Gå til innhold

Du som bruker M/38 i klær og 28/29 ca i bukser, hvor høy er du og hvor mye veier du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde en diskusjon gående med en venninne som mente at muskler og kroppsbygning, tung benbygning  ikke hadde så mye å si for hva man burde veie i forhold til høyde, og at alle venninnene hennes som var ca like  som henne veide omtrent det samme. Jeg mener det fint kan skille maaaange kilo.

Så bare for gøy og litt morsomt å se, dere som er M i klær ( som da sitter pent og ikke pølseskinn haha)  Hvor høy er du, og hva veier du?

 

Anonymkode: 861e8...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker L nå, men jeg brukte M da jeg var under 70 kg. 

Jeg er da 174 cm høy og M/38 satt fint da jeg var 65-68 kg.

Anonymkode: 69c0e...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir for stor str for meg, jeg er selv en str xs(eller 34/36), men har en venninne som bruker det samme og er 10cm høyere og veier mer. 

Anonymkode: d8026...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 cm og 58 kilo. Hender jeg også må ha mindre størrelser, jeg syns det er veldig store forskjeller på butikkene

Anonymkode: 7cc93...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 168 cm og veier 78 kg, bruker M/ 38 i nesten alt, innimellom S eller L om det er smått eller stort i str.

Anonymkode: 861e8...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 169, 64 kg. På overkroppen er jeg strl 36/38, bukser 38/40. 

Anonymkode: 5f251...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

178 høy og veier 64 kg Bruker M/38 og noen ganger L40 hvis det er veldig trange klær. 

Anonymkode: b78c2...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte dette da jeg veide ca. 68-71 kg. Er 1,73 cm og har timeglassfigur og bred beinbygning. Nå veier jeg 83 kg og bruker str 40-42/L, skal ned igjen.

Anonymkode: 9a087...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det avhenger av hvilke merker jeg kjøper. Kjøper jeg de dyre merkene er jeg 36 eller 38. De billige merkene mener jeg er en 40 🙄

Jeg er 185/65. 

Anonymkode: f5c52...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det avhenger av hvilke merker jeg kjøper. Kjøper jeg de dyre merkene er jeg 36 eller 38. De billige merkene mener jeg er en 40 🙄

Jeg er 185/65. 

Anonymkode: f5c52...7aa

Skrivefeil: jeg er 175. 

Anonymkode: f5c52...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en diskusjon gående med en venninne som mente at muskler og kroppsbygning, tung benbygning  ikke hadde så mye å si for hva man burde veie i forhold til høyde, og at alle venninnene hennes som var ca like  som henne veide omtrent det samme. Jeg mener det fint kan skille maaaange kilo.

Så bare for gøy og litt morsomt å se, dere som er M i klær ( som da sitter pent og ikke pølseskinn haha)  Hvor høy er du, og hva veier du?

 

Anonymkode: 861e8...d8d

172 kg og 62 kg, bruker S eller M. 

Anonymkode: 8d8d2...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

169, 64kg. Kjøper som regel M i topper, kunne fint brukt S, men liker ikke tettsittende. Bukser varierer fra 27-29. Liker ikke tettsittende her heller 🙂 Begynner visst å bli gammel...

Anonymkode: 487da...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster og meg veide likt, var like høye og samme kroppstype. Likevel brukte hun, som ikke var trent, 3 størrelser større en meg som var trent. Ren svogerforskning, selvsagt, men tror nok at muskler betyr ganske mye. Vet du spurte om vekt, men det sier jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

172 cm og ca 60 kg.

Anonymkode: 0c319...adf

Samme her når jeg hadde lik vekt som deg. Er 173 høy. 

Spurte om det samme for noen år siden og da var det ei som var 185 høy og veide 100 kg som sa hun brukte str 38. 

 

Anonymkode: 136f2...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg er 173 cm og veier 67 kg (bruker s/XS) 

Når jeg brukte M veide jeg mellom 75-80 kg.

Anonymkode: f0522...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...