Gå til innhold

Noen som fant glede av sex i nytt forhold etter å hatt det som ei kvelende tvangstrøye i flere år med eksen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min forrige mann gjennom 15 år var et ulykkelig forhold. Han var i perioder sjarmerende, men kravstor og dominerende mann. 

Det ble stilt store krav til sex, spesielt hvor ofte. Derfor tvang jeg meg til sex 2-4 ganger i uken. Minst 10 av årene gjorde jeg det av plikt og det var et ork. De siste par årene gråt jeg når vi var ferdig, i skjul. 

Kan jeg finne glede på dette området igjen?

Anonymkode: 42304...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var slik for meg og. Jeg hatet å ha sex med eksen, flere ganger var det ufrivillig, de fleste gangene var det av plikt. Kan ikke huske når jeg gjorde det frivillig og jeg hadde lyst med han, det må ha vært i begynnelsen av forholdet. 

Fant meg en ny mann for 6 år siden, sexen er noe helt annet. Nå har jeg stor glede av det! 

Anonymkode: 0a468...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hva du selv gjør ut av det. Nå har du døyet noe som nærmest var voldtekter i 15 år, så da er det av avgjørende betydning at du ikke på noe tidspunkt går lenger enn du selv ønsker med en ny mann. Og at du i forkant har utforsket litt omkring hva du liker og hva som eventuelt fortsatt kan komme til å tenne deg og vekke lyst hos deg. Du kan ikke forvente mirakler.

Anonymkode: ff92c...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke glede av sex da jeg var yngre. Hatet det.  Men så fant jeg mannen min. Jeg føler meg trygg. Selvom jeg er litt overvektig, så føler jeg meg så bra. Hver gang vi holder på, får jeg flere orgasmer og jeg virkelig nyter det.  

Så jeg tror det kommer an på hvem du er sammen med 😊

Anonymkode: 8b71f...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har. Var gift i 10 år, med en mann jeg ikke klarte å tenne på. Hvert eneste forsøk på å være nær fysisk (ikke seksuelt) ble snudd om til at det skulle handle om det likevel. Fikk høre jeg var en luremus og mye annet rart. Har egentlig et stort behov for fysisk nærhet i form av kyss, kos og klem ,men det endte opp med at jeg ikke klarye å være nær ham fordi det alltid skulle dreie seg om sex. Han var ganske selvsentrert på det området så det handlet om å få meg fortest mulig ferdig slik at han kunne jukke på. Noe som resulterte i at jeg skjeldent klarte å få orgasme, og fanet heller for at vi skulle kunne runde av med hans 3 jukk før han var ferdig.  Trodde jeg var aseksuell, og ikke likte sex. Det ble slutt av div årsaker, og nå har jeg møtt en mann som er helt fantstisk. Jeg går rundt som en hormonell tennåring hele tiden. Han jeg er med nå har ikke så voldsomt stort behov selv, så det er aldri mas om sex, men mye kos å fysisk nærhet. Det gjør at jeg senker skuldrene og blir tent. Nå skulle jeg ønske vi hadde mer sex, men siden jeg vet hvordan mas dreper sexlysten gjør jeg ikke det. Nå skulle jeg nesten ønske jeg hadde litt mindre lyst, for jeg tenner for ingenting 🤣Vi har sex ca 1 gang i uka, men masse kos og kyss i hverdagen som gjør at jeg føler meg begjært og elsket likevel. 

Anonymkode: 938af...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne har akkurat greid å forlate en drittsekk som nærmest mente at hun var frigid og dritkjedelig i sengen. Han var skikkelig stygg med henne på flere områder. Nå har hun funnet seg en rebound, de er gode venner som har digg sex. Hun har totalt oppdaget seg selv på nytt, og i tillegg oppdaget at eksen faktisk ikke var så fantastisk i sengen som han selv har hevdet. En ny vår for henne. 

Unner deg det samme. Livet er for kort.

Anonymkode: 3133e...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde det. Hadde ikke sex de to siste årene med eks mannen. 

Anonymkode: ab384...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sexen jeg har med mannen kan ikke sammenlignes med noe jeg har vært med på før. Jeg kommer fra er dårlig forhold med en egosentrisk mann med psykopatiske trekk, sex var noe vi gjorde hver fredag i mørket under dynen og han hadde drukket, det var ren plikt og jeg ventet bare på at han skulle bli ferdig.

Med min mann nå er det noe helt annet, fullstendig! Han er oppmerksom og har fokus på meg, han har gitt meg tid og rom, og jeg har styrt det hele. Jeg hadde aldri kunne forestille meg at sex kan være som dette, jeg får ikke nok av det eller han. Så det er mulig😊

Anonymkode: bc189...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...