Gå til innhold

Tips til enkle treningsøvelser som holder formen noenlunde på hotellet? 😇


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har endelig kommet i gang men er stygt redd for at to uker på farten nå - bl a med en uke all inklusive skal ødelegge d ja😅😆😆😆 jo jeg skal nyte ferien og alt det der.

men råd til øvelser som jeg f eks kan gjøre på hotellet f eks? Har ingen planer om å gå/løpe tur i ukjent terreng😅😅😇 da blir d alene og d tør jeg ikke. 

Hjelp en amatør🤞🤞🤞

Anonymkode: 8c872...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor du på et såpass bra hotell vil jeg tro at de også har et greit treningsrom :) Sjekk det ut og bruk det! Alle monner drar, så du trenger ikke sette av lang tid, bare gjør noe, noen få styrkeøvelser og løpe litt på en mølle eller lignende.

Fantastisk deilig å trene på et slikt treningsrom, har som regel air condition, og så en kjapp dusj og så ut og legge seg i solen igjen :)

Svømme og leke i vannet er jo også trening.

Ligger du og leser på solsenga kan du ta planken mens du ligger og leser bok.

Har du små barn kan du ligge på ryggen og sette barnet på hoften og ta hoftestrekk med barnet som vekt.

Velg å gå trappene - alltid. Tar de andre heis så løper du opp trappene.

Mot et skrivebord kan du ta push-up.

Anonymkode: 11fc7...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på treningsrommet og løp på mølla. sjekk kaloriene på alt du spiser ekstra go løp det bort hver dag. Ferie og all inklusive betyr jo helle rikke at man må dytte i seg noe mer enn vanlig, men det velger du selvfølgelig selv. 

 

Eller løp i trappene i 1 time hver dag. 

Anonymkode: 8e172...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg sånn noenlunde i form på sydenferier ved å svømme mye ig av og til ta øvelser i vannet

Anonymkode: faba9...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...