Gå til innhold

Oh no! Det er meldt 35 grader og strålende sol når vi skal til London


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan blir det da skal tro? Noen med gode tips og erfaring med storby i sånn varme? 

Håper på at det blir nedjustert nien grader i alle fall 

Anonymkode: 3a97a...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir VARMT. Planlegg å være inne de verste timene midt på dagen, eller reis ut til Hampton/Kew Gardens. 

Anonymkode: a95cc...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere unna tuben i så fall. Ta heller buss hvis dere skal reise rundt. Google maps har bra tips til hvilke busser man kan ta hvor. 

Anonymkode: c18e3...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå opp tidlig og gjør unna en del utendørstrasking før tolv. 

Ta en siesta, eller fra steder som er innendørs med aircondition midt på dagen. 

Anonymkode: c3b41...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer faktisk på å avlyse og heller ta det igjen til høsten. Følger litt med på temperaturene noen dager nå. Mannen min tåler dårlig varme i tillegg, så det kan potensielt bli skikkelig mislykka.

Vi skal videre på en badeferie, så jeg lurer på om vi eventuelt kan booke om flybillettene og ta et par dager ekstra ved sjøen isteden. 

Jeg klarer bare ikke se for meg om London i 35 grader er kruse, eller om det faktisk er levelig.. 

HI

 

Anonymkode: 3a97a...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg har ikke forsøkt London i sånt vær, men en ennen storby. Det var grusomt. Vi hold ut et døgn før vi bare satte oss på første tog mot kysten.

Anonymkode: e0c85...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sjekket litt rundt, og BBC melder 28/29 grader og ned mot 25 i løpet av de dagene vi er der. 

Jeg stoler mer på BBC

Vi drar uansett, også flykter vi heller til kysten et sted hvis det blir fælt. 

Vi gar billetter til Harry Potter studiotrip på dag 2, så det vil vi i alle fall forsøke å få med oss.. 

HI

Anonymkode: 3a97a...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta toget ned til Bournemouth eller en av de andre kystbyene hvis det blir for ille. Der er det nydelig, og da får dere både bad og by i samme ferie 😊

Anonymkode: deaba...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta toget ned til Bournemouth eller en av de andre kystbyene hvis det blir for ille. Der er det nydelig, og da får dere både bad og by i samme ferie 😊

Anonymkode: deaba...7d3

Vi skal dit etter London 😊 Ville gjerne ha med oss litt storbyliv først. Så herlig å høre at det er fint der!

 Vurderer å ta et stopp i en annen kystby før Bornemouth dersom London blir for varmt

HI

Anonymkode: 3a97a...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal dit etter London 😊 Ville gjerne ha med oss litt storbyliv først. Så herlig å høre at det er fint der!

 Vurderer å ta et stopp i en annen kystby før Bornemouth dersom London blir for varmt

HI

Anonymkode: 3a97a...f66

Bournemouth er fantastisk. Jeg var der første gang på språkreise på midten av 90-tallet, og elsker byen. Kos dere masse!

Anonymkode: deaba...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal dit etter London 😊 Ville gjerne ha med oss litt storbyliv først. Så herlig å høre at det er fint der!

 Vurderer å ta et stopp i en annen kystby før Bornemouth dersom London blir for varmt

HI

Anonymkode: 3a97a...f66

Høres ut som en super ferie. Det er noe jeg kunne tenke meg å gjøre neste år. Fra sør-England går det også ferjer over til Frankrike og Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Nyttårs barn skrev:

Høres ut som en super ferie. Det er noe jeg kunne tenke meg å gjøre neste år. Fra sør-England går det også ferjer over til Frankrike og Spania.

Da kan du sjekke dette:

https://www.bournemouthbeachlodges.co.uk/

Jeg krysser fingrene for at det blir en bra tur 😊

HI

Anonymkode: 3a97a...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...