Gå til innhold

Er det virkelig normalt å være så trøtt og utmattet? Gravid uke 8


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt normalt, dessverre - den gode nyheten er at det går over! De første tre månedene var jeg omtrent i koma, det går greit når det er barn nr 1 og man kan sove all tid man ikke er på jobb, noe mer utfordrende med de neste barna. Men det blir bedre, hold ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, uke 9 i morgen.. Kvalm i tillegg, så fungerer aldeles dårlig! Får bare håpe det blir bedre. Heldigvis ferie om 1,5 uke 😊

Anonymkode: a18b0...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 6 bare, og har aldri sovet så mye som jeg gjør nå! Trøtt døgnet rundt!😂😴 helt normalt, veldig mye som skjer i kroppen. Jeg leste et sted at kroppen vår jobber mer nå når vi sover enn kroppen til en person som nettopp har trent! Litt å tenke over 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sug lut skrev:

Helt normalt, dessverre - den gode nyheten er at det går over! De første tre månedene var jeg omtrent i koma, det går greit når det er barn nr 1 og man kan sove all tid man ikke er på jobb, noe mer utfordrende med de neste barna. Men det blir bedre, hold ut.

Så godt å høre at det er normalt 😊

Anonymkode: 1dab2...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme her, uke 9 i morgen.. Kvalm i tillegg, så fungerer aldeles dårlig! Får bare håpe det blir bedre. Heldigvis ferie om 1,5 uke 😊

Anonymkode: a18b0...76a

🥴 å nei så slitsomt. God ferie når du skal ha ferie 😊

Anonymkode: 1dab2...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Ni93 skrev:

Jeg er i uke 6 bare, og har aldri sovet så mye som jeg gjør nå! Trøtt døgnet rundt!😂😴 helt normalt, veldig mye som skjer i kroppen. Jeg leste et sted at kroppen vår jobber mer nå når vi sover enn kroppen til en person som nettopp har trent! Litt å tenke over 😅 

Så pass 😲 ikke rart vi er sliten då 

Anonymkode: 1dab2...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...