Gå til innhold

Hvordan kjennes disse symptomene forskjellig fra vanlige murringer og ømme bryst før menstruasjon ogm i


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. For en fin tråd. Jeg må spørre dere som har fått barn tidligere og de som venter sin første skatt nå. Hvordan kjennes disse symptomene forskjellig fra vanlige murringer og ømme bryst før menstruasjon og helt i begynnelsen av en graviditet? Merker dere noe klar forskjell?

 

Jeg har selv to jenter på 3 og 6 og har en stor mistanke om at det klaffet for oss denne gangen. For det virker sånn med alle symptomene jeg nå har:

- uteblitt mens

- sykt ømme brystvorter 

- svært trøtt og vil helst sove hele tiden

- tørr i munn fordi spyttet endrer seg på grunn av hormoner? 

- helt sykt tørst!

- finner ingenting jeg vil ha av mat. Dårlig matlyst Til vanlig liker jeg det meste og spiser normalt 

- merkelige og ekle drømmer der jeg kan gjenfortelle alt som skjedde i den evig lange drømmen. Føler jeg plutselig har fått en evne til å huske drømmene så godt at jeg kan gjenfortelle hele marerittet i rekkefølge 3😂

- helt sykt tørst !

- plutselig fått ekstrem luktesans

- murringer

- akne

- puppene er blitt større og brystvortene også

- Småkvalm og uggen i magen

- treg mage 

- småsvimmel når jeg reiser meg for. Kan ha sammenheng med erfaring fra tidligere svangerskap jeg har fått at blodtrykket mitt blir svært lav ved graviditet. Så kanskje jeg kan ta en test på jobben min og se. For da er jeg ganske sikker på at jeg må være gravid 

- Fryser mye 

 

Hadde vært så kjekt om dere hadde noen tilbakemeldinger på hva dere tenker ut fra mine symptomer. Jeg skal så klart teste  men vil la det gå noen dager da jeg tok en test For en uke siden og den var negativ er på dag to etter forventet mens.

Så nå tør jeg ikke teste før der går noen dager til.

Anonymkode: ec652...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...