Gå til innhold

Baby vil helst ha tommel jeg vil at smokk skal bli favoritten.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en baby på snart 4 mnd som kun vil ha smokk i vogna når vi går på tur. Ellers suttes det litt før smokken er ute og tommelen inne. Vil helst ikke at tommel skal bli vanen, vil mye heller ha en baby som liker smokk. 

Er det noen som har supre tips å komme med?

Babyen tok smokk først for 1-2 uker siden og kun esska smokk som suttes på. 

Anonymkode: 4cabd...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil du heller ha smokk? Mye enklere med tommel. Da er trøsten alltid med, og du trenger ikke tenke på koking, huske å ta med smokk på tur, ha med ekstra smokk i tilfelle osv... 

Anonymkode: a1328...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har venner som ikke klarte å slutte sutte før de var 15-16 år. 

Anonymkode: 4cabd...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg har venner som ikke klarte å slutte sutte før de var 15-16 år. 

Anonymkode: 4cabd...c82

Det er jo tilbakestående. Alle normale mennesker slutter før de er fem.

Anonymkode: b0d49...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo tilbakestående. Alle normale mennesker slutter før de er fem.

Anonymkode: b0d49...ca8

Det er ikke sant, det er mye vanskeligere å slutte med tommel enn smukk. Tommelen har de med seg hele tiden. Har en bror som brukte/(bruker) tommel. Vet at han brukte den til han var i allefall 10-12. Kanskje også lenger, da jeg flyttet hjemmefra på det tidspunktet. Dette med tommel er automatikk, omtrent på samme måte som det er å bite negler. Det er noe du gjør helt automatisk, uten å tenke over det, og da særlig i de situasjoner du er vant til å bruke den, eks når man skal sove. Er vel ikke så mange her inne som tenker så mye over hva man gjør når man sover, enten det er å snorke, å sikle, å klø seg på upassende plasser, å snu seg i sengen, å ta hele plassen fra partner eller å suge på tommelen. Noen går også i søvne, det er jo ikke akkurat en bevisst handling.

Og til min brors forvar, han er ikke tilbakestående, men meget oppegående og har mastergrad og flere år på høyskole bak seg, er politisk engasjert, og også leder/nestleder i et politisk parti i kommunen.

Anonymkode: d8211...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...