Gå til innhold

Dere som går med pulsklokke/aktivitetsarmbånd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Hvor mye forbrenner dere i snitt på en dag og hvor aktive er dere?

Jeg synes klokka viser så veldig stor forskjell på akti e og ikke så aktive perioder. For tiden har jeg det travelt på jobb i en fysisk jobb. Siste måned skal jeg da ha forbrent 2785 kcal om dagen i snitt. I dag viste den 3400 kcal og ganske nøyaktig 30.000 skritt. Høres ikke det veldig mye ut?

Anonymkode: bf8c9...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom ikke du har gjort noe spesielt hørtes det veldig mye ut synes jeg.

Har normalt en middels aktiv jobb og de dagene jeg har fått ca 30.000 skritt har jeg gått to gode turer med hunden i tillegg. 

Anonymkode: fad2e...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dersom ikke du har gjort noe spesielt hørtes det veldig mye ut synes jeg.

Har normalt en middels aktiv jobb og de dagene jeg har fått ca 30.000 skritt har jeg gått to gode turer med hunden i tillegg. 

Anonymkode: fad2e...df5

Jeg har en aktiv jobb hvor jeg beveger meg nesten hele tiddn. I går hadde jeg regißtrert nesten 12 timer "aktiv tid", så antall skritt kan stemme. Det er kaloriforbruket jeg reagerer mest på. Det kan umulig stemme?

Anonymkode: bf8c9...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det da. Jeg ligger på rundt 20-25 tusen skritt, og ca 2300-2500 kalorier. 

Anonymkode: b5634...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stemmer nok det da. Jeg ligger på rundt 20-25 tusen skritt, og ca 2300-2500 kalorier. 

Anonymkode: b5634...1db

Ja, da kan det jo hende det er riktig. Jec synes bare aktiviteten gir voldsomt store utslag på kaloribehovet. 3000 kcal er mye mat, selv om jeg spiser sjokolade daglig.

Anonymkode: bf8c9...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en aktiv jobb hvor jeg beveger meg nesten hele tiddn. I går hadde jeg regißtrert nesten 12 timer "aktiv tid", så antall skritt kan stemme. Det er kaloriforbruket jeg reagerer mest på. Det kan umulig stemme?

Anonymkode: bf8c9...114

Så mye aktiv tid har jeg aldri fått i løpet av en dag. Men når jeg har hatt rundt 30.000 skritt har mitt kaloriforbruk også vært et godt stykke over 3000 så det kan nok godt stemme.

Anonymkode: fad2e...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også 7-12 timer aktiv tid. Men en del av tiden er med lav eller middels aktivitetsintensitet. 

Anonymkode: b5634...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type klokke har dere som måler så mye aktiv tid? Måler fitbit lav eller middels aktivitetsintensitet? Jeg ser ikke det på min.

Anonymkode: fad2e...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner meg du har fitbit. De er litt ekstra aktive har jeg merket. Gav opp min har polar nå, plutselig ble det noe helt annet og mye mere realistisk 

Anonymkode: 3b4e5...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også 7-12 timer aktiv tid. Men en del av tiden er med lav eller middels aktivitetsintensitet. 

Anonymkode: b5634...1db

Jeg har Polar Flow

Anonymkode: b5634...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes litt mye ut, men ikke helt umulig. For å si det sånn, en kvinnelig polfarer skal ha rundt 5000 kcal om dagen. Og så skal du ha rundt 1500 bare for å holde deg i live.  Men jeg syns 3000 er mye. Med mindre du går hele dagen med oppakning 😜

Anonymkode: 20d4b...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regner meg du har fitbit. De er litt ekstra aktive har jeg merket. Gav opp min har polar nå, plutselig ble det noe helt annet og mye mere realistisk 

Anonymkode: 3b4e5...df4

Nei, det er polar vantage V hvos det har noe å si.

Anonymkode: bf8c9...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...