Gå til innhold

Når fleste parten her inne er så «perfekte» men likevel henger på et forum..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bil tro mange fremstår mye kjipere her enn i virkeligheten. En måte å få ut frustrasjon, kjipe føleser, uten at det går utover en selv eller de virkelige menneskene rundt en.

 

blir som en del av kommentarfelt-trollene. Mange av dem er helt vanlige hyggelige folk i virkeligheten som aldri er ekle mot folk i virkeligheten.

 

Så kanskje det er en side av det også, at man har innestengt en del vonde følelser, sinne, sorg. Også tar man det ut på et fremmed tilfeldig menneske på et forum.

Jeg er ikke blant de verste her, men i skikkelig dårlige perioder har jeg skrevet et par spydige innlegg. Som jeg syntes trådstarter fortjente der og da. Ikke noe jeg er stolt av

Anonymkode: 67a3c...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja nettopp! Du er en kverulant og elsker å plage. Prøv å være litt vennlig istedenfor, det vil gjøre deg godt. Men så er det de som er født slik som ikke har evne til å gjøre noe med det. Stakkars ynkelige deg.

Anonymkode: 7e060...10a

😘

Slapp av. Det er sikkert noen som liker deg også 😘

Anonymkode: 71a0f...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har tenkt tanken selv. I tråder der det spøres «hva jobber du som» så er jo alle ingeniører, advokater, lærere, leger, psykologer. Og ingen her tjener under 750.000 🤨

Anonymkode: 60dea...0ee

Du oser jo av mindreverdighetskomplekser. 

Anonymkode: 7859c...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 13.17, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig med tråd starter. Mange her inne skriver kun for å kverulere og fir å være vemmelige. De kan ikke ha mye glede i hverdagen når de må hente spenning med å krangle. Lurer på om de er stolte av seg selv??? Og nå kommer vel en kverulant å kommenterer på min kommentar.

Anonymkode: 7e060...10a

Hva mener du er trådstarters motivasjon med denne tråden da? Hvis det ikke er for å kverulere og være vemmelig - har hun formulert seg slik for å spre smil og glede? «Fittekjerringer» er liksom måten å starte på for å åpne en god dialog??

Anonymkode: 0ceef...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kommer aldri til å forstå gleden du har ved å ødelegge en tråd.

Anonymkode: 7e060...10a

Det var vel ikke egentlig noen stor kunst å «ødelegge» denne. Den hang dårlig sammen fra før av.

Anonymkode: 0ceef...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med TS. Utrolig mange tråder blir dessuten ødelagt av kommentarer som «troll»

Anonymkode: c5f7f...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎11‎.‎07‎.‎2019 den 6.59, Anonym bruker skrev:

Fordi hun er ei fitte?? 😳

Anonymkode: 78f59...84d

hahaha

Anonymkode: c9d1d...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en form for hobby og tidsfordriv. Selv er jeg aldri nedlatende eller skriver som anonym. Men jeg er direkte å sier hva jeg mener, men det er det JEG mener. Men har ikke vært her lenge da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest innlegget ordentlig fordi du begynte litt spydig tror jeg .... leste heller ingen av svarene du har fått. Mye mulig jeg dummer meg ut men ... 

Men svarer på overskriften din jeg! 

Jeg er en av de «ordentlige og fin»-folket. Hvorfor titter jeg innom her ? 

Jo det er fordi det jeg har tatt med meg masse tips, råd og fått høre erfaringer. Fått masse tips herfra (jeg skriver nesten aldri innlegg men leser spm og svar) ..  Titter ofte innom for å se om det er noe spennende som skjer eller noe jeg kan skrive til andre (jeg skriver aldri støgge ting til noen!) og noen kan dele historier fra sitt liv som jeg nesten opplever selv og det kan være litt godt å se det er fler i samme båt på godt og vondt. Jeg svarer også sjeldent ... hatt konto her i 8 år .. 

Og det er litt sosialt for en sliten småbarnsmamma 🥺

Anonymkode: 1bc95...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke lest innlegget ordentlig fordi du begynte litt spydig tror jeg .... leste heller ingen av svarene du har fått. Mye mulig jeg dummer meg ut men ... 

Men svarer på overskriften din jeg! 

Jeg er en av de «ordentlige og fin»-folket. Hvorfor titter jeg innom her ? 

Jo det er fordi det jeg har tatt med meg masse tips, råd og fått høre erfaringer. Fått masse tips herfra (jeg skriver nesten aldri innlegg men leser spm og svar) ..  Titter ofte innom for å se om det er noe spennende som skjer eller noe jeg kan skrive til andre (jeg skriver aldri støgge ting til noen!) og noen kan dele historier fra sitt liv som jeg nesten opplever selv og det kan være litt godt å se det er fler i samme båt på godt og vondt. Jeg svarer også sjeldent ... hatt konto her i 8 år .. 

Og det er litt sosialt for en sliten småbarnsmamma 🥺

Anonymkode: 1bc95...efd

Men da er jo ikke du en av fittekjerringene😊 Innlegget er ment til de som bevisst oppfører seg som fittekjerringer for å heve seg over andre eller rett og slett bare være stygg mot folk uten grunn. I det siste så har det vært ekstremt mye av slikt her.

Anonymkode: 3ba25...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da er jo ikke du en av fittekjerringene😊 Innlegget er ment til de som bevisst oppfører seg som fittekjerringer for å heve seg over andre eller rett og slett bare være stygg mot folk uten grunn. I det siste så har det vært ekstremt mye av slikt her.

Anonymkode: 3ba25...3cc

Og da tenker du det hjelper å kalle folk fittekjerringer?

Anonymkode: 79d6e...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og da tenker du det hjelper å kalle folk fittekjerringer?

Anonymkode: 79d6e...165

Jeg har ikke kalt noen fittekjerring. Er du fittekjerring så er du fittekjerring🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 3ba25...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke kalt noen fittekjerring. Er du fittekjerring så er du fittekjerring🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 3ba25...3cc

Du synes ikke du snakker litt mot deg selv da?

Anonymkode: 79d6e...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...