Gå til innhold

Liten blødning, deretter brun utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trenger noen som har erfaringer med dette 😔

Mandag, etter litt stress og bilkjøring, fikk jeg en blødning som var helt uforventet. Ikke mye, men nok til at det gikk gjennom buksa 😕 Det stoppet og blø etter dette. Men dagene etterpå så har jeg hatt litt brun utflod. Bare litt. Mest på papiret. Og litt i truseinnlegget over tid. 

Men nå når jeg gikk på do, så kom det en liten bit koagulert blod 😮 Og resten brunt. 

Noen som har vært borti dette? Og hva skjedde videre? Er livredd for at det er en begynnende SA. Har forresten ingen smerter bortsett fra litt småstikking innimellom. Men det er så lite at det er nesten ikke verdt å nevne en gang. 

Håper noen har historier de kan fortelle ❤

Anonymkode: 4f0e0...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen?

Jeg bestilte meg time til legen idag for å måle hcg nivået 😉 Så får vibkrysse fingrene for at alt er bra 🙂

Anonymkode: 4f0e0...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 11.57, Anonym bruker skrev:

Ingen?

Jeg bestilte meg time til legen idag for å måle hcg nivået 😉 Så får vibkrysse fingrene for at alt er bra 🙂

Anonymkode: 4f0e0...8c0

Sikkert lurt å bestille en time for å sjekke HCG. Hvor langt er du på vei? 

Sist jeg mistet,kom det som vanlig mens med koagulert blod. Har også hatt brunlig blod i svangerskapet og alt gikk bra,men det var ikke rent blod liksom.

Lykke til☺️

Anonymkode: cf8fe...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert lurt å bestille en time for å sjekke HCG. Hvor langt er du på vei? 

Sist jeg mistet,kom det som vanlig mens med koagulert blod. Har også hatt brunlig blod i svangerskapet og alt gikk bra,men det var ikke rent blod liksom.

Lykke til☺️

Anonymkode: cf8fe...459

Jeg er 6+3 idag 🙂  Kommer heldigvis ikke koagulert blod, bare brun utflod. Har hatt ferskere blod etter samleie eller tunge løft. Men ellers bare brun utflod. Får svar på første hcg prøven nå idag, og skal ta en ny en idag som jeg får svar på på onsdag 🙂 Veldig spent 🙂

Anonymkode: 4f0e0...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 6+3 idag 🙂  Kommer heldigvis ikke koagulert blod, bare brun utflod. Har hatt ferskere blod etter samleie eller tunge løft. Men ellers bare brun utflod. Får svar på første hcg prøven nå idag, og skal ta en ny en idag som jeg får svar på på onsdag 🙂 Veldig spent 🙂

Anonymkode: 4f0e0...8c0

Lykke til🤞🏼Du kan jo også bestille privat ul,ser vel hjerte også nå???☺️

Anonymkode: cf8fe...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lykke til🤞🏼Du kan jo også bestille privat ul,ser vel hjerte også nå???☺️

Anonymkode: cf8fe...459

Ja man skal kunne se et bankende hjerte nå ❤ men tror noknjeg får svar på hcg prøven før jeg får komme til ul tenker jeg. Siden det er mandag allerede mener jeg 🙂 

Anonymkode: 4f0e0...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den lille holder seg fast gitt ❤ Ingen mere blødninger og ikke mere brun utflod 😉 er nå 8+4 ❤ Skal på tidlig ul i slutten av august 🙂

Anonymkode: 4f0e0...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...