Gå til innhold

Dere som har fått strekkmerker etter vektoppgang/nedgang


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, helt ekstremt mye strekkmerker på magen. Skal godt gjøres å få plass til flere😆 "Verdenskart" 

Anonymkode: 2fcf6...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jeg fikk strekkmerker på hoftene etter rask vektoppgang som tenåring.

Jeg fikk 0 strekkmerker i graviditetene.

Fikk noen få helt lyse nærmest usynlige på puppene første gang melken løp til. 

Anonymkode: 888d5...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noe strekkmerker på hoftene etter rask vekst i tenårene, men de bleket så jeg vet ikke om det tells? 

Fikk i allefall 0 under noen av graviditetene. Er veldig overrasket faktisk, for selv om jeg er relativt lav og petitt på rundt 50kg gikk jeg opp 20kg og ned igjen hver graviditet, så så jo bokstavelig talt ut som en sprekkferdig ballong med den enorme magen som sto rett ut. Var sikker på at jeg kom til å ha et kart med "tigerstriper" etterpå (selv om jeg er klar over at strekkmerker er primært hormonelt betinget, og man kan få det uten stor mage også - Men fatter nesten ikke at huden tålte å gå så fort opp og ned 20kg to ganger uten å ta skade... Kroppen er fantastisk, både med og uten "tigerstriper" 😊). 

Anonymkode: c67c9...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strekkmerker på lårene fra tenårene og strekkmerker på puppene fra de første månedene av svangerskapet da puppene vokste flere størrelser i løpet av et par måneder. På magen fikk jeg aldri strekkmerker. 

Anonymkode: 17e55...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...