Gå til innhold

Er min samboer interessert i min venninne? Klør i skritte mens vi ser serie...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg veldig ukomfortabel til tider. Jeg stoler avogtil så lite på min samboer at jeg sjekker insta og fb søkeresultatene hans på ipaden mens han er borte. Jeg så idag at på "toppresultater" på insta, så lå min venninne. Det som skurrer er at han har veldig mye negativt å si om henne. Han sier at forholdet hennes snart ryker, for typen ikke gidder å være med henne mer. Han har også kalt henne for ulike frekke ting, og sagt at hun er dårlig for meg å være med. En gang var hun med på fest til kompisene hans. Da sa han i etterkant at den ene kompisen hans som har dame, kun snakket med henne å gav henne drikke fordi han hadde lyst å få henne til sengs... Er dette hans eget ønske? Eller kan han liksom vite dette. 

Selv om han snakket stygt om henne, fikk han masse gaver med seg hjem fra jobb. Han sa jo at "du kan jo gi noen av dem til venninnen din". Prøver han å få meg til å tro han hater henne? Mens han egentlig er interessert selv? Og er det ønsketenking at hun slår opp med typen slik at han kan få henne? Han har før skrøtet over hvor mye han har økt i lønn rett foran henne. Og tatt på parfyme mens hun er på besøk.

En annen ting som har irritert meg lengee... Han klør seg ofte på tissen mens vi ser serier med fine damer som er serier han selv har valgt. Når jeg sier ifra blir han sur å sier at det er fordi han klør, og ikke pågrunn av det som vises på tven. Han blir også irritert om jeg ser ned på skrittet for har avogtil følt at han har fått boner av tven. Har brukt ny metode nå å se med snapchat kamera, og han hadde faktisk litt større mens vi så serie, men den gikk "ned" en stund etter. 

Vet jeg er litt syk som tenker så mye på dette, men det gjør meg fysisk dårlig å tenke på dette.. Og han som skjuler dette og ikke gir meg noe ærlig svar! 

Anonymkode: 8974f...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøjemeg, dette må være kødd?

Du er jo verre enn verst, helt utrolig at du har samboer.... Det er ikke naturlig oppførsel det du driver med altså, det er psykelig sjalusi og ingen kan leve med sånt i lengden.

Anonymkode: 3393d...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, han burde komme seg unna deg. Dette er ikke sunt, og ikke levedyktig forhold...

Anonymkode: 239ae...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du sjekker om han får boner (!) mens han ser på TV? 

At han ikke har kasta deg på hue og ræva ut er et under 😂😂😂

Anonymkode: acaca...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere så fordømmende? HI har et problem. Enten forstå det og hjelp henne eller la være å kommentere. Verre er det ikke! Dere mean girls kan finne dere noen andre å hakke på altså.

Anonymkode: d8cf2...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har sykelig sjalusi og trenger psykolog for å bli kvitt dette. Det er en type angst som kan behandles med medisin og terapi. 

Anonymkode: bdebb...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HE-RR-EEEEE-GUD!!!

Du er spik spenna gal damen.

Du konfronterer han med at han klør i skrittet mens dere ser film, og spionerer på underlivet hans mens dere ser på TV?

Du har så store problemer at jeg ikke en gang vet hvor jeg skal begynne. At han holder ut med deg er et under!

Om han drømmer om noen andre og ønsker seg bort er det ikke det minste rart. Jeg syns oppriktig synd på samboeren din.

Harde ord, men du trenger hjelp.

Anonymkode: e5628...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger hjelp. Det eneste du oppnår med oppførselen din, er at samboeren din innser at han fortjener bedre, og velger å avslutte forholdet. For han fortjener faktisk ikke en som er så sjalu og kontrollerende.

Anonymkode: 6b726...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fniser ukontrollert over at du sjekker underlivet hans med spionkamera mens dere ser tv. 

Anonymkode: d0490...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fniser ukontrollert over at du sjekker underlivet hans med spionkamera mens dere ser tv. 

Anonymkode: d0490...f66

Hahahaha, uffameg, det er jo tragisk, men enn så komisk.

Anonymkode: 3393d...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer, men han kan gjerne lære seg at gan ikke klør seg på penis hver gang han kjenner  et snev av kløe. Det er en uting når man sitter sammen med andre. 

Anonymkode: 423bc...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fniser ukontrollert over at du sjekker underlivet hans med spionkamera mens dere ser tv. 

Anonymkode: d0490...f66

😂😂😂

Anonymkode: 70caf...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døm i veg til a med den du stoler på er ikkje rein. 

 

Jobber i pub og ser mykje rart.

Anonymkode: 8f45f...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Døm i veg til a med den du stoler på er ikkje rein. 

 

Jobber i pub og ser mykje rart.

Anonymkode: 8f45f...fc7

Hva er det rareste du har sett?

Anonymkode: d8cf2...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, du har et stort problem. Du er sykelig sjalu.

Når man er sammen med en som er så sjalu og kontrollerende som det du er, da er man i et forhold uten tillit også. Det er vondt. Og på sikt vil en så stor sjalusi ødelegge forholdet, for det er ikke mulig å leve godt med en person som er så sjalu. Det at du filmer samboers underliv for å se om penis blir mer eller mindre erigert av tv-program... jeg finner ikke ord. Foruten at det er sykelig av deg å gjøre det, så er det komplett respektløst av deg.

Helt uavhengig av den mannen du bor sammen med - søk hjelp for å få hjelp til å gjøre noe med årsaken til denne sjalusien din. For årsaken til den ligger ikke hos din samboer, men i deg selv. Noe gjør at du er veldig usikker på deg selv og ikke stoler på at du er god nok, og det får deg til å oppføre deg irrasjonelt.

De fleste som er i et forhold med en som er så sjalu som du er vil ende med å søke seg til andre og/eller bryte forholdet. Fordi det er uutholdelig og uakseptabelt å leve med den granskingen og kontrollen og overvåkingen og overtolkingen. Så du kan la være å søke hjelp, da vil forholdet ditt uansett ta slutt en dag pga. din urimelige oppførsel. Eller du kan søke hjelp og gjøre noe med årsaken til at du er som du er - gjør du dette siste så kan forholdet kanskje reddes. Om dere uansett ikke er riktig for hverandre så vil du uansett ha behov for å ha gjort noe med problemene dine, hvis ikke vil også neste forhold garantert ta slutt pga. dine egne problemer.

Så ta tak i deg selv, gjør noe med det i deg som ødelegger dette forholdet og som vil ødelegge også ev. fremtidige forhold. Søk hjelp uavhengig av hva samboeren din gjør eller ikke gjør.

Anonymkode: 349f9...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk overskrift, og enda bedre innhold!

Det er en bruk av mobilkamera jeg ikke hadde kommet på 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en diagnose HI? 

Jeg ser folk nevner «sykelig sjalu», men jeg tenker mer at du sliter litt med å knekke sosiale koder. 

Jeg tror ikke samboeren din er interessert i din venninne nei, etter det du skriver. 

Og forresten, ALLE menn kle seg på balla når de ser TV. 

Kanskje helst når de sitter alene, men alle gjør det. 

Anonymkode: aa33e...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det rareste du har sett?

Anonymkode: d8cf2...7e0

Den mannen  du tror er tro mot deg. Tafser på dama ved siden av seg mens fruen er på hi sida. Do kos, Har levert mob nr/ lapper  til damer som får drinker av gifte men.  Florere med men fra 30 og oppover. Full sex på kontoret på puben.

Anonymkode: 8f45f...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeehh hva? Hørtes helt fjernt ut alt Samma. Dersom du ikke stoler på gubben, så må du nesten jobbe med deg selv. Alt du sier høres bare sykt paranoid ut. Ellers må duflytte...

Anonymkode: bc635...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du en diagnose HI? 

Jeg ser folk nevner «sykelig sjalu», men jeg tenker mer at du sliter litt med å knekke sosiale koder. 

Jeg tror ikke samboeren din er interessert i din venninne nei, etter det du skriver. 

Og forresten, ALLE menn kle seg på balla når de ser TV. 

Kanskje helst når de sitter alene, men alle gjør det. 

Anonymkode: aa33e...648

Nei, ikke alle menn klør seg på balla når de ser på TV. Det er uansett en himmelvid forskjell på hva man gjør alene og hva man gjør sammen med andre. 

Anonymkode: 8222d...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. ikveld når vi ser TV skal eg snilfilme samboer med snapkamera😂😂 men hvordan snilfilme når han sitter rett ved siden av meg??? Tips?  Kansje bedre jeg bare klør han i skrittet selv, så lansje det til og med blir noe hanky panky😅 

Anonymkode: a530b...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...