Gå til innhold

Når den gifte «mannen» er avhengig av sex med andre..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er på sexchattesider konstant og alltid åpen for nye erobringer. Hva er diagnosen og grunnen? Hvordan kan de være så kyniske.

Kjenner altfor mange... 

Anonymkode: 8cf64...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre tror jeg første svarer har rett. Jeg er på nede enden. Jeg er på sexnettsider og ligger med gifte menn. Altså, jeg ser ikke spesielt etter gifte menn, men de er der. Nesten alle jeg treffer er gift eller samboer. Det er ikke noe «galt» med dem, de bare ligger rundt uten å si det til kona. Sex betyr ikke så mye. Det er et behov som må stilles uten at det trenger å være følelser involvert. 

Anonymkode: 4ddc6...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Diagnosen er mann. Menn har et behov for å "spre sin sæd". 

Anonymkode: fd128...cba

De fleste oppegående menn føler likevel at de er langt mer enn bare sæddosen sin, de fleste oppegående menn har følelser, de fleste oppegående menn ønsker å behandle sin kone/samboer/kjæreste med respekt, de fleste oppegående menn behandler sin kone slik de selv ønsker å bli behandlet - med respekt, omtanke og kjærlighet og empati.

Mange menn som holder på slik du beskriver, Hi, de er sexavhengige. Forbausende mange av dem har også et dårlig selvbilde, de ser sin egen verdi kun i hvor mange dame de får til sengs. Og flere av dem feiler ganske grovt når det kommer til det med respekt og empati og det å ta ansvar for det forholdet de er i.

De som holder på slik du beskriver, HI, og som ikke har en avtale med sin dame om at de kan ha et åpent forhold, de er ikke menn, de er bare store egoister som ikke burde være i et forhold.

Anonymkode: e6e6f...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre tror jeg første svarer har rett. Jeg er på nede enden. Jeg er på sexnettsider og ligger med gifte menn. Altså, jeg ser ikke spesielt etter gifte menn, men de er der. Nesten alle jeg treffer er gift eller samboer. Det er ikke noe «galt» med dem, de bare ligger rundt uten å si det til kona. Sex betyr ikke så mye. Det er et behov som må stilles uten at det trenger å være følelser involvert. 

Anonymkode: 4ddc6...fcc

Nettopp, jeg la inn annonse på en side, er singel og har mine behov, men trakk meg raskt ut igjen. For et kjøttmarked ! - og halvparten er gift/i forhold. 😌

Anonymkode: 8cf64...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste oppegående menn føler likevel at de er langt mer enn bare sæddosen sin, de fleste oppegående menn har følelser, de fleste oppegående menn ønsker å behandle sin kone/samboer/kjæreste med respekt, de fleste oppegående menn behandler sin kone slik de selv ønsker å bli behandlet - med respekt, omtanke og kjærlighet og empati.

Mange menn som holder på slik du beskriver, Hi, de er sexavhengige. Forbausende mange av dem har også et dårlig selvbilde, de ser sin egen verdi kun i hvor mange dame de får til sengs. Og flere av dem feiler ganske grovt når det kommer til det med respekt og empati og det å ta ansvar for det forholdet de er i.

De som holder på slik du beskriver, HI, og som ikke har en avtale med sin dame om at de kan ha et åpent forhold, de er ikke menn, de er bare store egoister som ikke burde være i et forhold.

Anonymkode: e6e6f...7f7

Jeg skrev ikke at, "menn er bare en dose sæd". Men vi er mennesker, både kvinner og menn. Som mennesker har vi en del naturlige behov. Menn har behov for å spre sine gener. Det er et naturlig behov de har. Det behovet forsvinner ikke bare fordi de går inn i et forhold.

Anonymkode: fd128...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De fleste oppegående menn føler likevel at de er langt mer enn bare sæddosen sin, de fleste oppegående menn har følelser, de fleste oppegående menn ønsker å behandle sin kone/samboer/kjæreste med respekt, de fleste oppegående menn behandler sin kone slik de selv ønsker å bli behandlet - med respekt, omtanke og kjærlighet og empati.

Mange menn som holder på slik du beskriver, Hi, de er sexavhengige. Forbausende mange av dem har også et dårlig selvbilde, de ser sin egen verdi kun i hvor mange dame de får til sengs. Og flere av dem feiler ganske grovt når det kommer til det med respekt og empati og det å ta ansvar for det forholdet de er i.

De som holder på slik du beskriver, HI, og som ikke har en avtale med sin dame om at de kan ha et åpent forhold, de er ikke menn, de er bare store egoister som ikke burde være i et forhold.

Anonymkode: e6e6f...7f7

Tror du har rett i dette

HI

Anonymkode: 8cf64...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev ikke at, "menn er bare en dose sæd". Men vi er mennesker, både kvinner og menn. Som mennesker har vi en del naturlige behov. Menn har behov for å spre sine gener. Det er et naturlig behov de har. Det behovet forsvinner ikke bare fordi de går inn i et forhold.

Anonymkode: fd128...cba

Det er vel stort sett den unnskyldning de bruker for seg selv. Er de i åpent forhold er det helt greit. Går de bak ryggen på sin partner er de idioter! Mennesker er tenkende og reflekterende vesner. Vi er ikke tvunget til å bare adlyde våre instinkter blankt, og dermed har vi ansvar for våre egne handlinger. Å lyve og bedra det menneske man selv har valgt å ville dele livet med er respektløst, uintelligent og et moralsk lavmål. Uansett hvilken unnskyldning man kommer med.

Anonymkode: 8e8b0...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel stort sett den unnskyldning de bruker for seg selv. Er de i åpent forhold er det helt greit. Går de bak ryggen på sin partner er de idioter! Mennesker er tenkende og reflekterende vesner. Vi er ikke tvunget til å bare adlyde våre instinkter blankt, og dermed har vi ansvar for våre egne handlinger. Å lyve og bedra det menneske man selv har valgt å ville dele livet med er respektløst, uintelligent og et moralsk lavmål. Uansett hvilken unnskyldning man kommer med.

Anonymkode: 8e8b0...5bf

Halvveis enig. Det er ikke en unnskyldning, menn har det behovet. Det er derfor menn får "blue balls", om de ikke fått tømt seg på en stund. De har et behov for å tømme seg. De trenger spre sin sæd.

Men den andre halvparten er jeg enig med deg i, det er stygt at de går bak ryggen og driver på, ja.

Anonymkode: fd128...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er kåte. Ikke noe mer, ikke noe mindre. 

Jeg ligger med gift mann som får lite sex hjemme. Jeg merker godt når han begynner å nå bristepunktet og trenger sex! 

Anonymkode: b7a97...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel og på datingsider en stund og erfarte også at mange menn var i forhold og kun ute etter sex. 

Jeg har inntrykk av at sexen i forholdet deres rett og slett bare er blitt litt for kjedelig. De ønsker noe nytt og pirrende. 

Jeg ga etter for en, men ellers avviste jeg de når de innrømte de ikke var singel. Jeg var jo interessert i forhold selv, ikke å være knulledukke 🙄 

Fant meg en seriøs herlig tilslutt 😍

Anonymkode: 609ef...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Halvveis enig. Det er ikke en unnskyldning, menn har det behovet. Det er derfor menn får "blue balls", om de ikke fått tømt seg på en stund. De har et behov for å tømme seg. De trenger spre sin sæd.

Men den andre halvparten er jeg enig med deg i, det er stygt at de går bak ryggen og driver på, ja.

Anonymkode: fd128...cba

Nei, de trenger ikke "spre sin sæd". Menn må ikke en gang tømme seg. Og om de "trenger" en tømming fungerer hånda like bra. Det er ikke farlig for menn å gå uten sex eller å ikke runke, dvs. det er ikke farlig for menn å ikke tømme seg. Det er ett unntak, og det er at eldre menn som tømmer seg oftere har litt mindre sjanse for prostatakreft enn de som aldri gjør det.

Du opprettholder en myte som mange menn bruker som en unnskyldning for å ligge rundt.

Pussig nok er det ofte de "mannfolka" som mener å ha størst behov for å ha sex med flest mulig kvinner, eller flere enn den de har hjemme, som også roper høyest om at elskerinna må ta abort hvis han først har spredd sin sæd. Så hvis behovet var å "spre sin sæd" for å sørge for at genene ble videreført, ville de ikke ha ønsket at damene de gjør gravide skal ta abort og dermed fjerne mannens barn.

"Får" de for lite sex hjemme, da bør de gå i seg selv og se hvilket ansvar de selv har for det - og gjøre noe med det de selv bør endre. Så må de se hva som har skapt distanse i forholdet og få dama med på å jobbe med forholdet, gjerne gjennom parterapi. Man er to i et forhold. Veldig ofte er det også de mannfolka som ligger rundt med flere andre som heller ikke er villig til å gjøre noe for forholdet...

 

Anonymkode: e6e6f...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...