Gå til innhold

Hva er enklest å lære seg, iPhone eller android?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt iPhone selv, og syns selvsagt den er veldig enkel å finne ut av. Svigermor sin Samsung skjønner jeg ikke bæret av. 

Nå skal min gamle mor få seg smarttelefon og jeg er så i tvil om hvilken jeg skal kjøpe for henne. 

Iphone kan jeg jo hjelpe henne med, men er den enklere eller vanskeligere enn Samsung, for eksempel?

Anonymkode: b9230...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

iPhone er mye enklere, og så er den lik om hun skal måtte fornye seg. Begge deler er lette å lære seg, men dersom du er den som i realiteten må hjelpe henne med oppdatering og opplæring bør du velge det du er trygg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPhone er mye enklere. Gubben hjem her kaller det pensjonist telefon, det sier vel sitt. 

Anonymkode: 56a05...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale iphone. Min mor hadde iphone og den klarte hun veldig bra, helt til min far bestemte de skulle gå over til samsung. Nå har de hatt det i over tre år og fortsatt sliter begge to. Jeg vet jeg har en jobb å gjøre når jeg kommer på hytta til fredag vet jeg, for de har vist hatt oppdatering på mobilen og da er innstillingene endret igjen. Siden jeg har iphone selv så kan jeg ikke forklare det over tlf, men må prøve og feile litt med mobilen i hånden. Hadde jeg hatt lik mobil som henne kunne jeg kanskje klart å forklare det, men jeg syns den er noe skikkelig møkkagreier. Jeg skal ha det enkelt og da passer den fint. 

Anonymkode: 276ec...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart Android. Min mor, min far, jeg, min mann og min søster har alle hatt Iphone og hatet hvert minutt vi brukte telefonen. Vi har alle kjøpt oss Samsung og det er som å komme til himmelriket.

Anonymkode: 439a0...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde jeg hatet eple-produkter, men da både mann og barn fikk seg iPhone, så måtte jeg krype til korset. Har hatt iPhone i to år nå og den er så inderlig enkel at selv jeg, små barn og eldre bare får telefonen i hånda og skjønner greia. 

Dessuten innser jeg at eple-produktene er mer holdbare, sånn software-messig. 

Ergo: jeg anbefaler iPhone. 

Anonymkode: e4cd5...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...