Gå til innhold

Datteren min på 10 vil så gjerne dra til Oslo i Pride paraden.. Et spørsmål til dere som allerede har vært der


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pride er ikke, og kan ikke være, barnevennlig. 

Et søsken av meg var med den homofile vennen sin dit i fjor, og nekter å dra dit i år. I Oslo. Er visst bare perverse gamle griser og syke folk i merkelige utkledninger. Det er ikke noe for et barn.

Anonymkode: bf100...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Pride er ikke, og kan ikke være, barnevennlig. 

Et søsken av meg var med den homofile vennen sin dit i fjor, og nekter å dra dit i år. I Oslo. Er visst bare perverse gamle griser og syke folk i merkelige utkledninger. Det er ikke noe for et barn.

Anonymkode: bf100...b06

LOL - takk for dagens latter!

Jeg hadde med meg seksåringen min i fjor, og det var stas.

Pride genererer mye folk, så om du skal til parken kan det være greit å være tidlig ute. Om du skal se paraden må du ha tålmodighet. Det er mye folk, men i alle fall på dagtid er det et barnevennlig arrangement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Pride er ikke, og kan ikke være, barnevennlig. 

Et søsken av meg var med den homofile vennen sin dit i fjor, og nekter å dra dit i år. I Oslo. Er visst bare perverse gamle griser og syke folk i merkelige utkledninger. Det er ikke noe for et barn.

Anonymkode: bf100...b06

Det der er jo bare tull. Det er mennesker i alle aldre som deltar i feiringen, og jeg nekter å tro at det er kun perverse gamle griser blant de 250.000 som deltar. 

Det jeg er skeptisk til er mengden mennesker, og absolutt ikke visuelle inntrykk.

Jeg er mer ute etter å få vite hvor det er lurt å stå langs ruten til paraden, og hvor det ikke er lurt å stå.. 

Dersom datteren min ikke syns det er den gode opplevelsen hun tror det vil være så kan vi bare flytte på oss eller dra hjem.. 

HI

Anonymkode: c5b49...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gale damen skrev:

LOL - takk for dagens latter!

Jeg hadde med meg seksåringen min i fjor, og det var stas.

Pride genererer mye folk, så om du skal til parken kan det være greit å være tidlig ute. Om du skal se paraden må du ha tålmodighet. Det er mye folk, men i alle fall på dagtid er det et barnevennlig arrangement.

 

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det der er jo bare tull. Det er mennesker i alle aldre som deltar i feiringen, og jeg nekter å tro at det er kun perverse gamle griser blant de 250.000 som deltar. 

Det jeg er skeptisk til er mengden mennesker, og absolutt ikke visuelle inntrykk.

Jeg er mer ute etter å få vite hvor det er lurt å stå langs ruten til paraden, og hvor det ikke er lurt å stå.. 

Dersom datteren min ikke syns det er den gode opplevelsen hun tror det vil være så kan vi bare flytte på oss eller dra hjem.. 

HI

Anonymkode: c5b49...4fc

Nei, det er ikke "bare tull". Hun har vært der, det har absolutt ikke du.

Ja, hun tør sikkert å si til deg "mamma, jeg vil ikke se på det jeg". Slik du fremstår hadde ikke engang jeg turt å ytre forsiktig at jeg ikke ville se på det i fare for å bli overfalt og kalt homohater.

Anonymkode: bf100...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gale damen skrev:

LOL - takk for dagens latter!

Jeg hadde med meg seksåringen min i fjor, og det var stas.

Pride genererer mye folk, så om du skal til parken kan det være greit å være tidlig ute. Om du skal se paraden må du ha tålmodighet. Det er mye folk, men i alle fall på dagtid er det et barnevennlig arrangement.

Takk for tips.. 

Jeg er egentlig usikker på om Pride Park er et aktuelt sted å være på selve parade-dagen. Tror det vil være bedre å finne et sted hvor vi kan se paraden, men ikke være midt i smørøyet, på en måte. 

Noen som vet om ruten ligger ute et sted? 

HI

Anonymkode: c5b49...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

 

Nei, det er ikke "bare tull". Hun har vært der, det har absolutt ikke du.

Ja, hun tør sikkert å si til deg "mamma, jeg vil ikke se på det jeg". Slik du fremstår hadde ikke engang jeg turt å ytre forsiktig at jeg ikke ville se på det i fare for å bli overfalt og kalt homohater.

Anonymkode: bf100...b06

Ok

Anonymkode: c5b49...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, gale damen skrev:

LOL - takk for dagens latter!

Jeg hadde med meg seksåringen min i fjor, og det var stas.

Pride genererer mye folk, så om du skal til parken kan det være greit å være tidlig ute. Om du skal se paraden må du ha tålmodighet. Det er mye folk, men i alle fall på dagtid er det et barnevennlig arrangement.

Nå er sikkert ikke prideparaden i Oslo på samme nivå som i USA riktig enda, men den dagen den blir det er dere jo så godt vant at dere sikkert ikke ser dét heller. Trist! 

Kjenner at jeg ikke liker deg. 

Har ingenting imot homser, men har mye imot pride. 

Anonymkode: bf100...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ok

Anonymkode: c5b49...4fc

Ja, se der. Greier ikke engang å svare.

Anonymkode: bf100...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, se der. Greier ikke engang å svare.

Anonymkode: bf100...b06

Hva er det du driver å surmuler etter?

Anonymkode: c66da...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, se der. Greier ikke engang å svare.

Anonymkode: bf100...b06

Jeg svarer dem som fortjener et svar

HI

Anonymkode: c5b49...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, for det er jo fra Oslo...:roll:

Anonymkode: c66da...64a

Det er like skremmende ting i Oslo.

Anonymkode: bf100...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg svarer dem som fortjener et svar

HI

Anonymkode: c5b49...4fc

Ikke meg du svarer, men jeg antar du ikke kun er ute etter svar som forteller deg at «Ja, dette blir kjempegøy!» ? 

Anonymkode: 97b42...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips.. 

Jeg er egentlig usikker på om Pride Park er et aktuelt sted å være på selve parade-dagen. Tror det vil være bedre å finne et sted hvor vi kan se paraden, men ikke være midt i smørøyet, på en måte. 

Noen som vet om ruten ligger ute et sted? 

HI

Anonymkode: c5b49...4fc

https://www.oslopride.no/pride-parade

Anonymkode: c66da...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du svarer, men jeg antar du ikke kun er ute etter svar som forteller deg at «Ja, dette blir kjempegøy!» ? 

Anonymkode: 97b42...c31

Nei. Jeg er ute etter konkrete tips for en god feiring. Når man argumenterer kategorisk med at Pride er en samling av gamle, perverse griser - og at jeg som mor nesten tvinger datteren min inn i en parade, da kjenner jeg lusa på gangen. 

HI

Anonymkode: c5b49...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Supert! Takk 😃

HI

Anonymkode: c5b49...4fc

Bare hyggelig :)

Anonymkode: c66da...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Nei, det er ikke "bare tull". Hun har vært der, det har absolutt ikke du.

Ja, hun tør sikkert å si til deg "mamma, jeg vil ikke se på det jeg". Slik du fremstår hadde ikke engang jeg turt å ytre forsiktig at jeg ikke ville se på det i fare for å bli overfalt og kalt homohater.

Anonymkode: bf100...b06

Husk medisinene dine i dag da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Jeg er ute etter konkrete tips for en god feiring. Når man argumenterer kategorisk med at Pride er en samling av gamle, perverse griser - og at jeg som mor nesten tvinger datteren min inn i en parade, da kjenner jeg lusa på gangen. 

HI

Anonymkode: c5b49...4fc

Hva kaller du gamle menn som blotter seg for alle, inkludert småunger, da? JA, det er det i pride. I Oslo.

Anonymkode: bf100...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ulenissen skrev:

Husk medisinene dine i dag da 😊

Så kul du er! :D

Anonymkode: bf100...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrangementene i pride park er for alle frem til 20.00. Utrolig mye gøy som skjer der. Jeg skal inn med tre 12-åringer, hvorav to av de har erklært seg skeive. Vi har tenkt å bruke fredag der og lørdag skal de gå i parade. Har vært med på det før, men da uten barn. Det er mye kropp, så prippen kan man ikke være. Men det er også utrolig mye glede, samhold, kjærlighet og mangfold. 

 

Og bare så det er sagt, jeg er over 40, godt gift og har aldri hatt jentesexm

Anonymkode: 3b36e...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

Nei, det er ikke "bare tull". Hun har vært der, det har absolutt ikke du.

Ja, hun tør sikkert å si til deg "mamma, jeg vil ikke se på det jeg". Slik du fremstår hadde ikke engang jeg turt å ytre forsiktig at jeg ikke ville se på det i fare for å bli overfalt og kalt homohater.

Anonymkode: bf100...b06

Er det meg eller er det HI du svarer?

Hva er det for styggedom du ikke vil at barna skal se?

Glade mennesker som danser?
Et flagg som har fine farger?
Folk som har kledd seg ut og går i parade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva kaller du gamle menn som blotter seg for alle, inkludert småunger, da? JA, det er det i pride. I Oslo.

Anonymkode: bf100...b06

Pride består ikke av en gjeng blottere som har passert middagshøyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...