Gå til innhold

Namsskogan Familiepark - erfaringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vil dele erfaringer fra Namsskogan Familiepark? Mat/spisesteder? Noe vi burde tenke på i forkant?

Leter veldig etter fine overnattingsmuligheter i nærheten eller maks 30 minutters kjøretid fra Familieparken. Men finner bare slitne hytter, campinger og det hotellet som er rett ved parken, som virkelig så veeeeldig kjipt ut 🙈
Jeg er dessverre ganske kresen på overnattingssted, så om noen har tips om et fint hotell i området +- 30 minutter kjøring, tips meg! 🙏

Anonymkode: 3e214...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipp topp tommel opp! Vakkert og fantastisk. 

Maten vet jeg lite om. Vi har alltid matpakke

overnatting langt oppi gokk som er 5-stjerners finner du ikke. Vi bodde i en skillelig kummerlig hytte, men de hadde trampoline der, så alle barn var lykkelige

Anonymkode: 99f1a...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parken er fantastisk, overnatting er tragisk. Maten er ikke noe wow, men helt greit. Typisk «kro-hamburger tallerken».

Anonymkode: 05533...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mye å gjøre i parken for mindre barn? Minste min er 3 år.

Man får ikke bedre overnatting enn det HI. Vi har aldri vært i parken, men bor i fylket. Lite flotte hoteller å velge mellom... 

Anonymkode: 24bd1...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott park..men er gjort mye endringer de siste par årene. Rebella hex bla er ikke der lenger, noe som er kjempetrist. Hårreisende dyrt da! Itillegg til den dyre inngangsbilletten må man betale ekstra for det meste inne i parken..det er også dyyyrt! Overnatting ja 😅 telte kanskje? 😁 er nok ikke noe annet i nærheten nei..da må du til namsos..evt mosjøen som ei sa her.. 😅 

Anonymkode: 87358...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flott park..men er gjort mye endringer de siste par årene. Rebella hex bla er ikke der lenger, noe som er kjempetrist. Hårreisende dyrt da! Itillegg til den dyre inngangsbilletten må man betale ekstra for det meste inne i parken..det er også dyyyrt! Overnatting ja 😅 telte kanskje? 😁 er nok ikke noe annet i nærheten nei..da må du til namsos..evt mosjøen som ei sa her.. 😅 

Anonymkode: 87358...0eb

Eneste ekstra å betale inne er vel tøffingetårnet, hva mer? 

Og så glemmer du Grong, det er hotell i Grong. 

Anonymkode: bb4a6...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu kan jo velge å rovdyrcampe da? Dvs ligge i lavvo rett utenfor rovdyrene. Helt magisk å våkne av ulvehyl å ha en bjørn sittende rett innenfor gjerdet med lavvoen på utsiden😊

 

Klatretårn og zipline(tøffingtårnet ) koster ekstra. Samt det nye toget i parken. Maten er typisk kromat så vi griller alltid ute i parken. Mye koseligere og godt tilrettelagt👍 

 

For treåringer er det mye å finne på. Elektriske gravemaskiner, masse trampoliner, klatreleker, ballhus, tråbåter, krasjbåter(må selvfølgelig ha med en voksen), bondegård hvor en kan kose med dyra og mye mer. Min 4 åring elsker parken å det gjør 13 åringen også😉  

Anonymkode: 5c715...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler rovdyrcampen. Det koster, men det er helt magisk🤩 Rusle rundt i parken på kveldstid og sove rett ved noen av de store rovdyrene våre. 

Anonymkode: 9ad14...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...