Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt når du er gravid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

okei så jeg er gravid i uke 28, har lakt på meg en del på lårene og rumpa å fått intense strekk merker. jeg veide 54 før jeg ble gravid og nå 64. hvordan kan en trene bort litt fett fra armer og lår i graviditeten. ikke bare det jeg er konstant sulten. trenger tips til sunn mat og trenings øvelser vil helst ikke veie mer en 75 kg til fødsel. har termin i september

Anonymkode: 029cb...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Husk at du har et liv i magen som trenger ro og næring til å vokse. Fokuset på det lille nurket i magen din også kan du konsentrere deg om å få av de ekstra kiloene når du har født. Spis normalt og variert og gå litt turer. For hard trening kan sette igang en for tidlig fødsel. Hvis du skal amme / får til å amme blir man ofte kvitt ekstra kiloene raskere også ! :) legg fra deg begymringer om vekt osv og kos deg med å faktisk være gravid! 

Anonymkode: ce165...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

At du orker å bry deg? 

Jeg har allltid hatt «drømmekroppen» ifølge andre, og jeg har alltid vært godt likt av menn samt drevet med en del modell-oppdrag osv, Før jeg ble gravid veide jeg  mellom 59 og 60 kg. Nå veier jeg 80 kg og jeg har lagt på meg ca 20 kg. 

Synes det er litt moro jeg😂 Å tenker at slik er det bare uten å være negativ i det hele tatt! Man går jo ned igjen, og man må jo jobbe litt for å få kroppen tilbake igjen! 

Du skal overhode ikke SLANKE deg når du går gravid din gjøk! Du må nesten tenke på barne ditt framfor deg selv nå!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen lagrer fett så du har reserver til ammingen, slutt å tenke på det, prioriter babyen og kos deg siste ukene, så kan det godt hende alt forsvinner ganske kjapt etter fødsel, det gjorde det hos meg 😊

Anonymkode: ed271...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...