Gå til innhold

Blir bare litt fascinert av all krangling og spydigheter i visse tråder her inne..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..For så at man i en annen tråd sikkert er veldig enige og snille med hverandre😂 Tenker da på de som er anonyme og kaller hverandre idioter og det som verre er i en tråd, og er uvitende «buddies» i en annen tråd. Synes bare det er litt morsomt å tenke på😝😂

Anonymkode: 21682...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

..For så at man i en annen tråd sikkert er veldig enige og snille med hverandre😂 Tenker da på de som er anonyme og kaller hverandre idioter og det som verre er i en tråd, og er uvitende «buddies» i en annen tråd. Synes bare det er litt morsomt å tenke på😝😂

Anonymkode: 21682...6bc

Selvfølgelig er det sånn. Men jeg mistenker at mange av de som skriver med brukernavn er de som er spydige og ekle i tråder, for de er alltid det når de skriver med brukernavn 😛 

 

Anonymkode: 37afd...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det sånn. Men jeg mistenker at mange av de som skriver med brukernavn er de som er spydige og ekle i tråder, for de er alltid det når de skriver med brukernavn 😛 

 

Anonymkode: 37afd...2ee

Hæ? 

Anonymkode: bc186...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hæ? 

Anonymkode: bc186...de3

Mener at de som skriver MED brukernavn huker av for "anonym" i andre tråder og fortsetter å være spydige og ekle mot andre.

Anonymkode: 37afd...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det sånn. Men jeg mistenker at mange av de som skriver med brukernavn er de som er spydige og ekle i tråder, for de er alltid det når de skriver med brukernavn 😛 

 

Anonymkode: 37afd...2ee

Du mener at de aldri er spydige og ekle når de skriver med brukernavn? Men at de er verstingene som anonyme?

Anonymkode: 21682...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det sånn. Men jeg mistenker at mange av de som skriver med brukernavn er de som er spydige og ekle i tråder, for de er alltid det når de skriver med brukernavn 😛 

 

Anonymkode: 37afd...2ee

Hva, nå tuller du... Visste du ikke at de som skriver med brukernavn er de som er supertøffe som tør å stå for det de mener. Insinuerer du virkelig at de noen ganger skriver som anonym....

Anonymkode: b0002...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du mener at de aldri er spydige og ekle når de skriver med brukernavn? Men at de er verstingene som anonyme?

Anonymkode: 21682...6bc

Jo, jeg mener at de som skriver med brukernavn stort sett har en ekkel, nedlatende oppførsel her inne, og at det samme sees hos AB - derfor konkluderer jeg med at de samme som skriver med brukernavn ofte skriver som anonym for å trolle . 

Anonymkode: 37afd...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva, nå tuller du... Visste du ikke at de som skriver med brukernavn er de som er supertøffe som tør å stå for det de mener. Insinuerer du virkelig at de noen ganger skriver som anonym....

Anonymkode: b0002...8df

Jahh.. hehe

Anonymkode: 37afd...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...