Gå til innhold

Alkohol: Hvordan kjennes det (på kroppen) når dere begynner å bli litt brisen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker med en gang dere kjenner noe annet enn når dere drikker brus f.eks. men fortsatt fungerer som om at dere ikke har drukket.😜

Jeg kjenner det prikker i lårene, og i tærne , samtidig som som jeg føler meg varm i hele kroppen. 😂😂😂 lurer på om jeg er helt unormal. Hva kjenner du?

Anonymkode: 87fba...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker med en gang dere kjenner noe annet enn når dere drikker brus f.eks. men fortsatt fungerer som om at dere ikke har drukket.😜

Jeg kjenner det prikker i lårene, og i tærne , samtidig som som jeg føler meg varm i hele kroppen. 😂😂😂 lurer på om jeg er helt unormal. Hva kjenner du?

Anonymkode: 87fba...b7f

Det høres ut som allergi. Mye alkohol (vin og øl) inneholder MYE histaminer.

Anonymkode: 9fae8...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke helt tro det da, da burde jeg vel bli dårlig? Tåler en god del alkohol før jeg "kjenner" det. Hvordan kjenner du at du begynner å bli påvirket av alkohol? 

Anonymkode: 87fba...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir som deg, og er ikke allergisk 😉

Anonymkode: bfd20...bbd

Hvordan vet du det?;)

Anonymkode: 9d15f...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir svimmel og litt rar i hodet. Går rart. Tåler ikke alkohol omtrent. Blir veldig fort full😂

Anonymkode: 7ede0...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt svimmel, kjenner en slags letthet i brystet. Blir selvsagt også fnisete og fjasete.

Anonymkode: 95e27...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å se. Jeg sjeler mye til vanlig og når jeg er på stadige over litt brisen, men ikke full så klarer jeg ikke holde fokus. (Føles ut som jeg ikke har på meg brillene igrunn) Blir jeg full så går dette helt fint igjen, men da blir jeg fryktelig kjedelig. Jeg har en lei tendens til å få for fulle folk i seng, rydde opp rot her og her, bli snusfornuftig og ingen tror jeg er full. Så har lært meg til å ikke  bli full på mine gamle dager, selv om jeg har hatt det ganske gøy etter jeg jeg har blitt snusfornuftig også. 

Anonymkode: f513d...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du det?;)

Anonymkode: 9d15f...658

Er allergi testet, og reagerer ikke på innholdet i vin men får samme følelsen. I tillegg har den vært lik i 30år, uavhengig av hva slags alkoholdrikk (innhold) jeg drikker, hadde det vært allergi så ville jeg reagert mer i perioder. Et siste er at jeg kjenner godt til allergi og kroppens prosesser på bakgrunn av min utdannelse og jobb. 

-Derfor vet jeg at i mitt tilfelle er dette ikke en allergisk reaksjon ;)

Anonymkode: bfd20...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk det er veldig deilig å være brisen😊 Jeg får en sånn deilig avslappende følelse, blir i ekstra godt humør og fnisete😝

Anonymkode: 3ec70...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...