Gå til innhold

hvor mye må man egentlig bli frastjålet før politi bryr seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble lurt på Finn for 2500 kr i Mars, fikk brev fra politi at saken nå er henlagt.

Bryr ikke politi seg om slik? denne saken har jeg gått videre med igjennom forbrukerrådet nå

Anonymkode: 2c363...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Politiet bryr seg ikke om vanlige folk. Er du rik og har råd til advokat for den minste filleting så vil politiet også bry seg om den minste filleting som gjøres mot deg. 

Anonymkode: 7be4e...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Politiet bryr seg ikke om vanlige folk. Er du rik og har råd til advokat for den minste filleting så vil politiet også bry seg om den minste filleting som gjøres mot deg. 

Anonymkode: 7be4e...1e8

For noe tull. Jeg er rimelig normal i inntekt og fikk svært god hjelp de to gangene jeg har trengt det. Politiet gjør i stor grad en veldig god jobb for både deg ig meg. Men de har lang behandlingstid på noen områder pga økonomi og ressurser, det bør gjøres noe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Politiet bryr seg ikke om vanlige folk. Er du rik og har råd til advokat for den minste filleting så vil politiet også bry seg om den minste filleting som gjøres mot deg. 

Anonymkode: 7be4e...1e8

Det er jo bare tull. Politiet har begrensede ressurser og det er ikke alle saker de kan rettferdiggjøre etterforsking på bekostning av mer alvorlig kriminalitet, sånn er det bare. Du får nok mer ut av det om du tar ut sivilt søksmål mot vedkommende for å få tilbake pengene dine, HI.

Anonymkode: 6674f...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min ble svindlet for 7000  og selv om jeg klarte å finne ut hvem det var så ble saken henlagt. Nå i våres ble han frastjålet en høyttaler til 1400, og saken ble henlagt. Eneste grunnen til å anmelde er for å kunne få igjen på forsikringen.  

Anonymkode: 635da...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ble frastjålet en bil, og politiet var ikke veldig interessert i det, foråsiresånn. 

Anonymkode: e488a...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud ,det er så ille ja. da kan jeg vel bare se langt etter de.

Ja har masse bevis, navn og adresse, har bevis at jeg har sendt og printet ut alt som vi skrev til hverandre på finn

Anonymkode: 2c363...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet prioriterer ut i fra ressurser. Dersom det står mellom å etterforske en overgrepssak og svindel av et småbeløp prioriteres gudskjelov overgrepssaken. 

Anonymkode: cd46f...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Politiet prioriterer ut i fra ressurser. Dersom det står mellom å etterforske en overgrepssak og svindel av et småbeløp prioriteres gudskjelov overgrepssaken. 

Anonymkode: cd46f...d41

Ja det skjønner jeg.. men synd svindel bare bilr en fille sak, da kan de jo bare forsette og lure folk

Anonymkode: 2c363...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...