Gå til innhold

Det er ufattelig vanskelig og finne fine sandaler som er behagelig på


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sukk! Mulig det er midtlivskrisa som spøker i hodet mitt, men alle de sandalene jeg finner som har mine kriterier oppfylt ser skikkelig kjerring ut 🙄 Å jeg MÅ ha nye da mine gamle definitivt ikke er blant oss lenger.

Finnes det sandaler der ute som er flate, har noe demping, ikke noe mellom tær og som sitter på foten (må ha reim) og som ikke ser kjerring ut? Helst ikke sort.

Anonymkode: 28a6e...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sukk! Mulig det er midtlivskrisa som spøker i hodet mitt, men alle de sandalene jeg finner som har mine kriterier oppfylt ser skikkelig kjerring ut 🙄 Å jeg MÅ ha nye da mine gamle definitivt ikke er blant oss lenger.

Finnes det sandaler der ute som er flate, har noe demping, ikke noe mellom tær og som sitter på foten (må ha reim) og som ikke ser kjerring ut? Helst ikke sort.

Anonymkode: 28a6e...a3d

Mener du reim bak?

Anonymkode: 91aba...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ecco har mange flotte :) Selv er jeg nyfrelst Birkenstock-fan, det er jo som å gå på skyer! Men som sagt, ecco har nok det du leter etter :) 

Anonymkode: 10778...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mener du reim bak?

Anonymkode: 91aba...2cc

Reim bak ja 👍

Anonymkode: 28a6e...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine gamle var Ecco og var fornøyd med de. Men da jeg var i butikken syntes jeg alle var litt kjerring i år 🙈 Helt sikkert bare i mitt hode. Har dere linker til noen fra Ecco?

Anonymkode: 28a6e...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, det er vanskelig, sandaler er veldig ofte helt flate uten noe demping, kjerring eller birkenstock. 

Jeg synes av og til Tamaris kan ha noen, de jeg har nå, etter å ha tråla samtlige skobutikker i Oslo i fjor, er fra Tamaris. De har gode såler, men er ikke kjerring og ser ikke altfor klumpete ut heller. Jeg kan bruke dem en hel dag på jobb (jobber i butikk).  https://www.parex.gr/en/womens-leather-sandals-tamaris-2822220-11617139-b 

Sålen ser større ut på bildet enn i virkeligheten, den er ganske smal, så den gjør ikke så mye av seg. 

Esprit har også fine sandaler av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flere ecco og er veldig fornøyd med disse. Det ene paret lever i sitt 20år nå og er like gode. De har nå blitt allemannseie på hytta for det har borrelås slik at de fleste lett kan tilpasse, gode å bruke på fjellet når de skal ned og bade, de er i noe skinn men de er gode å ha på selv om du blir våt. De er ikke hvite lengre, så derfor de har blitt allemannseie på hytta. Jeg hadde noen timberland sandaler som var ekstremt gode, de så veldig ut som gammelsmanns sandaler, men himmel for beina. De har min svoger stjelt på hytta, jeg kunne bare glemme å få de tilbake. (De har fått mye fiskeslo på seg, så jeg vil ikke ha de tilbake.

egentlig vil jeg ha reim bak, men nå har jeg birkenstoock som jeg bruker daglig. Det eneste negstive er st de innimellom lager fiselyder, så ikke de jeg velger om jeg skal på bytur. Ja, jeg har mye og hatt mange sko og sandaler. Har jeg jobb der jeg går veldig mye, så har funnet ut jeg må bytte på sko ofte så ikke ryggen blir sliten. 

Anonymkode: 7c66f...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis man vil ha noe som IKKE er kjerring, så ikke foreslå Birkenstock da, vær så snill! Noe mer kjerring skal man vel lete lenge etter...

Anonymkode: be2e2...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange tips og råd. Selv om jeg ikke endte opp med akkurat noen av de ledet de meg til de jeg har kjøpt.

Jeg endte opp med disse:  https://www.sportamore.no/produkt/171746-timberland-malibu-waves-2-band-sandal-f-brun

Mulig de er litt out of style, men jeg likte de og jeg synes ikke de er helt kjerring heller👍🙂 Håper de er gode og gå i 🙈

Anonymkode: 28a6e...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.6.2019 den 9.46, Anonym bruker skrev:

Altså, hvis man vil ha noe som IKKE er kjerring, så ikke foreslå Birkenstock da, vær så snill! Noe mer kjerring skal man vel lete lenge etter...

Anonymkode: be2e2...393

Øyet som ser vel. Ikke alle kan ha god og fornuftig smak ;) 

Anonymkode: 10778...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...