Gå til innhold

Er gul regnjakke helt ut?😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte 😆

Anonymkode: 90311...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gult er alltid kult 💛💛 

Anonymkode: 2d911...c5f

Skrevet

Nei, hvorfor det?

En venninne av meg har hatt gul regnjakke noen år, hun er akkurat like fin i den nå som da den ble kjøpt! :)

Anonymkode: 8a7a5...e8e

Skrevet

Gult er jo superpopulær farge akkurat nå! Selv har jeg gul regnjakke jeg har hatt noen år, den lyser opp på kjipe dager!

Anonymkode: f38a7...dd7

Skrevet

Min datter sier det fortsatt er in. Knall gul er vist ikke like kult som litt blassere gul. Jeg er vist helt ut som har sort regnfrakk 🤣

Anonymkode: f120f...ca4

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min datter sier det fortsatt er in. Knall gul er vist ikke like kult som litt blassere gul. Jeg er vist helt ut som har sort regnfrakk 🤣

Anonymkode: f120f...ca4

Da er jeg det og 😅 Takk og lov

Skrevet

Hvem bryr seg!? Gult er kult! 

Anonymkode: 870b0...4d4

Skrevet

I dag er alle regnjakker inn. Det høljer.

Anonymkode: ac15c...ab1

Skrevet

Er det virkelig noen som bryr seg om hvilken farge det er på en regnjakke? 

Anonymkode: 4c9db...049

Skrevet

De gule regnjakkene er jo sååå fine😍 

Anonymkode: cef8f...425

Skrevet

Jeg jobber i klesbutikk og i fjor hadde vi gule regnjakker en periode. Solgte greit av de i begynnelsen. Og en dag kom en venninnegjeng innom og de falt jo for disse jakkene da og giret hverandre opp med at en sånn må vi ha.

Men da svarte den ene Nei, vet du hva, ALLE går i gul regnjakke for tiden og nå mener dere at alle vi skal ha en også, nei det blir bare for drøyt, så det ble IKKE aktuelt for hennes del. 

Og jeg tenkte at hun hadde faktisk rett. Det frisker veldig opp, men når det blir så vanlig som det ble i fjor, så blir det litt vel mye av det gode. 

Vi solgte etterhvert ut alle de gule, men tok en stund før de siste få forsvant. Vi hadde rød også og den solgte godt den også.

Anonymkode: 5e248...ce0

Skrevet

Alle har gule regnjakker om dagen! Ønsker meg selv en gul regnsnorakk fra Helly Hansen 

Anonymkode: 74d19...fed

Skrevet

Jeg har gul fra Helly Hansen, fikk den vel for 4 år siden men digger den fortsatt 😀

Anonymkode: f0ca3...a2d

Skrevet

Nei i barnehagen jeg jobber i så et det flere med gul regnjakke :)

Anonymkode: 4ae33...c0c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber i klesbutikk og i fjor hadde vi gule regnjakker en periode. Solgte greit av de i begynnelsen. Og en dag kom en venninnegjeng innom og de falt jo for disse jakkene da og giret hverandre opp med at en sånn må vi ha.

Men da svarte den ene Nei, vet du hva, ALLE går i gul regnjakke for tiden og nå mener dere at alle vi skal ha en også, nei det blir bare for drøyt, så det ble IKKE aktuelt for hennes del. 

Og jeg tenkte at hun hadde faktisk rett. Det frisker veldig opp, men når det blir så vanlig som det ble i fjor, så blir det litt vel mye av det gode. 

Vi solgte etterhvert ut alle de gule, men tok en stund før de siste få forsvant. Vi hadde rød også og den solgte godt den også.

Anonymkode: 5e248...ce0

Jeg synes det blir for dumt å ikke kjøpe noe fordi "alle andre har den". Jeg hadde kjøpt jakken hvis jeg hadde lyst på en gul regnjakke.

For å svare HI, gult er alltid kult!

Anonymkode: d59e2...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...