Gå til innhold

Sitter her som ett spørsmålstegn. Er det virkelig mulig??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en liiiiten magefølelse på «gravid» denne pp. 

Fikk ømme pupper ved EL som vanlig og det varte frem til IKM som vanlig. Ble småungen rett før IKM og ble splitt skuffa da jeg så blodet .. men men tenkte jeg. Hadde sånne skikkelige tak i livmoren og murring i nesten hele ryggen uten å blø den første dagen, bare liten blødning. Har småblødd i tre dager (tirs-tors) og mindre enn vanlig mens men nok til at jeg tenker dette var MENSEN🤬..dette kom 2 dager for tidlig i tillegg. Og varte litt kort som sagt. Men på dag 3, ingen blødning og stillinger på venstre side fortsetter som det har gjort siden en uke etter EL. Og jeg er mere kvalm + at puppene mine som sluttet å være ømme da jeg startet å blø begynner å bli ømme igjen. .. 

betyr d at jeg kan være gravid likevel ? Men hva i alle dager har blødd og lager krampe i magen. Så vondt som jeg aldri har hatt ved mensen før..

Anonymkode: ba5f6...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan være gravid, eller ikke. Kroppen er rar. Mye symptomer som aldri har vært før for hver pp. 

 

Erdesverre bare en test som kan gi deg svaret. 

 

Jeg trodde jeg var gravid hver pp vi hadde. Da jeg fikk forskjellige og nye symptomer hver på. 

Noen ganger stikkinger, noen ganger kramper/ vondter ved eggstokkene,ømme pupper.... Jeg var ikke gravid. 

 

De gangene jeg har vært gravid, har jeg ikke hatt spesielle symptomer... 

 

lykke til. 

Anonymkode: 86be8...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyste på eggstokk? 🤷‍♀️ Kan gi den type symptomer når de sprekker. Har selv hatt det flere ganger, og det varierer i smerte og ubehag, men ofte er stikking i siden og kraftige menssmerter samt sparsom blødning typisk. 

Og ofye når man prøver å bli gravid kjenner man så etter at man kjenner "alt". 

Ta en test, bare det kan gi deg svaret om du er gravid eller ikke. 

Anonymkode: c0ea3...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde klar positiv CB ikveld! Nå skjønner jeg ikke noe! 

Anonymkode: ba5f6...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde klar positiv CB ikveld! Nå skjønner jeg ikke noe! 

Anonymkode: ba5f6...48d

Skjønner ikke hva? Du lurer på om du er gravid, tar en positiv test - da er du gravid 😛

Anonymkode: 70ab0...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.6.2019 den 20.14, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde klar positiv CB ikveld! Nå skjønner jeg ikke noe! 

Anonymkode: ba5f6...48d

Du bør gå til legen og målte hcg nivået ditt. Dette skjedde meg også en gang. fikk det jeg trodde var mensen, fikk positiv cb test med ukeindikator på og viste 2-3 uker. Gikk til legen for å bekrefte pga jeg trodde jeg hadde hatt mensen. Målte hcg, som ifølge den så var jeg 5 uker på vei. Men legen var nesten sikker på at det var en SA pga blødningene. Så jeg måtte teste hcg nivået over tid og se. Og dessverre hadde legen rett 😔 

Du kan jo være heldig at blødningene dine kun var en festeblødning, men anbefaler deg å gå til lege og sjekke 😉

Masse lykke til ❤

Anonymkode: b00d2...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg å sjekke deg for exu. Hadde det heilt likt som deg. Men endte i exu, sprukken eggleder og mista 3 liter blod 

Anonymkode: ba686...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...