Gå til innhold

Jeg har liksom funnet det perfekte navnet! «Smakt» på det ett års tid og jeg er så glad men så idag tidlig kom jeg på noe å nå er ALT ødelagt😰


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men nå bare forpester du tråden MIN😂 kan du ikke gå å bruke tiden på barnet ditt istedenfor å gi masse hat til en totalt ukjent person fordi at jeg skriver litt på slump ? Du kan skrive så mye du vil her nå men jeg har ikke tid og lyst til å bruke tid på deg mere nå. Jeg gleder meg så veldig over graviditeten og er på navnejakt. Thats it😘

ps: klart jeg er dritstolt av at jeg er lege om ett år. Ikke bare bare å få 6’ere i snitt i alle fag å fullføre studier med to små. Jeg tror jeg kan være litt stolt av meg selv iallefall🙈😉

Anonymkode: 8ae02...e70

Igjen: Ja, sikkert 😉

Anonymkode: 807ef...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Igjen: Ja, sikkert 😉

Anonymkode: 807ef...c2e

Hehe...jeg må si meg enig i denne. Medisinerstudent, to barn fra før, gravid med nr 3, ett år igjen av studiet......er ikke slutten av medisinstudiet bare begynnelsen på resten av studiet? Men hjelpes....lykke til får du ha! 

Maja er forsåvidt et veldig koselig navn.

Anonymkode: 9cec4...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja er jo så fint, og forbinder det ikke med hunder i hele tatt. kjenner 3 som heter Maja

Anonymkode: dc29d...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hehe...jeg må si meg enig i denne. Medisinerstudent, to barn fra før, gravid med nr 3, ett år igjen av studiet......er ikke slutten av medisinstudiet bare begynnelsen på resten av studiet? Men hjelpes....lykke til får du ha! 

Maja er forsåvidt et veldig koselig navn.

Anonymkode: 9cec4...929

Hehe, nemlig! 

Anonymkode: 807ef...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja er et nydelig navn. Mulig dette gjør vondt verre for deg, men: Jeg et oppvokst på gård. Som barn hadde vi en sau som het Maja. Jeg har nå en katt som heter Maja, og søsteren min har en datter som heter Maja. ( Det var forresten katten som fikk navnet før min søsters datter.) Alle tre ,(sau, katt, jente), var/er nydelige. Har faktisk ikke kommet på at ikke min søsters barn kunne hete det samme som sau eller katt. 

Anonymkode: 15d69...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Maja er et nydelig navn. Mulig dette gjør vondt verre for deg, men: Jeg et oppvokst på gård. Som barn hadde vi en sau som het Maja. Jeg har nå en katt som heter Maja, og søsteren min har en datter som heter Maja. ( Det var forresten katten som fikk navnet før min søsters datter.) Alle tre ,(sau, katt, jente), var/er nydelige. Har faktisk ikke kommet på at ikke min søsters barn kunne hete det samme som sau eller katt. 

Anonymkode: 15d69...7cc

Hehe så bra😇😇🤗

Anonymkode: 8ae02...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.5.2019 den 14.21, Anonym bruker skrev:

Haha😂 så godt å høre!  Ja er gravid😍  

Anonymkode: 8ae02...e70

Blir så glad når jeg ser hvor godt du takler de småfrekke og småsarkastiske svarene du får fra et par her😮🤗

Du kommer med en helt naturlig problemstilling, ikke noe ‘skrullete med den. Mange ville blitt usikre som deg. Samtidig er det også vanlig å være opptatt av navn til de fremtidige barna dine! Noen mer enn andre. Er en grunn til at de har opprettet et eget navnedebatt forum;)

Når det kommer til navnet ditt, så er det viktig å tenke på at ‘mye mer er lov’ nør det kommer til navn i dag. Og det er like vanlig å ha menneskenavn på hund...som ‘hundenavn på menneske;) Kjenner ei som har gitt datteren sin et kjempetypisk hundenavn. Men det er kjempenydelig og kler barnet perfekt!

Følg magefølelsen din du❤️ Og så håper jeg du får pappaen på gli☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 14.22, Anonym bruker skrev:

Navnet er Maja.

Anonymkode: 8ae02...e70

Maja er jo på topp 10 listen over Norges vanligste jentenavn de siste årene!! Dette burde slett ikke være noe stort dilemma likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...