Gå til innhold

Jeg må bare få det ut for jeg er så glad! I dag fikk jeg se de nye puppene mine for første gang👍👏


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok brystreduksjon forrige torsdag og i dag fikk jeg endelig av bandasjen og fikk se de. Herlighet så gøy, uvant og deilig!!! Merker det allerede godt i skuldrene at alt er mye lettere og puppene står rett ut😂👍 

så nå sitter jeg her for meg selv og «feirer»😂👍

Anonymkode: 3496f...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Det drøymer eg om og!! Men eg må nok gå ned nokre kilo først, (20 kanskje..) og då blir det vel meir snakk om ihopsnurping av overflødig hus enn ein reduksjon... Eller kan ein ta brystreduksjon når ein er overvektig òg?

Anonymkode: fdbb8...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du det dekket? Jeg lurer på å gjøre det samme, de er store og tunge og det er et mareritt å løpe med de. Eller trening generelt med de. Har jeg feil bh så får jeg vondt i nakke og hode. Jeg finner ingen bh som passer, de bare detter ut av alle 

Anonymkode: ab03a...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk du det dekket? Jeg lurer på å gjøre det samme, de er store og tunge og det er et mareritt å løpe med de. Eller trening generelt med de. Har jeg feil bh så får jeg vondt i nakke og hode. Jeg finner ingen bh som passer, de bare detter ut av alle 

Anonymkode: ab03a...2be

Ja, jeg fikk det dekket. Jeg gleder meg veldig til jeg skal ut på bh-shopping😉 

HI

Anonymkode: 3496f...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg fikk det dekket. Jeg gleder meg veldig til jeg skal ut på bh-shopping😉 

HI

Anonymkode: 3496f...09d

Kva er kriteria for å få det dekka? 

Anonymkode: fdbb8...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra for deg og så heldige vi er som får sjans til å ordne slikt som gir oss helseproblemer. 

Min bittelille bestemor ble helt ødelagt i nakke og rygg pga store bryster. Hun ble operert som en gammel dame, men da var slitasjen alt et faktum. 

God sommer med en lettere hverdag. 

Anonymkode: 5583d...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kva er kriteria for å få det dekka? 

Anonymkode: fdbb8...548

Kirurgen tar en helhetsvurdering så alle kriterier som står på nettsider MÅ ikke alltid være oppfylt. Men selvfølgelig må det være helseproblemer og ikke ene og alene kosmetiske årsaker. 

HI

Anonymkode: 3496f...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kirurgen tar en helhetsvurdering så alle kriterier som står på nettsider MÅ ikke alltid være oppfylt. Men selvfølgelig må det være helseproblemer og ikke ene og alene kosmetiske årsaker. 

HI

Anonymkode: 3496f...09d

Hadde du veldig heng? 

Anonymkode: ab03a...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...