Gå til innhold

privat sæd donor


Donor123

Anbefalte innlegg

hei jeg er privat donor, gutt 35 år 180 høy ,mørke blond hår med blå øyne, har bachelor grad innen maskin, har alt av attester både sperm kvalitet fra volvat og full helseattest, er diskre og leverer til avtalt sted/møte i kopp. min e-post er [email protected]  bare ta kontakt om spørsmål og selvfølgelig er alt gratis, holder til i Akershus og omheng men kan møtes opptil 3 timer unna Akershus pga jeg er mye på farten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

På 22.5.2019 den 7.47, Donor123 skrev:

hei jeg er privat donor, gutt 35 år 180 høy ,mørke blond hår med blå øyne, har bachelor grad innen maskin, har alt av attester både sperm kvalitet fra volvat og full helseattest, er diskre og leverer til avtalt sted/møte i kopp. min e-post er [email protected]  bare ta kontakt om spørsmål og selvfølgelig er alt gratis, holder til i Akershus og omheng men kan møtes opptil 3 timer unna Akershus pga jeg er mye på farten.  

1) De fleste kvinner ønsker å benytte seg av en seriøs klinikk. Ikke en guttunge i en bakgate 

2) Hvis du vil fremstå som en verdig kandidat, lær deg å skrive ordentlig norsk. 

Anonymkode: 8ac75...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 12.8.2019 den 10.36, Anonym bruker skrev:

1) De fleste kvinner ønsker å benytte seg av en seriøs klinikk. Ikke en guttunge i en bakgate 

2) Hvis du vil fremstå som en verdig kandidat, lær deg å skrive ordentlig norsk. 

Anonymkode: 8ac75...5a2

hei 

beklager jeg skrev vist litt raskt. jeg er seriøs , har til og med brukt advokat med sanksjoner som retskraftig dersom brudd på noen noe punkter. har gode referanser også. 

Anonymkode: 4c041...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...