Gå til innhold

Hvordan bli kvitt humpen på magen fra navlen og ned?🧐🧐


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vektnedgang og treni g av kjernemuskulatur. Litt  mage bør du regne med at du kommertil å ha bestandig, men den trenger ikke være stor.

Anonymkode: 72714...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Godta at livet setter spor.

2. Rett deg opp og tren mage-muskulatur. 

Anonymkode: fb32e...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ned i fettprosent. Du kan ikke punktslanke magen. Trening hjelper noe, men løs hud som ikke strammer seg inn etter et par år kommer til å forbli løs. Jeg har synlige muskler på magen, er godt trent og har lav fettprosent. Har likevel litt ekstra «skinn», som blir til en slags tynn pizzadeig-bunn som legger seg i folder når jeg bøyer meg. Eneste som fjerner det er kirurgi (som ikke er et alternativ).

Anonymkode: de9a8...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du må ned i fettprosent. Du kan ikke punktslanke magen. Trening hjelper noe, men løs hud som ikke strammer seg inn etter et par år kommer til å forbli løs. Jeg har synlige muskler på magen, er godt trent og har lav fettprosent. Har likevel litt ekstra «skinn», som blir til en slags tynn pizzadeig-bunn som legger seg i folder når jeg bøyer meg. Eneste som fjerner det er kirurgi (som ikke er et alternativ).

Anonymkode: de9a8...68b

Ja slik er jeg også men det er jo noe helt annet å ja litt overflødig hud når man lener seg godt fremover og det å ha mage når man står oppreist. 

HI, du må ned i fettprosent og trene kjernemuskulaturen. 

Anonymkode: 2cfc2...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hysterektomi?

Anonymkode: b6689...567

Hva skulle det hjelpe for liksom?

Anonymkode: 71aee...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...