Gå til innhold

Noen som har tatt blodprøver for autoimmune sykdommer her? Hvis lang tid tok det før du fikk svar?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, det lurer jeg på. Vet det ble tatt ANA, blant annet, i tillegg til en hel del annet som jeg ikke skjønte hva var 😛 

Blir veldig takknemlig for svar :)

Anonymkode: 5dbbe...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvilket laboratorium som analyserer prøven. Hvor har du tatt prøven og hvor er den sendt?

Anonymkode: 53702...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer an på hvilket laboratorium som analyserer prøven. Hvor har du tatt prøven og hvor er den sendt?

Anonymkode: 53702...1dc

Prøven ble tatt på et legekontor i Indre Østfold, skulle sendes samme dag, men aner ikke hvor detn skulle. Da blir det kanskje vanskelig å si noe om det, ja 😅

Anonymkode: 5dbbe...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men en annen sykdom; cøliaki. Tok bare 4-5 virkedager å få svar på blodprøvene på den, men 5-7 uker å få svar på gentesten som hører til.

Anonymkode: eb8d4...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men en annen sykdom; cøliaki. Tok bare 4-5 virkedager å få svar på blodprøvene på den, men 5-7 uker å få svar på gentesten som hører til.

Anonymkode: eb8d4...29a

Tusen takk for svar. Da tror jeg at jeg bare smører meg med tålmodighet og venter en måneds tid før jeg ringer inn (hvis ikke jeg hører noe før det).

Anonymkode: 5dbbe...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Anonym bruker said:

Ja, det lurer jeg på. Vet det ble tatt ANA, blant annet, i tillegg til en hel del annet som jeg ikke skjønte hva var 😛 

Blir veldig takknemlig for svar :)

Anonymkode: 5dbbe...e44

Hei. Du kan logge deg inn på furstpasient.no  og bruke bankid for å logge deg inn. Her finner du prøvesvar dersom det er dit prøvene er sendt og analysen ferdig. 

Anonymkode: a9ad2...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Du kan logge deg inn på furstpasient.no  og bruke bankid for å logge deg inn. Her finner du prøvesvar dersom det er dit prøvene er sendt og analysen ferdig. 

Anonymkode: a9ad2...642

Takker for tips :) hadde et prøvesvar der fra 2011, men den har jeg heldigvis fått beskjed om fra fastlegen da 🤪

Anonymkode: 5dbbe...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...