Gå til innhold

Flørter med alle menn jeg møter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ett "problem". Jeg flørter med alle menn jeg møter, uansett hvordan de ser ut eller hvordan de er, alder er også bare ett tall. På butikken, når jeg henter barnet, på sykehus, i selskap, hos legen, på venterommet, på bussen, på fjelltur, når jeg fyller drivstoff, handler melk, ja startsett overalt hvor jeg ferdes! Hva er det som feiler meg?Jeg setter meg selv i kleine situasjoner ved å oppføre meg slik.. Jeg har vært sånn siden jeg var liten. Husker på barneskolen jeg gikk rundt å flørtet med alle guttene og jo flere som forelsket seg i meg jo bedre var det. Har alltid hatt en håndfull menn ventende i baklomma. I mine tidlige ungdomsår brukte jeg guttene for det det var verd. Kjøring, kjøping av alkohol, penger etc. Jeg fikk jo det jeg ville.

Husker også at mange ble veldig såret av min framtreden, de trodde jo jeg likte de og når de kom til kort gikk de rett i kjelleren. Jeg skammer meg selvsagt over den smerten jeg har påført mange menn, men samtidig klarer jeg ikke å slutte. Jeg er ganske pen og jeg vet hva menn liker. Jeg ordner meg hver dag og ser alltid fresh ut. Tenker jeg vil få store problemer den dagen jeg er såpass gammel at menn ikke snur seg etter meg lenger. Har jeg lav selvfølelse eller noe? er det derfor jeg er sånn? er det normalt??

Jeg vet jo ikke hvordan andre damer oppfører seg i offentligheten, men slik er jeg. Sender gjerne dirty blikk til menn, setter meg nær de slik at de såvidt kommer i kroppskontakt med meg, stiller meg slik at jeg vet de sjekker ut rumpen min bak min rygg, smiler og ler av alt de sier, virker tilgjengelig, intens blikkontakt slik at jeg ser når de lar blikket vandre til puppene mine, ja dere skjønner tegningen.Jeg ser alle sammen lyser opp i øynene og ser på meg med lyst, og det er ingenting som får meg til å føle meg bedre enn akkurat det.🤔 

Jeg er verdens beste kjæreste for min samboer i den forstand at jeg gjør alt for ham, er veldig omsorgsfull, sprudlende, rettferdig, viser ham mye kjærlighet etc. Har mange gode egenskaper, men dette er min desidert værste. Hvorfor skal noe slikt være så viktig for meg, at ukjente menn ønsker meg? Jeg har jo samboer og har ingen planer om å bytte ham ut med det første..  det er jo åpenbart ikke ett nytt problem i og med jeg har vært sånn i hele mitt unge liv, fra jeg var 6 😅 Det må ligge noe til grunn for denne "hobbyen" jeg har tilegnet meg ?

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blitt utsatt for noe i barndommen? Mangel på omsorg/kjærlighet? Jeg er lik, og jeg vet hvorfor...

Anonymkode: d5596...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter på 15 oppfører seg litt som deg. Og hun har også et knippe gutter etter seg.  Hun sårer mange, og jeg ser at de får forhåpninger og er forelsket, men hun gjør veldig sjelden det. Jeg har snakket med henne om det. Og at dersom hun holder på sånn, så kan hun risikere å få et rykte på seg. Det fnyser hun litt av, jeg tror ikke hun skjønner det helt. Hun sier at hun har vært tydelig hele veien, og sagt til disse beilerne at hun ikke ønsker kjæreste, så da føler hun at hun har vært ærlig. Noe jeg forsåvidt tenker er riktig, men signalene hun sender ut tolkes nok anderledes. Jeg håper hun vil se det litt klarere etter hvert, for det kan fort slå tilbake på henne. 

Anonymkode: 69275...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blitt utsatt for noe i barndommen? Mangel på omsorg/kjærlighet? Jeg er lik, og jeg vet hvorfor...

Anonymkode: d5596...d58

Hmm.. Har nok ikke hatt en helt normal oppvekst, men jeg har fått kjærlighet og omsorg likevel. Har "oppegående" foreldre, i den forstand at de er smarte, god lønn og har god utdanning, men de eier ikke sosiale antenner og har ikke tall på hvor mange merkelige hendelser vi har hatt innenfor fire vegger opp gjennom årene 😅  Gud vet hva som foregikk før jeg klarer å huske noe.

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dårlig selvtillit. 

Anonymkode: d7acd...a94

Kan jeg ha det selv om jeg vet at jeg er pen og bra nok? Det er det som er så rart.

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg ha det selv om jeg vet at jeg er pen og bra nok? Det er det som er så rart.

Anonymkode: d307f...a96

Det har du. Les hva du skriver. 

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det har du. Les hva du skriver. 

Anonymkode: d7acd...a94

Hva kan jeg gjøre med det? Er det en del av min personlighet eller er det en "feil" som bør fikses ?

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva kan jeg gjøre med det? Er det en del av min personlighet eller er det en "feil" som bør fikses ?

Anonymkode: d307f...a96

Spør samboeren din om hva du kan gjøre. 

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg ha det selv om jeg vet at jeg er pen og bra nok? Det er det som er så rart.

Anonymkode: d307f...a96

Les litt om forskjellen på "selvtillit" og "selvbilde". Det er selvbildet ditt som svikter her, ikke selvtilliten, og du kompenserer som bare juling. Men siden kompensasjonen egentlig ikke virker - dvs den styrker kanskje selvtilliten, men endrer ikke selvbildet - så må du fortsette og fortsette. Du selvmedisinerer på feil medisin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Spør samboeren din om hva du kan gjøre. 

Anonymkode: d7acd...a94

Han bryr seg ikke. Han synes det er morsomt at alle kompisene hans liker meg. Han er ikke rette personen å spørre om slikt.

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Les litt om forskjellen på "selvtillit" og "selvbilde". Det er selvbildet ditt som svikter her, ikke selvtilliten, og du kompenserer som bare juling. Men siden kompensasjonen egentlig ikke virker - dvs den styrker kanskje selvtilliten, men endrer ikke selvbildet - så må du fortsette og fortsette. Du selvmedisinerer på feil medisin.

 

Ja det kan godt tenkes. hva kan jeg gjøre med det? forslag.

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han bryr seg ikke. Han synes det er morsomt at alle kompisene hans liker meg. Han er ikke rette personen å spørre om slikt.

Anonymkode: d307f...a96

Vitsen med forholdet da.

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det kan godt tenkes. hva kan jeg gjøre med det? forslag.

Anonymkode: d307f...a96

Fokusere på andre ting enn hva verdens samlede mannebefolkning mener om deg, kanskje? Finn ut hva du mener om deg selv, hva er din verdi, hva er dine sterke sider, hvem får lov å definere din verdi, hva og hvem respekterer du, hvem beundrer du, hvem vil du ligne og hvem vil du være?

For, dypest sett: hvis du "jobber" for å bli sett og bekreftet av alle, så er det jo du og ikke de som er den svakeste part. Det er du som prøver å please dem, og dersom de avviser eller ignorerer deg, da er det du som har driti deg ut. Det er du som styres utenfra og som næres av alle disse folka sin beundring. Og er de så viktige for deg? Er deres meninger og vurderinger så høyt rangert i ditt liv at du trenger å høre dem? Skal du ha en poengsum fra alle som går forbi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva slags regler dere har, men i vårt er det ikke så mange å forholde seg til 😛 vi har likevel mange grunner for å holde sammen.

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke hva slags regler dere har, men i vårt er det ikke så mange å forholde seg til 😛 vi har likevel mange grunner for å holde sammen.

Anonymkode: d307f...a96

Regler? Forstår fortsatt ikke hvorfor du er i det forholdet du er i. 

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det høres ut som noe er galt hverken med selvtillit eller selvbilde. Du er bare glad i den type oppmerksomhet. Du liker tanken på at de faller for deg. 

Anonymkode: 89791...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regler? Forstår fortsatt ikke hvorfor du er i det forholdet du er i. 

Anonymkode: d7acd...a94

Sikkert fordi hun er glad i mannen sin og han er glad i henne, men jeg kan jo ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regler? Forstår fortsatt ikke hvorfor du er i det forholdet du er i. 

Anonymkode: d7acd...a94

Surkjerring. 

HI, kanskje du kan snakke med psykolog? 

Anonymkode: 394b0...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Surkjerring. 

HI, kanskje du kan snakke med psykolog? 

Anonymkode: 394b0...754

Sur? Hvorfor skulle jeg være det? 

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Sikkert fordi hun er glad i mannen sin og han er glad i henne, men jeg kan jo ta feil.

JA, helt rett! 🤗 

 

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regler? Forstår fortsatt ikke hvorfor du er i det forholdet du er i. 

Anonymkode: d7acd...a94

Vi to har holdt sammen siden ungdomsskolen, vi er nå unge voksne. Hva er det som gjør at du mener forholdet vårt ikke er verd å ta vare på?

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Surkjerring. 

HI, kanskje du kan snakke med psykolog? 

Anonymkode: 394b0...754

Det kan jo være en ide.  Jeg får spesifisere at det skal være en kvinnelig en eventuelt.

Hashtag maneater.. 🤣

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

JA, helt rett! 🤗 

 

Vi to har holdt sammen siden ungdomsskolen, vi er nå unge voksne. Hva er det som gjør at du mener forholdet vårt ikke er verd å ta vare på?

Anonymkode: d307f...a96

For en "hobby", som du selv kaller det. 🚨🚨

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For en "hobby", som du selv kaller det. 🚨🚨

Anonymkode: d7acd...a94

Oja. Men det har ingenting med forholdet til min samboer å gjøre.. Det hadde kanskje hatt noe med forholdet å gjøre, hvis han så på det som problematisk, noe han ikke gjør. 

Anonymkode: d307f...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oja. Men det har ingenting med forholdet til min samboer å gjøre.. Det hadde kanskje hatt noe med forholdet å gjøre, hvis han så på det som problematisk, noe han ikke gjør. 

Anonymkode: d307f...a96

Du skjønte ikke hva jeg mente. Godt du ikke er min. 

Anonymkode: d7acd...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...