Gå til innhold

Innafor å sette det på trappen der det kan bli stjålet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har gitt bort noe på kjøp/salg. Da klokken var 19.45 skulle de komme og hente i løpet av to timer. De har ikke kommet. Jeg er trøtt og sliten og må legge meg snart. Er det innafor å sende en melding om at det de skal hente står på trappen fordi jeg måtte legge meg? Det er en god sjanse for at noen andre tar det om det står der.

Anonymkode: 4a712...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det ser jeg ingen grunn til at du ikke kan gjøre. De to timene har jo gått, pluss enda en time...

"Hei igjen, dere sa to timer og nå orker jeg ikke sitte oppe lenger. Jeg setter xx på trappen og legger meg nå. Dere får hente om dere fremdeles vil ha, men ikke ring på for jeg sover."

Om tingen er borte når de kommer er det deres tap, du har uansett blitt kvitt det.

Anonymkode: 3a662...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det ser jeg ingen grunn til at du ikke kan gjøre. De to timene har jo gått, pluss enda en time...

"Hei igjen, dere sa to timer og nå orker jeg ikke sitte oppe lenger. Jeg setter xx på trappen og legger meg nå. Dere får hente om dere fremdeles vil ha, men ikke ring på for jeg sover."

Om tingen er borte når de kommer er det deres tap, du har uansett blitt kvitt det.

Anonymkode: 3a662...dc5

De skal ha det til 17. mai feiringen sin. Det er tilbehør til sukkerspinn og det blir jo ikke noe av det om det ikke står der når de kommer. Men det er da en begrensning for hvor lenge det er rimelig å vente selv om det «velter» deler av feiringen på deres skole? 

Anonymkode: 4a712...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...