Gå til innhold

Skal barna deres gå i 17. mai-toget i år eller er de blitt for store til det? Hvilken klasse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal barna deres gå i 17. mai-toget i år eller er de blitt for store til det? Hvilken klasse?

Anonymkode: a3e5f...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7.klasdingen skal.

På ungdomsskolen er det frivillig. 8.klassingen skal ikke, men hun i 10.skal.

Når de begynner på videregående er det bare russen som får lov.

Anonymkode: 416a2...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er i barneskolealder og de kommer til å gå ut barneskolen. Her er det ikke vanlig at umgdomsskoleelevene går i tog bortsett fra med foreningene sine i folketoget.

Anonymkode: 25897...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste er konfirmant og skal gå i tog. Det er så rørende der de kommer i flotte bunader og dresser, de ser plutselig så voksne ut 😢😅

Anonymkode: 3691a...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine måtte gå ut barneskolen. Slapp på ungdomsskolen, men der må de møte opp på fellesfrokosten.

Anonymkode: bfceb...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går de i tog ut ungdomsskolen. Har barn i 4. og 6. og 9.klasse, alle skal gå i tog. 

Anonymkode: 9c1ed...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine skal gå, 8 og 10kl. Det er frivillig på ungdomskolen, men de fleste går. Videregående går hele skolen samlet, der r det ikke mange som går. Russen går først i vidregående og de er vel igrunn flest, selv om det er ikke mange som er i gangbar stand derr heller. 

Anonymkode: 7a962...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke ungdomsskole, så etter barneskolen er det slutt på tog. De går i toget fra de går på førskolen til de går ut av barneskolen

Anonymkode: b2619...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min går i 3. Vi skal gå med idrettslaget i hovedprosesjonen (Bergen)

Anonymkode: 33c7b...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slle tre går: barneskole, ungdomsskole og videregående!

på barneskolen går ikke lærerne men de gjør de jammen på ungdomsskolen og videregående!

Anonymkode: a17c4...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 åringen og 14 åringen skal gå. 5 åringen gleder seg ihjel til neste år for da får han også gå i det store toget!

Anonymkode: 1723a...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun i 1 klasse og hun i 6 klasse skal gå i tog, hun i 8 klasse skal ikke, frivillig på ungdomsskolen!

Anonymkode: e4495...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to på ungdomsskolen skal gå, de får litt avspasering en dag senere. De går riktignok ikke her vi bor, men i nærmeste by, siden de går på privatskole der. 

Anonymkode: 3e233...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/15/2019 at 6:42 PM, Anonym bruker said:

Skal barna deres gå i 17. mai-toget i år eller er de blitt for store til det? Hvilken klasse?

Anonymkode: a3e5f...41c

ingen av mine går i 1 klasse , 8 klasse og 2 året videregående

Anonymkode: 64f9c...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nok landets kjedeligste barnetog, så nei. Her er det også frivillig å gå. Jeg har en som går med buekorpset og en som går med idrettsklubben. Jeg håper jeg får se  begge to, de går jo i hver sitt tog. 😍

Anonymkode: 95169...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal de gå i tog! Selv hun på videregående. På skolen vår (1-10 trinn) går de aller fleste i tog. De har til og med en veterangruppe for elever som tidligere har gått på skolen (som gjerne går på videregående nå) hvor det også stiller veldig mange. Kjempekoselig å se ❤️

Anonymkode: 1303d...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8kl og 3 kl på vgs(russ). De skal begge to gå. Hun på ungdomsskolen går frivillig, de hadde visst en konkurranse gående om hvilken klasse på ungdomsskolen som hadde flest elever i toget, de skulle få is. Han som er russ skal selvfølgelig gå i tog/springe gjennom toget.

Anonymkode: b1038...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...