Gå til innhold

Hva er det mest meningsløse dere får/ser på Snapchat eller andre SoMe kanaler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bilder uten forklarende tekst, så lenge det ikke er selvforklarende kanskje. Men synes at det kan følge med en tekst / hilsen uansett. Visdomsord og det aller meste som deles er bare irrterende, men det verste av alt at alt dette "Verdens beste... - verdens beste sønn har bursdag, verdens beste mann kom hjem med .... i går, verdens beste venninne...."  Jeg spyr!

Anonymkode: 0a6cd...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mat, peniser, halvnakne «god natt», barna mine når de er hos far, treningsselfie, «jeg har vasket huset/bilen» og sikkert mye mer

Anonymkode: 77b82...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg for min del dør langsomt av hunder. Ser lik ut hver dag. Det skippes fort over, selv om jeg svarer høflig. Det samme med andre dyr. 

Folk med narsissistiske trekk og som bare skryter av seg selv og unger orker jeg heller ikke.

Og til syvende og sist, treningssnapper. Gud hjelpe meg, hold treninga for deg selv.

Anonymkode: 870af...3b7

Hva skal man sende snap av da? Naboens bil og blomstene i hagen? 

Anonymkode: 98802...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'F...ing dag!'

Og ingenting forklaring. Spør man så får man til svar at man ikke vil snakke om det...

Oh, screenshot av spill! Man spiller og så tar man screenshot av at man har vunnet ett eller annet. Why?

Anonymkode: 661b3...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har en venninne som ofte legger ut bilder av noe som ikke gir mening og ikke skriver en forklaring. Jeg gidder ikke spørre hva jeg skal se på lenger. 

Feks bilde av tilfeldige sko, eller et tre eller en halv bygning. Jeg vet ikke hvor hun er, eller hva hun prøver å vise. 

Anonymkode: f4672...f37

Haha, det var jo nesten gøy 😂

Anonymkode: 32b23...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest meningsløse må være lange snapper i dårlig kvalitet fra konserter.

Anonymkode: deb85...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konsertsnapper er det verste! Men jeg legger det ut selv å da, så klask på lanken til meg der 🙈 Av en eller annen grunn så tror man at man får frem hvor bra og kult det er på den konserten igjennom en snap. Men det gjør man ikke. Aldri. Men prøver alikevel.

Har ei som legger ut bilde av seg selv i helfigur hver dag. Greit nok av og til, hvis man har pynta seg og føler seg ekstra fin. Men ikke hver dag. Samme dama legger også ofte ut matsnapper. Der også, greit nok av og til. Hvis du spiser noe skikkelig godt eller noe. Men her blir selv toro tomatsuppe snappa. 

Ellers er det meste greit tenker jeg. Eller nei. Ikke sånne muskelbilder 🤢🤮 Det er kvalmt! Men hunder, unger, treningssnap, innimellom matsnap, snapper fra ferier osv er helt greit. Noe trykker jeg meg bare fort forbi, mens andre ting er faktisk litt interessant å se.

På Facebook er det verste de som skriver omtrent alt de gjør der. "Akkurat dusja, nå er det natta". "Hva jeg tenker på Facebook? Jo det skal jeg si deg (...)" osv. Får fnatt av sånt! Og kryptiske innlegg, der personen tydeligvis er ute etter å gjøre andre nysgjerrig, men ikke sier hva det er. Altså, har man sagt A så får man si B!

Anonymkode: 1c036...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frk Nilsen skrev:

Klamme visdomsord 

Med en bakgrunn av skyer, eller en strand, eller natur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dumi skrev:

Med en bakgrunn av skyer, eller en strand, eller natur....

Eller en valp i en blomstereng....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 21.59, Anonym bruker skrev:

Haha, det var jo nesten gøy 😂

Anonymkode: 32b23...89a

🤣 

Anonymkode: f4672...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er IKKE tragisk/trist/skummelt at voksne mennesker deler på SoMe? Hva skjedde liksom? Før var narsissisme linket til en myte og en oersonlighetsforstyrrelse, nå er alle narsissister av rang, sender sløve blikk i iphonens kamera daglig og må ha ytre bekreftelse på middag, tur, hund, ferie, barn, muffins, sko... Eneste botemiddel mot menneskehetens undergang er å stå frem som er godt eksempel (ved å ikke knekke nakken av iphone-bruk daglig) slik at det er håp for kommende generasjons arbeid med gjenreisning av kloden klimamessig på det ene og det andre planet...

Anonymkode: af2c2...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.5.2019 den 21.52, Anonym bruker skrev:

 

'F...ing dag!'

Og ingenting forklaring. Spør man så får man til svar at man ikke vil snakke om det...

 

 

Haha ja! Det mest patetiske 

Anonymkode: 9287d...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snap; serier av 8-10 filmer etter hverandre av barn som gjør dagligdagse ting. Som å spise, se på TV, stable klosser etc. Med mors imponerte stemme/fnising i bakgrunnen. Verst når barnet er innsmurt i mat fra øre til øre. Ingen trenger å se en 10 filmsnutter lang avhandling av barn som spiser spaghetti med kjøttboller mens hun klasker bestikket i sausen. 

Anonymkode: e188c...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen filmer andre på fest og legger ut på mystory! Gjerne 7 snapper på rad... 

og konserter selvfølgelig 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: c0747...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på den med konsertsnapping. Ellers har jeg en mamma som daglig sender snap med utsikten fra vinduet på jobben hennes. "sol i dag", "litt regn i dag", "småkaldt i dag" osv. Litt lei av det ja!

På 17.mai var det også en venninne av meg som presterte å sende 15-20 videosnutter fra barnetoget som gikk forbi der hun bor. Hun har ingen barn, så det var bare en endeløs rekke ukjente mennesker i et helt vanlig tog. Veldig usikker på hvorfor hun mente jeg hadde glede av å se dette 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk flere laaaange videoer av ukjente mennesker i 17.mai-tog på nasjonaldagen. Hvorfor?!

Lange videoer er generelt en plage. Lange konsertsnaper. Mødre som filmer ungene og snakker til dem med babystemme. 

På Facebook og Instagram synes jeg det er veldig pinlig med godt voksne mennesker som legger ut «sexy» bilder av seg selv. Jeg blir også litt flau av sånne anekdotiske vandrehistorier/ filmer, som har en eller annen klam moral på slutten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halve historier uten forklaring og uten å svare om man spør hva som foregår. Der de fisker etter spørsmål, men vil ikke svare. 

Anonymkode: 3e483...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad at jeg faktisk ikke har noe sosial medier lengre. Ingen facebook, snap eller insta. Makan til sløsing av tid. "noe rødt i glasset", snap av treningsprestasjon, visdomsord... Ikke fikk jeg noe særlig med negativ kommentar men tvert imot mange som var misunnelig at jeg turte å melde meg ut. Eneste jeg har er en facebookprofil i barnas navn der jeg er medlem i grupper for ungenes aktiviteter.

Anonymkode: e6359...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke snap, men jeg har Facebook. Der er det noen som legger ut hele livet sitt og de blir jeg lei av. De sjekker inn hver gang de er på kontroll på sykehuset, hver gang de besøker familien på sykehjemmet. De legger ut bilde av bilen når de er på vei til jobb, dagens middag. Også er det siste dråpen, de legger ut at de våker over døende familiemedlemmer, eller har en spontanabort. Det har blitt så ille at dette er folk jeg unngår også i det virkelige liv, ikke bare på Facebook. 

Anonymkode: 57060...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...