Gå til innhold

Hva er det mest meningsløse dere får/ser på Snapchat eller andre SoMe kanaler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg for min del dør langsomt av hunder. Ser lik ut hver dag. Det skippes fort over, selv om jeg svarer høflig. Det samme med andre dyr. 

Folk med narsissistiske trekk og som bare skryter av seg selv og unger orker jeg heller ikke.

Og til syvende og sist, treningssnapper. Gud hjelpe meg, hold treninga for deg selv.

Anonymkode: 870af...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ting med dyr nesten alltid er det beste. Det syns jeg er gøy og hyggelig.
Jeg kan også leve med treningssnapper, det kan iblant være inspirerende, men det må ikke overdrives, da blir det teit,

Det aller mest meningsløse er når folk gratulerer barna sine med dagen liksom bare ut i luften på facebook eller Insta. Det skal man jo gjøre direkte TIL barnet, det er dustete å gratulere rett ut i offentligheten på Sosiale medier - da er det jo rettet til alle mulige andre mennesker.

Anonymkode: d3ca6...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfier... Av bare ansikt. 

En ting er å være med i bildet, og det man viser er i bakgrunnen. Men å se duckface med påskrift "fin dag", "på hytta" (ingen hytte på bildet), "sååå trøtt", etc, da får jeg leamus på øyet. Slett. 

Eller konserter på snapchat. Det blir dårlig lyd og bilde, og noen sender halve konserten. Gad - Hvis jeg ville på konserten så hadde jeg da for pokker gått selv, idioter. 

😅😎

Anonymkode: fa0e4...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selfier... Av bare ansikt. 

En ting er å være med i bildet, og det man viser er i bakgrunnen. Men å se duckface med påskrift "fin dag", "på hytta" (ingen hytte på bildet), "sååå trøtt", etc, da får jeg leamus på øyet. Slett. 

Eller konserter på snapchat. Det blir dårlig lyd og bilde, og noen sender halve konserten. Gad - Hvis jeg ville på konserten så hadde jeg da for pokker gått selv, idioter. 

😅😎

Anonymkode: fa0e4...3bc

Åååå herregud, hvordan kunne jeg glemme!!

W O R D!!!!!!

Anonymkode: 870af...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns ting med dyr nesten alltid er det beste. Det syns jeg er gøy og hyggelig.
Jeg kan også leve med treningssnapper, det kan iblant være inspirerende, men det må ikke overdrives, da blir det teit,

Det aller mest meningsløse er når folk gratulerer barna sine med dagen liksom bare ut i luften på facebook eller Insta. Det skal man jo gjøre direkte TIL barnet, det er dustete å gratulere rett ut i offentligheten på Sosiale medier - da er det jo rettet til alle mulige andre mennesker.

Anonymkode: d3ca6...056

Veeeeeldig enig! Jeg dør langsomt av det også🙄 

Anonymkode: 870af...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg for min del dør langsomt av hunder. Ser lik ut hver dag. Det skippes fort over, selv om jeg svarer høflig. Det samme med andre dyr. 

Folk med narsissistiske trekk og som bare skryter av seg selv og unger orker jeg heller ikke.

Og til syvende og sist, treningssnapper. Gud hjelpe meg, hold treninga for deg selv.

Anonymkode: 870af...3b7

Mat-snapper...

Anonymkode: ded43...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk snapper føttene sine! Hvem faen tror de at vil se føttene demmes når de ligger på sofaen etc??

Anonymkode: d2834...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfier, «check-in” på treningssentre 3-4 ganger i uka, 40 bilder av vin men venninne på fredag hvor de samme to fjesene er limt inn i kamera, konserter etc. 

Jeg er på sykehuset regelmessig og får behandling for kronisk sykdom. Jeg legger aldri det ut. Men en jeg kjenner sjekker seg inn hver gang og med teksten «påfyll». Er det kun for å få sympati? Da keg dro fra sykehuset i dag kom en pen jente i 30-årene mot hovedinngangen. Stoppet og tok bilde av inngangspartiet med sykehusnavnet over med mobilen sin. Da tenkte jeg i mitt stille sinn at går det faen ikke an å gå inn i en bygning uten at det skal legges ut på sosiale medier. 

Anonymkode: 41636...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsert-snapping er det aller verste. Ellers tolererer jeg det aller meste, de som legger ut mye selfier, bilder fra treningssenter eller sykehus får åpenbart ikke nok bekreftelse eller oppmerksomhet hjemmefra, så da koster det meg lite å skrive «lykke til», «du er flink» eller «så fint bilde av deg». Har vært der selv, og det er så ubeskrivelig ensomt, så jeg «hjelper» gjerne til med det lille som trengs.

Anonymkode: bc22f...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Når folk snapper føttene sine! Hvem faen tror de at vil se føttene demmes når de ligger på sofaen etc??

Anonymkode: d2834...7b9

Eller filmer skotuppene mens de går🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste, jeg bruer et nanosekund pr snap og husker etterpå ikke hvem som har lagt ut hva..

Anonymkode: 4f22c...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir oppgitt over slike visdomsord som legges ut på fb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at jeg er veldig heldig med vennene mine. Det er sjelden jeg reagerer negativt på hverken snap eller fb. 

Jeg liker å se unger, dyr og øyeblikksbilder. 

Men avogtil åpner jeg de snappene Snapchat forslår for meg, og da skjønner jeg mer av dem som irriterer seg over film av ben som løper (?) og selfies med all slags filter mens man lager trutemunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selfier, «check-in” på treningssentre 3-4 ganger i uka, 40 bilder av vin men venninne på fredag hvor de samme to fjesene er limt inn i kamera, konserter etc. 

Jeg er på sykehuset regelmessig og får behandling for kronisk sykdom. Jeg legger aldri det ut. Men en jeg kjenner sjekker seg inn hver gang og med teksten «påfyll». Er det kun for å få sympati? Da keg dro fra sykehuset i dag kom en pen jente i 30-årene mot hovedinngangen. Stoppet og tok bilde av inngangspartiet med sykehusnavnet over med mobilen sin. Da tenkte jeg i mitt stille sinn at går det faen ikke an å gå inn i en bygning uten at det skal legges ut på sosiale medier. 

Anonymkode: 41636...58f

Jeg tar bilde de få gangene jeg er på sykehus og sender Snap til de faste. Jeg har en liten vennegjeng som jeg har streak med, og vi deler viktige (og mindre viktige) begivenheter med hverandre i hverdagen via Snap. Så en tur på sykehuset er naturlig for meg å dele med dem. Jeg liker det slik, en fin måte å være litt nærere venner på i en ellers hektisk hverdag. Noen Snaper fører naturlig til en chat også.

Anonymkode: fa3b2...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tar bilde de få gangene jeg er på sykehus og sender Snap til de faste. Jeg har en liten vennegjeng som jeg har streak med, og vi deler viktige (og mindre viktige) begivenheter med hverandre i hverdagen via Snap. Så en tur på sykehuset er naturlig for meg å dele med dem. Jeg liker det slik, en fin måte å være litt nærere venner på i en ellers hektisk hverdag. Noen Snaper fører naturlig til en chat også.

Anonymkode: fa3b2...18d

Men det er jo private snapp og ikke ting du deler på Facebook eller mystory på snap! 

 

Anonymkode: 41636...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konserter på FB og snap. 

Ellers så er alt greit for min del....utenom mat bilder, det er kjedelig. 

Anonymkode: fb944...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tar bilde de få gangene jeg er på sykehus og sender Snap til de faste. Jeg har en liten vennegjeng som jeg har streak med, og vi deler viktige (og mindre viktige) begivenheter med hverandre i hverdagen via Snap. Så en tur på sykehuset er naturlig for meg å dele med dem. Jeg liker det slik, en fin måte å være litt nærere venner på i en ellers hektisk hverdag. Noen Snaper fører naturlig til en chat også.

Anonymkode: fa3b2...18d

Streak faktisk. Hvor gammel er du?

Anonymkode: 64f2d...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær-snapper. Om det ikke er noe spektakulært som store hagl, regnbuer eller annet, så trenger jeg ikke snap av utsikten fra kjøkkenvinduet hver dag. Konsertsnapper er gøy om det er én. Da har jeg skjønt at du er på konsert og at det sikkert er kult. Det holder. Ellers burde noen gå i seg selv og tenke på hvor ofte de deler noe i hverdagen. Jeg har en kollega som deler på alle plattformer sikkert 10-12 ganger om dagen. Helt fra "god morgen", via "kø til jobben", "mandag igjen", "salatlunsj-mmm" osv til vi alle får være med på "natta nå". Jeg fatter ikke at hun tror at livet hennes er så interessant for andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Streak faktisk. Hvor gammel er du?

Anonymkode: 64f2d...5f8

38 😉 Er sikkert påvirket av å jobbe med tenåringer. Men jeg synes det er skikkelig kjekt. Er 5 gode venninner, det bare ble sånn.

Anonymkode: fa3b2...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

38 😉 Er sikkert påvirket av å jobbe med tenåringer. Men jeg synes det er skikkelig kjekt. Er 5 gode venninner, det bare ble sånn.

Anonymkode: fa3b2...18d

Så det er full krise om dere glemmer en dag eller er uten dekning? Litt for avhengiglukt på den der. Litt patetisk igrunnen.

Anonymkode: 64f2d...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så det er full krise om dere glemmer en dag eller er uten dekning? Litt for avhengiglukt på den der. Litt patetisk igrunnen.

Anonymkode: 64f2d...5f8

Haha, selvfølgelig ikke. Har mister streaken med alle flere ganger. Men vi snapper såpass ofte til hverandre at det alltid kommer en ny. Du må gjerne synes det er patetisk, men jeg liker denne måten å ha litt ekstra kontakt på. Før kunne det gå uker og måneder uten at jeg visste noe om hva som foregikk i livene deres, nå er det mye nærere. Det gjør det pussig nok enklere å få fingeren ut å faktisk møtes også.

Anonymkode: fa3b2...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som ofte legger ut bilder av noe som ikke gir mening og ikke skriver en forklaring. Jeg gidder ikke spørre hva jeg skal se på lenger. 

Feks bilde av tilfeldige sko, eller et tre eller en halv bygning. Jeg vet ikke hvor hun er, eller hva hun prøver å vise. 

Anonymkode: f4672...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn, gåing, filmer/bilder av at man går tur i skogen, film/bilder av at man kjører, dyr.

Anonymkode: 2ff12...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...