Gå til innhold

Teste når?


Prøveri2019

Anbefalte innlegg

Hei! 

Testet på ikm, men den var neg. Er nå 2 dager over. Men når er ideelt at teste. Med nr 2 testet jeg med en sånn digital som viste 3 uker +. Betyr det 3 uker fra eggløsning? Kanskje jeg bare er litt tidlig ute 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forskjellig når testene reagerer, noen er jo mere sensitive enn andre. Har hatt kjempe svake positive de siste 4 dagene nå, tok en ny clearblue early som var enda synligere, samt en digital som viser antall uker (var negativ på morgenen) men tok en til på ettermiddagen som var positiv! :D Er kun 1 dag over mens. Med forrige barn fikk jeg ikke positive før jeg var ca 6 uker på vei, så veldig forskjellig fra person til person, graviditet til graviditet og fra test til test. Merker du noen symptomer på graviditet eller at mens er på vei? Ville prøvd en ny test i morgen for å sjekke, om ikke vente to dager til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mens-symptomer, som er veldig lik graviditetssymptomer, så eneste tegn er uteblitt mens. Håpet på at testen ville ha blitt positiv nå, men skal teste igjen den 16. om ingenting skjer 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...