Gå til innhold

Hva spiser dere på 17 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toget går 08.00 så vi må være ute av huset 07.30. Frokosten blir enkel, med rundstykker, lefEr og nyrørt syltetøy.

"Lunch" blir pølser, is og kaker på skolen og middag blir grilling eller koldtbor avhengi av været. (+kaker resten av kvelden)

Anonymkode: ceb9a...8c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Her står det som alltid spekemat på menyen til middag .

vi går alltid ut og spiser den dagen :) deilig

Anonymkode: 84d69...6ed

Skrevet

For første gang skal vi spise ute. Har alltid hatt koldtbord, men i år må vi gjøre noen endringer. Dette var pappas dag, han elsket korps og liv og røre, var fanebærer i mange år. Han døde i november og vi må lage noen andre tradisjoner så det ikke blir så vondt rett og slett. 

Skrevet

Pølser eller spekemat. Siden spekemat nesten alltid inneholder MAIS, som jeg er allergisk mot, så blir det aaaaldri det mer igjen. 

Skrevet

I år må vi ut døra 07.45 så det blir bare noe kjapt mens vi tar på finstasen. Jeg har bunad, resten av gjengen har dress. Mannen stryker alt av skjorter osv så det trenger jeg ikke å tenke på da :P I år skal jeg gå i toget sammen med trinnet til eldste. 

Etter barnetoget spiser vi lunsj i byen før vi drar hjem til arrangementet på skolen. Griller med venner i nabolaget på ettermiddag/kveld. 

Skrevet

Vanleg frukost, før vi hastar ut dørene for å nå oppstilling kl 10.00  Når vi er heimom ein tur vert det gjerne hotdog og kanskje litt fjordland rømmegraut, før korpsbarnet skal vidare til fleire 17. maitog på ettermiddagen. På kvelden har vi grilling og is og kake med familie. 

Anonymkode: 34440...7e8

Skrevet
18 minutter siden, Optatium skrev:

For første gang skal vi spise ute. Har alltid hatt koldtbord, men i år må vi gjøre noen endringer. Dette var pappas dag, han elsket korps og liv og røre, var fanebærer i mange år. Han døde i november og vi må lage noen andre tradisjoner så det ikke blir så vondt rett og slett. 

🧡

Anonymkode: c91a9...278

Skrevet

Grillings👍🏻

Anonymkode: 2aebd...751

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...