Anonym bruker Skrevet 24. april 2019 #1 Del Skrevet 24. april 2019 På nettsiden står det at de har varen på lager på den nærmeste butikken. Var innom og etterlyste varen og fikk beskjed om at de ikke hadde den. På nettsiden står det fortsatt at de har den på lager. Kan det være at den ansatte jeg snakket med gjorde en dårlig research? Vurderer og bestille klikk og hent på varen for å se hva som skjer. Vil jeg få beskjed på mail om de da faktisk ikke har varen? Anonymkode: b3d23...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. april 2019 #2 Del Skrevet 24. april 2019 Det hender det er feil i systemene, f.eks at det står de har en vare de ikke har. Da må de i butikken ta en lagerjustering for at det skal bli riktig. Men om du bestiller på klikk og hent, og de ikke har den, så vil du når du kommer i butikken får valget om pengene tilbake eller å stå på venteliste til varen kommer. Anonymkode: 5148c...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. april 2019 #3 Del Skrevet 24. april 2019 Hvordan mener du vi skal vite dette? 🙄 Anonymkode: c6fb1...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. april 2019 #4 Del Skrevet 24. april 2019 Prøv da, så finner du jo ut etter hvert om de faktisk har varen inne på lager. Godt mulig de har det! Anonymkode: 1d64b...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. april 2019 #5 Del Skrevet 24. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan mener du vi skal vite dette? 🙄 Anonymkode: c6fb1...f89 Kanskje noen har vært i liknende situasjon? Kanskje noen jobber i butikk? Kanskje noen har god kjennskap til forbrukerlovene? For å uttrykke meg på ditt nivå: 🙄 Anonymkode: b2532...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. april 2019 #6 Del Skrevet 24. april 2019 Det er forskjelig fra butikk til butikk. Jeg har opplevd at jeg etter bestilling fikk beskjed fra butikken om at de ikke hadde på lager. Fikk da pengene tilbake. Har også opplevd at jeg fikk beskjed tilbake om at det var feil i lagerregisteringen og at de for øyeblikket ikke hadde varen inne, men at den var bestilt fra lager og de ville ta kontakt når den kom i butikken dersom jeg ønsket det. Alternativt pengene tilbake. Det er derfor umulig å vite hva butikken gjør. Avhenger jo også av om dette er en vare som er på lager sentralt eller om dette er en utgått vare. Anonymkode: 87dc1...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå