Gå til innhold

Jeg snorker veldig mye, men synes det er dårlig av mannen å legge seg på et annet rom


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes at han bare må holde ut, selv om han da lider av søvnmangel. Jeg synes det er egoistisk av ham å ikke ville sove sammen med meg. 

Anonymkode: e3e10...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dummeste trolleforsøket jeg har sett på lenge 

Anonymkode: 1c4c0...8a0

Jeg prøvde bare å illustrere hvor dumme svar HI fikk i den andre tråden, der det var mannen som snorket og folk synes hun var ego som ville sove separat fra ham. 

Anonymkode: e3e10...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg synes at han bare må holde ut, selv om han da lider av søvnmangel. Jeg synes det er egoistisk av ham å ikke ville sove sammen med meg. 

Anonymkode: e3e10...026

Regner med at du bare tuller. 

Men hvis ikke så kan jeg fortelle deg at jeg og kjæresten har sluttet og overnatte hos hverandre på ukedagene. 

Jeg takler nemlig ikke full jobb og barn med maks 2-3 timers søvn hver natt.

Anonymkode: 72657...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes at han bare må holde ut, selv om han da lider av søvnmangel. Jeg synes det er egoistisk av ham å ikke ville sove sammen med meg. 

Anonymkode: e3e10...026

Vil du sove med en motorsag som går hver eneste natt, på hodeputen ved siden av deg?

Anonymkode: 744a0...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les svaret mitt lenger opp. Skal si pipen fikk en annen lyd når det var kona som snorket og mannen som fikk lide. Da er det visst synd på mannen... merkelig

Anonymkode: e3e10...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Les svaret mitt lenger opp. Skal si pipen fikk en annen lyd når det var kona som snorket og mannen som fikk lide. Da er det visst synd på mannen... merkelig

Anonymkode: e3e10...026

Du bare tar det for gitt at alle har lest det andre innlegget. Jeg aner ikke hvilket innlegg du snakker om engang, så min pipe fikk en annen lyd nei

Anonymkode: 744a0...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn er viktig og burde være en prioritet når man har småunger. Mannen min sover dårlig sammen med baby, så vi ligger hver for oss akkurat nå. Sex kan man heldigvis ha flere steder enn i dobbeltsenga og jeg får mer enn nok nærhet av ungene jeg sover med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skal måtte sove med en snorker. Ingen skal heller måtte ha lest alle tråder for å svare. Og ingen bør gå ut fra at det er de samme som svarer i alle tråder. Eller at enkeltbrukere er pålagt å være konsekvente i hva de svarer.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, sug lut skrev:

Ingen skal måtte sove med en snorker. Ingen skal heller måtte ha lest alle tråder for å svare. Og ingen bør gå ut fra at det er de samme som svarer i alle tråder. Eller at enkeltbrukere er pålagt å være konsekvente i hva de svarer.

Nettopp,det er vel derfor ingen som svarte i den tråden om at det var synd på den stakkers snorkede mannen, og at kona bare mått holde ut søvnmangelen som svare her, når de ser hvor dumme deres svar ser ut. 

Anonymkode: e3e10...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Les svaret mitt lenger opp. Skal si pipen fikk en annen lyd når det var kona som snorket og mannen som fikk lide. Da er det visst synd på mannen... merkelig

Anonymkode: e3e10...026

Haha..merkelig at folk ikke ser den 🙂 Det ble lite kommentarer da fra de samme som svarte i den andre tråden.

Anonymkode: edf56...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp,det er vel derfor ingen som svarte i den tråden om at det var synd på den stakkers snorkede mannen, og at kona bare mått holde ut søvnmangelen som svare her, når de ser hvor dumme deres svar ser ut. 

Anonymkode: e3e10...026

Fortsett å grave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp,det er vel derfor ingen som svarte i den tråden om at det var synd på den stakkers snorkede mannen, og at kona bare mått holde ut søvnmangelen som svare her, når de ser hvor dumme deres svar ser ut. 

Anonymkode: e3e10...026

Det var der da ingen som skrev? En del reagerte på hennes måte å snakke om mannen på. Bl a mente hun at det var vanlig å velge babyen frem for mannen. Uansett, er det snorkeproblemer må paret snakke sammen og finne en løsning. Hun svarte forresten ikke på de konstruktive forslagene hun fikk heller. 

Anonymkode: c55df...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha..merkelig at folk ikke ser den 🙂 Det ble lite kommentarer da fra de samme som svarte i den andre tråden.

Anonymkode: edf56...1f9

Hvordan vet du hvem som svarer i hvilkne tråder?

Anonymkode: 744a0...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp,det er vel derfor ingen som svarte i den tråden om at det var synd på den stakkers snorkede mannen, og at kona bare mått holde ut søvnmangelen som svare her, når de ser hvor dumme deres svar ser ut. 

Anonymkode: e3e10...026

Nå ble det veldig tydelig hvilken bruker du er

Anonymkode: 744a0...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskning viser at de som ikke deler soverom har et lykkeligere samliv. Selvsagt er det beste å sove sammen uten forstyrrelser. Når man stadig blir vekket er det bra å sove fra hverandre. Mannen og jeg deler bare seng i helger. Og vi har et svært godt samliv på alle områder. God nattesøvn er det viktigste for meg. 

Anonymkode: 4c27c...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tuller 😉 du sier selv han har søvnmangel... Du mener han skal ligge våken hele natten å høre på deg... Når han kunne vært uthvilt og fått søvn som er absolutt nødvendig for å fungere på en god måte i hverdagen.... Hvem er den egoistiske her? 

Anonymkode: 148d5...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg prøvde bare å illustrere hvor dumme svar HI fikk i den andre tråden, der det var mannen som snorket og folk synes hun var ego som ville sove separat fra ham. 

Anonymkode: e3e10...026

Hvilken annen tråd?

Anonymkode: 2c351...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken annen tråd?

Anonymkode: 2c351...b93

Tråden om samsoving, tror jeg.

Anonymkode: d8a04...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp,det er vel derfor ingen som svarte i den tråden om at det var synd på den stakkers snorkede mannen, og at kona bare mått holde ut søvnmangelen som svare her, når de ser hvor dumme deres svar ser ut. 

Anonymkode: e3e10...026

For min egen del, så reagerte jeg på hvordan hun omtalte mannen sin i det andre innlegget. Hun snakket om han som han var en pest og en plage, så jeg skjønner godt at mannen hennes var såret over at de ikke kunne sove i samme seng. Hun har jo ingen respekt for samlivet deres, når hun beskriver han slik,

Anonymkode: 0e951...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...