Gå til innhold

Synes så forferdelig synd på den danske familien der tre av barna ble drept i påsken..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenker selvsagt på alle de andre som ble rammet også, men tenk å miste tre av sine fire barn💔

Anonymkode: 328ab...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt grusomt. Leste også om en gammel bestemor som mistet syv barn og barnebarn💔

Anonymkode: 0a4a2...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det trist. Samtidig får jeg så avsmak for dekningen i media, som muligens familien selv ikke ønsker. 

Selvsagt forstår jeg at nyheten vekker oppsikt i Skandinavia, samtidig så synes jeg ikke noe om dette. Terror er forferdelig og jeg føler medfølelse med alle. Har selv feriert i Colombo og makan til hyggelige gjestmilde mennesker. Jeg tenker på lokalbefolkningen som lever av turisme. Trolig vil dette få så enorme ringvirkninger for deres videre eksistens. 

Nei, jeg vet ikke hva jeg mener nå. Det er skremmende og ufattelig trist. 

Anonymkode: c13cd...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er det trist. Samtidig får jeg så avsmak for dekningen i media, som muligens familien selv ikke ønsker. 

Selvsagt forstår jeg at nyheten vekker oppsikt i Skandinavia, samtidig så synes jeg ikke noe om dette. Terror er forferdelig og jeg føler medfølelse med alle. Har selv feriert i Colombo og makan til hyggelige gjestmilde mennesker. Jeg tenker på lokalbefolkningen som lever av turisme. Trolig vil dette få så enorme ringvirkninger for deres videre eksistens. 

Nei, jeg vet ikke hva jeg mener nå. Det er skremmende og ufattelig trist. 

Anonymkode: c13cd...39a

Mange liv er gått tapt å det eneste du tenker på er det ødelegger for turismen at avisene skriver om dette?? Er du ikke riktig vel bevart eller?? Selvsagt må media dekke noe så alvorlig og grusom!

Anonymkode: e9c93...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange liv er gått tapt å det eneste du tenker på er det ødelegger for turismen at avisene skriver om dette?? Er du ikke riktig vel bevart eller?? Selvsagt må media dekke noe så alvorlig og grusom!

Anonymkode: e9c93...fb0

Er du full?

Jeg skriver at terrorhandlingen ødelegger for turismen og at dette rammer de fattigste i Sri Lanka.

Snakk om overreaksjon på dårlige leseferdigheter. 

Anonymkode: c13cd...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange liv er gått tapt å det eneste du tenker på er det ødelegger for turismen at avisene skriver om dette?? Er du ikke riktig vel bevart eller?? Selvsagt må media dekke noe så alvorlig og grusom!

Anonymkode: e9c93...fb0

Dette svaret viser bare at du ikke forstår konsekvensen av det som har skjedd. Umiddelbart er det en tragedie med all tap av menneskeliv, selvsagt, men det at mange, mange vil tape livsgrunnlaget sitt har også enorme konsekvenser - og vil mest sannsynlig også indirekte koste menneskeliv.  

Anonymkode: e95fa...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehh jo det skrev hun! Hun babler om at det er sååå synd for turismen at media tar dette opp! Selvsagt kan ikke media la hver å omtale noe så stort og alvorlig!

Anonymkode: e9c93...fb0

Men du også skjønner at dekningen er tabloid når media klistrer opp et svært kjent ansikt for å omtale tragedien? Hun sa hun ikke likte måten tragedien ble dekket på. Dette er clickbait. Det er riktig og viktig å få med at tre danske liv er gått tapt, men at det er barna av en milliardær er uvesentlig, og det burde ikke flagges side opp og side ned. 

Anonymkode: e95fa...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...