Gå til innhold

Hygiene-hvem er dere enig med her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Luktet han ille da? Hvilke bakterier er du redd for? De som allerede er på huden din?

Jeg skifter truse hver dag, men manglende truseskift er ikke kvalifiserende til tittelen gris. Slapp av og legg påsken bak deg.

Anonymkode: 53f38...be7

Ja, han luktet ille. Nei, hudbakterier bryr meg ikke. Tenker mest på laget med tarmbakterier og avføringsrester i den trusa. Det går jo gjennom bukser. 

Problemet er at han gjerne drar en sånn hjemme også. Derfor jeg skrev feks. hyttetur. Er det fortsatt greit å gå med damme truse 4-5 dager når dusj og vaskemaskin er tilgjengelig?

Anonymkode: 01148...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det du som vasker barna nedentil morgen og kveld ? 

Man trenger ikke bytte undertøy morgen og kveld. Men en gang om dagen syns jeg. Og t skjorte to tre ganger på turen. Jeg har med aaaalt for mye på turer. Men går som regel i nesten det samme hele uken. 

Mannen min dusjer hver dag, men bruker sokkene i flere dager.  Dét skjønner ikke jeg. Æsj

Anonymkode: 6673b...028

Nei, jeg vasker ikke barna flere ganger om dagen? Hvorfor spør du om det?

Anonymkode: 01148...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme truse i 3-4 dager altså? Da synes jeg ikke det spiller noen rolle at han bare var på hytta med familien altså, det hadde jeg ikke gjort om jeg var helt alene en gang. Ser ingen grunn til å spare på trusene, de tar ikke mye plass i vaskemaskina akkurat.

Anonymkode: 4dd0f...724

Han pakker gjerne bare med en. Og han gjør sånn hjemme også, jeg forstår det bare ikke. 

Anonymkode: 01148...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hysterika skrev:

Han kan ikke ha spesielt sterk kroppslukt hvis du klarte å sove ved siden av ham / knulle med ham i én uke uten å merke noe 😄 😄 

Jo, han luktet ille. Men vi var ikke veldig innpå hverandre, ferdige med det🙄

Anonymkode: 01148...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nyttårs barn skrev:

Synes dere har litt rett begge to. Klart man kan skifte undertøy hver dag selv om det er hytteferie. Samtidig så er en hytteferie stort sett alle sammen stuet sammen på liten plass, man er gjerne familie og da tenker jeg det går an å ha et litt avslappet forhold til hygiene og skifting.

Viss ein er mange stua saman på ein liten plass er det vel desto større grunn til å vaske seg med klut og bytte truse og sokkar kvar dag??? 

Eg er einig med deg hi, ikkje bytte truse og sokkar meir enn ein gong på ei veke er kjempeekkelt!!! 

Anonymkode: 32220...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han luktet ille. Nei, hudbakterier bryr meg ikke. Tenker mest på laget med tarmbakterier og avføringsrester i den trusa. Det går jo gjennom bukser. 

Problemet er at han gjerne drar en sånn hjemme også. Derfor jeg skrev feks. hyttetur. Er det fortsatt greit å gå med damme truse 4-5 dager når dusj og vaskemaskin er tilgjengelig?

Anonymkode: 01148...f79

Aldri greit å gå med same truse meir enn eit døgn om ein har noko val. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med dagens hygiene-norm er det nok mest vanlig å skifte hver dag ja, samt en kjapp vask av edlere deler i det minste. Men vi har jo hatt tider der det var vanlig å skifte og vaske seg sjeldnere, og det gikk vel fint? Jeg tenker at en hyttetur med få skift går fint så lenge lukt ikke blir et problem, og at dere ikke skal ha sex

Anonymkode: e9317...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bytte undertøy og sokker én gang i løpet av en hel uke er jo griseekkelt. Buksene bruker jeg gjerne lenge, genser kan jeg ofte bruke to dager, men truse, sokker, singlet/t-skjorte byttes hver dag, uansett om man dusjer eller ikke.

Grøsser av tanken på å ta på meg brukte sokker når man står opp😄

Anonymkode: 24826...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...