Gå til innhold

Fottur i flatt, ulendt terreng. Hvor mange kilometer hver dag er realistisk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er 41 og 43 år og er ikke spesielt trent, men relativt turvante. Er 28 km per dag altfor mye? Tenker gå kl. 9 hver morgen og bør være fremme ca. 19.

Anonymkode: e8bd3...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ!? Dere skal gå 28 km om dagen!? Ingen som jobber? 

Flatt, ulendt terreng er en selvmotsigelse.. 

Anonymkode: 39ade...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hæ!? Dere skal gå 28 km om dagen!? Ingen som jobber? 

Flatt, ulendt terreng er en selvmotsigelse.. 

Anonymkode: 39ade...0bc

Har du noe med om de jobber eller ei? Kanskje de ikke jobber, kanskje de har ferie, kanskje de skal gjøre det til sommeren, kanskje de rett og slett bare planlegger litt enda. Og nei, flatt,ulendt terreng er ingen selvmotsigelse.

Jeg kan ikke hjelpe deg med det du spør om hi siden jeg er ikke vant til å gå så langt så mye. Jeg ble bare litt overgitt på anonym 0bc

Anonymkode: 3bc8c...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns 28 km høres veldig mye ut om dere ikke er godt trent. Ville nok lagt meg på litt under 2 mil, også heller øke neste gang (eller i løpet av turen) hvis dere merker at det ikke er noe problem. 

Anonymkode: 87d7a...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dere bruker ca 6 timer hvis det er ulendt. Skal du gå slike turer mange dager på rad, kan det gi en utfordring i forhold til gnagsår. Over et par dager tror jeg du klarer det fint og du har godt tid hvis planen er fra 9-19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager på rad skal dere gå da? Det er jo en veldig viktig faktor.

synes uansett det høres mye ut dersom dere ikke er trent i det hele tatt

Anonymkode: b6bc8...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk nettopp tur i flatt ulendt terreng med min sjuåring dom er godt trent. Vi gikk i tre dager,  ca 12 km PR dag. Brukte ca 8 timer per dag. Jeg kunne kanskje gått noe lengre uten barn, men ikke veldig mye lengre egentlig. 

Anonymkode: 6fd19...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå tre dager. Og det er i sommerferien til deg som er urolig for at vi ikke jobber 😂

Anonymkode: e8bd3...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres mye ut. Du blir ganske ferdig i beina med så mye gåing på tre dager. For min del holder det med 15-20 km per dag. Skal gjerne ha med deg en sekk også.

Anonymkode: 6891e...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal gå tre dager. Og det er i sommerferien til deg som er urolig for at vi ikke jobber 😂

Anonymkode: e8bd3...b4d

Det bare hørtes ut som et «nå skal vi komme i form og gå mange mil hver dag»- prosjekt, som jo ville vært dømt til å mislykkes🤣

Anonymkode: 39ade...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...