Gå til innhold

Er bh uten spiler bra nok?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, amandine skrev:

Altså, se for deg den joggeturen med lang E-cup i fri dressur. Den bli'kke lang foråsiresånn!

Du kan jo drepe en forbipasserende med mindre... jeg har forresten F/G med godt heng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, frk Nilsen skrev:

Du kan jo drepe en forbipasserende med mindre... jeg har forresten F/G med godt heng

Holy smokes😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg makter ikke bh med spiler, så forbanna smertefullt. 

Klarer meg helt fint med bh uten spiler. Går uten bh sånn av og til, i helga og på hytta, hvis jeg ikke skal ut døra. 

Anonymkode: 85e67...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om spilene har noe med saken å gjøre, men har E cup (og 3 barn som jeg har ammet), og kan fortsatt ikke holde en blyant under brystet. Mulig jeg bare har flaks/heldige gener, men jeg fortsetter med spile-bh.

Anonymkode: 0f8aa...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, amandine skrev:

Skal jeg gå rundt og snuble i puppene mine i 6 måneder for å se om jeg får mindre vondt i ryggen? Jeg gikk uten før. Da de var B-cup. Nå er de E med ekstra lengde, jeg kan jo ikke slippe dem løs på samme måte. *Får bilder i hodet*

Haha da skulle du hatt mine i 85M 😂

Løping uten bh hadde vel endt opp med at jeg hadde fått et heftig puppeslag i hodet og deretter besvimt. Takke meg til BH’er😂

Anonymkode: 5f5d0...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, frk Nilsen skrev:

Du kan jo drepe en forbipasserende med mindre... jeg har forresten F/G med godt heng

Høyner med G, heng og sleng! Spilebh er obligatorisk, ellers blir det enten to laaaaange, eller ein brei... 

Viss eg hadde små uten heng skulle eg jammen gått med spilefrie eller uten bha altså, men som det er no er det direkte uforsvarleg, eg kan få overbalanse og snuble, eller få spenetrakk. 

Anonymkode: 7743e...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...