Gå til innhold

Har dere hatt en fin påske damer?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Jeg håper alle har hatt en fantastisk påske. Selv har påsken vært helt topp og det beste av alt har vært det nydelige været. Hvordan har dere hatt det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strålende! Lav terskel, mye pølser og lettvint mat, grill og påskeegg, skogsturer, sykkel og is, venner og familie, en dose rødvin og brettspill, og ikke minst masse kos med ungene☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfin påske hjemme i strålende sol! Deilige løpeturer i skogen, grilling, barn som leker, chill på verandaen, bror på besøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt OK. Ble amputert pga minste var syk søndag til torsdag så da måtte vi bare holde oss inne pga over 40 i feber hos han. Men etter det har det vært ganske fint:) Har prøvd å bare ta det helt med ro. 

Anonymkode: b4c74...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også en nydelig påske. 

Alle mine hjemme, vår i lavlandet og vinter på fjellet, god mat, godt selskap, god drikke, alle friske og lave skuldre hele påsken. 

Og ikke minst, SOL hver eneste dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er påske, ditt brød.

Anonymkode: 254f6...69a

Sånn du pleier å snakke til andre mennesker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alle HAR/har hatt en fin påske . Jeg skrev har fordi jeg ikke tenkte meg om. Vi kom hjem fra ferie i dag og allerede i morgen er det jobb igjen. Derfor tenkte jeg rett og slett ikke over at det ikke gjelder for alle😊🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin påske så langt :) Litt trening, skogsturer, strandtur, bytur, is, god mat, god vin, påskekrim på tv og i bokform, lett solbrent etter litt for mange timer på verandaen, grilling hjemme og ute på tur. Litt hjemmekontorjobbing i morgen ellers skal jeg nyte siste fridag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en fin påske. Og skal nyte den helt til hverdagen kommer på onsdag. 

Anonymkode: 59db5...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Helt OK. Ble amputert pga minste var syk søndag til torsdag så da måtte vi bare holde oss inne pga over 40 i feber hos han. Men etter det har det vært ganske fint:) Har prøvd å bare ta det helt med ro. 

Anonymkode: b4c74...a8d

Godt å høre at det ikke bare er oss. Her var det sykdom fra lørdag til tirsdag.. og dermed ble hytteturen til eldste kansellert siden det var han som var syk... fikk gått oss en tur i dag, og vi har fått truffet alle oldeforeldre og besteforeldre i påska❤

Anonymkode: a1377...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fremdeles påske på min kalender, men så langt har det vært greit. Mye terrasseliv på hytta. Late morgener, sene kvelder, god mat og vin, og mye jobbing. 

Aberet har vært sur gubbe, men mye kan ignoreres. Nå et døgn uten gubbe, han er igjen på hytta mens vi andre nettopp ramlet inn hjemme. 

Anonymkode: 52636...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste påsken på mange år takket være nydelig vær. Mange fjellturer, blide barn, grilling, krim på kveldene og masse god mat og drikke. Har gått i fjellet hver eneste dag og det er noe av det beste jeg vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er påske ennå! Fantastisk med hjemmepåske! Nydelig sommervær med ca 20 grader, grilling, turer, ordne i Hagen og bare ha god tid til å leke, kose oss og ikke ha planer å skulle rekke!

Anonymkode: 8b424...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er jeg jammen lei av påsken og begynt å glede meg til pinsen! Flere som har det slik?

Anonymkode: 68388...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, nå er jeg jammen lei av påsken og begynt å glede meg til pinsen! Flere som har det slik?

Anonymkode: 68388...b18

Nei, jeg gleder meg til 17 mai først  

Jeg vet hva du vil frem til og vil bare si at du fremstår patetisk og sørgelig. Kanskje du ikke har det så bra? 

Anonymkode: e0b6e...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er påske, ditt brød.

Anonymkode: 254f6...69a

Det er ikke greit å snakke sånn til andre.

Anonymkode: b60fc...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er påske ennå! Fantastisk med hjemmepåske! Nydelig sommervær med ca 20 grader, grilling, turer, ordne i Hagen og bare ha god tid til å leke, kose oss og ikke ha planer å skulle rekke!

Anonymkode: 8b424...8f2

Kan dere grille? Her er det forbud mot både grilling og bål. Savner eggkoking utendørs. Me treng litt regn.

Anonymkode: 565e2...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan dere grille? Her er det forbud mot både grilling og bål. Savner eggkoking utendørs. Me treng litt regn.

Anonymkode: 565e2...c5b

Svarer selv om det ikke var meg du siterte. Her er det bålforbud, ikke grillforbud. Vi har gassgrill hjemme som vi vasket og fikset opp nå i påsken. På tur i skogen og på stranda har vi med primus, da slipper vi å tenke på bålforbudet og den hersens engangsgrillen ;) Turmaten i påska har vært pølser, pannekaker, ostesmørbrød etc... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kjempefin påske! Sol og regn og grill og strand og fjell ( savner skog). Hage og trampoline, bøker og film, store barn, mindre barn og bitte små barnebarn, jobb og fritid og latter, slekt og venner og stille kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg håper alle har hatt en fantastisk påske. Selv har påsken vært helt topp og det beste av alt har vært det nydelige været. Hvordan har dere hatt det? 

Takk som spør. Hadde det ganske fint helt til i går. Så nå; bedritent..

Anonymkode: ae766...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0f0 her:

DEG har jeg merket meg fler ganger her inne forresten. Du spør ofte om hvordan folk har det i høytidene og i helgene. Fortsett med det ❤️ Du virker til å være et flott menneske 🌹Tusen takk for at du er her ☺️

Anonymkode: ae766...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...