Gå til innhold

Jeg er 43, har nesten ikke rynker og har aldri tatt botox.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror dere at jeg har tatt dette selvom jeg sier jeg ikke har det?

Leser i en annen tråd at man legger merke til fravær av rynker og vet at man da er blitt behandlet. 

Bare lurer. 

Anonymkode: e64ee...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du sier du ikke har tatt det så er det vel ingen grunn til å tro at du lyver? 

Anonymkode: 49d4b...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tenkte det samme selv, men har heldigvis (?) noen linjer i pannen som kommer når jeg snakker og ler. Utover deg har jeg verken linjer eller rynker selv om jeg er 40, noe som er litt rart siden jeg smiler og ler mye. Men er helt glatt rundt munn og øyne. Nye mennesker jeg møter pleier å tro jeg er litt under 30 år. Jeg tror det skyldes at jeg har fet hud og fortsatt har litt småkviser.

Anonymkode: c2ae4...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Bare å nyte! Har ikke så mange rynker selv, men det er jeg som lagde den andre tråden om botox (hvor jeg var litt skeptisk). Så jeg har tatt botox i sinnarynken... Kommer aldri til å si det til noen og kommer til å benekte om noen spør 😉Men forskjellen er vel at jeg nå ikke klarer å lage sinnarynke/ jeg klarer ikke å trekke brynene sammen. Er spent på om jeg blir vant med dette eller ikke. Men; om ikke- så kommer jeg ikke til å gjøre det på nytt. 

Du er heldig som ikke har sinnarynke! 🤗😉

Anonymkode: 4fdbe...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser veldig lett på ansiktet til de som har tatt botox, selv om mange av de som har det ikke tror selv det er synlig.  

Anonymkode: 5ff2d...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker det er forskjell på ikke å ha rynker, og at man ikke får noen linjer når man smiler eller prøver å rynke pannen. Det vil de fleste få uansett, ig sa ser man jo at personen ikke har tatt botox. 

Jeg ville trodd deg om du sa det, for hvorfor gidde å lyge... 

Er straks 40 selv, har linjer ved øynene, og kommer aldri i livet til å ta botox. 

 

 

 

Anonymkode: 8e350...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 34, og har ikke rynker ennå annet enn linjer under øynene når jeg smiler. Folk tror ofte jeg er mye yngre, og jeg blir spurt om legitimasjon om jeg kjøper alkohol. Men jeg har veldig lys hud og har alltid unngått sola /brukt solfaktor 30/50 om jeg har måttet være i sola. Tror kanskje det er en grunn?

Anonymkode: 3303f...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 45 og har bare et par linjer på panna. Grunnen er nok at jeg ikke røyker, ikke drikker kaffe eller alkohol, bruker alltid solfaktor og ligger ikke i sola i timesvis. Sover nok, drikker nok.

Viktigst er nok likevel at jeg er heldig med genene. Min mor på over 70 har veldig lite rynker.

Anonymkode: 4b5c5...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 41 og ingen rynker her heller. Får ofte høre at jeg ser ut som jeg 30 år. Og gjerne yngre enn det og. Gode gener, lite sol og solfaktor kan være grunnen ja. 

Anonymkode: 4f143...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 og har heller ikke rynker. Ble spurt om leg på polet rett før jul. Veldig gøy😊 Ansiktet mitt er likevel levende. Har jo noen linjer rundt øynene når jeg smiler, men det har jo barn også. Jeg soler meg aldri og bruker faktor 50 året rundt. 

Anonymkode: c50bf...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 år, ingen rynke i panna, men har noen smilerynker rundt øynene. Jeg skal aldri ta botox. 

Hvorfor ikke bare å prøve å være fornøyd med seg selv. Det er der problemet ligger. Folk er alt for egosentrert og utseendefiksert. 

Nyt livet tenker jeg, det er nå du lever. Ingen vet hva morgendagen bringer... 

 

 

hilsen meg som har opplevd tøffe vinterdager med mye sorg. 

 

Nyt og lev livet. Hva om du har en rynke i panna? Du er du uansett. 

Vakre mennesker er de som er vakre fra innsiden. Vakkerheten sprer seg.. 

 

( det samme gjør selvsentrerte, egoistiske og utseendefikserte mennesker) 

Anonymkode: b4193...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på uttrykket og mimikken i ansiktet på en som har tatt botox mot en som har lite eller ingen rynker. Samme hva botox-fanatikerne sier så er det en forskjell, og det vises! 

Er over 40, har lite rynker enn så lenge. Kommer aldri til å gjøre noe med rynker, lepper eller andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 48 år og til tross for god fyllmasse har jeg noen rynker.

Jeg soler meg, er ikke kjempenøye med faktor og tenker ikke mye over huden min. Jeg har en kraftig sinnarynke og om den begynner å plage meg kan det godt hende at jeg gjør noe med den. Men enn så lenge så lever jeg godt med alle linjene mine. De vitner om et levd liv. 

Anonymkode: 24013...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 43 var jeg også glatt som ei barnerompe. Ti år etter er det litt annerledes, ja.

Anonymkode: e9dd7...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror dere at jeg har tatt dette selvom jeg sier jeg ikke har det?

Leser i en annen tråd at man legger merke til fravær av rynker og vet at man da er blitt behandlet. 

Bare lurer. 

Anonymkode: e64ee...8a9

Aner ikke hvordan man ser det. Men registrerer at på DIB er det tabu å si at man ikke har rynker. Da er man usjarmerende og usikker, i alle fall ifølge en annen tråd.

Anonymkode: 9be4b...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er bare 34, og har ikke rynker ennå annet enn linjer under øynene når jeg smiler. Folk tror ofte jeg er mye yngre, og jeg blir spurt om legitimasjon om jeg kjøper alkohol. Men jeg har veldig lys hud og har alltid unngått sola /brukt solfaktor 30/50 om jeg har måttet være i sola. Tror kanskje det er en grunn?

Anonymkode: 3303f...414

Ja, sola er en av de viktigste grunnene til tidlig aldring.

Anonymkode: 9be4b...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38, får komentarer fra venninner at jeg ikke har noen rynker. Har linjer når jeg smiler, men ingenting i glatt ansikt. Har både røyket i noen tiår og drukket mye opp gjennom. Sol har jeg heller ikke ungått i stor grad. Foreldrene mine er i 60 årene, og har ikke noe særlig med rynker de heller, så det er nok gener som gjør det.

Anonymkode: f65b3...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man ser veldig lett på ansiktet til de som har tatt botox, selv om mange av de som har det ikke tror selv det er synlig.  

Anonymkode: 5ff2d...730

Hvordan vet du egentlig at noen har tatt botox? Det er enkelt å se de som har tatt for mye, men må ærlig innrømme at jeg ikke går rundt og tenker på om folk har tatt botox eller ei. Går du bort og spør alle som du tenker har tatt botox?

Anonymkode: 5043e...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror dere at jeg har tatt dette selvom jeg sier jeg ikke har det?

Leser i en annen tråd at man legger merke til fravær av rynker og vet at man da er blitt behandlet. 

Bare lurer. 

Anonymkode: e64ee...8a9

Man legger merke til det at det er behandlet, det er noe helt annet enn fravær av rynker. Det er bare de som har tatt behandling som tror det er usynlig. Som så mange har nevnt så mange ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prinsesse Madeleine har tatt litt botox, det kan man ikke se.

Anonymkode: e3496...dd8

...som mor så datter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, amandine skrev:

Man legger merke til det at det er behandlet, det er noe helt annet enn fravær av rynker. Det er bare de som har tatt behandling som tror det er usynlig. Som så mange har nevnt så mange ganger. 

Da må dere være veldig gode på å studere andres ansikter. Jeg har en kollega som fortalte meg i fylla at hun har tatt botox i sinnarynka i mange år. Jeg har ALDRI stusset over manglende bevegelighet i panna og dårlig mimikk. Etter hun fortalte det har jeg studert henne og jeg klarer virkelig ikke se dette. Hvordan ser dere det? Hva er tegnene liksom. Jeg må enten være utrolig sløv eller jeg vet bare ikke tegnene. 

Anonymkode: e64ee...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da må dere være veldig gode på å studere andres ansikter. Jeg har en kollega som fortalte meg i fylla at hun har tatt botox i sinnarynka i mange år. Jeg har ALDRI stusset over manglende bevegelighet i panna og dårlig mimikk. Etter hun fortalte det har jeg studert henne og jeg klarer virkelig ikke se dette. Hvordan ser dere det? Hva er tegnene liksom. Jeg må enten være utrolig sløv eller jeg vet bare ikke tegnene. 

Anonymkode: e64ee...8a9

Om man nøyer seg med sinnarynken er det kanskje ikke lett å se alene. Bortsett fra at de aller fleste jo har tegn til rynke mellom brynene. 

Men det stopper jo sjelden der, skal bare skal bare og vips er det blank hud som ser plastikk ut, det er rynker ved neseryggen, det er filler i leppene, det er botox og fillete og alt ser så naturlig ut og tatata. Men det gjør jo ikke det. Ser en over her nevne prinsesse M. Sjekket insta hennes nå, fordi jeg egentlig ikke aner hvordan hun ser ut. Det synes at hun er annerledes nå enn før! 

Det er ikke tran og solkrem som endrer folk på den måten. Og det bryr meg fint lite, folk får gjøre som de vil. Men at det ser usynlig ut? Nei. Og hadde det ikke syntes hadde jo hele poenget vært borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett prinsessens insta-bilder, så jeg vet ikke forskjell på før- og etter-bildene. Men Madeleine er jo bare 36. Det blir ikke like uttalt på yngre folk. 

Anonymkode: 9be4b...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...