Gå til innhold

Lei av folk som ikke gir noe som helst tilbake


Gjest Havfruene

Anbefalte innlegg

Gjest Havfruene

Har dere venner som aldri stiller spørsmål, eller ikke viser noen som helst interesse? Jeg har en bekjent som veldig gjerne vil lunsje med meg. Selv har jeg «gått lei» av henne. Typisk er at jeg sender melding og ønsker god påske. Samtidig spør jeg om de er på fjellet. Jeg får svar på det jeg spør om men ingen ønsker tilbake om en god påske og heller ikke hvor vi er i påsken. Jeg har erfart det så mange ganger nå at jeg på forhånd visste «utfallet». Andre som opplever tilsvarende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok fordi hun hater kvinner.

Anonymkode: 3b3d1...610

😂

Anonymkode: 3cbd6...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Havfruene skrev:

Har dere venner som aldri stiller spørsmål, eller ikke viser noen som helst interesse? Jeg har en bekjent som veldig gjerne vil lunsje med meg. Selv har jeg «gått lei» av henne. Typisk er at jeg sender melding og ønsker god påske. Samtidig spør jeg om de er på fjellet. Jeg får svar på det jeg spør om men ingen ønsker tilbake om en god påske og heller ikke hvor vi er i påsken. Jeg har erfart det så mange ganger nå at jeg på forhånd visste «utfallet». Andre som opplever tilsvarende?

Du kan jo eventuelt tilby henne litt kontanter. Hvis hun blir betalt for å være mer hyggelig, kan det hende hun koster på seg et lite «god helg» eller «waschera Bagheera» til deg også. Du har jo nok å ta av, og med ditt verdisett burde et betalt vennskap være vel så edelt som et selvvalgt et.

Anonymkode: ab054...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis bryr mine venner seg om meg, og de setter pris på meg, så dette er ikke et kjent problem for meg, men bevares, tatt i betraktning hvordan du snakker til og om folk her inne, så skjønner jeg at folk ikke akkurat går ut av sitt gode skinn for å behage deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Havfruene

Kjære elefanter (med litt for mye hud). Jeg skjønner at dere tror at jeg er Anne Birth og dermed «straffer» meg. Dere har også trodd at jeg er mann. Og nå blir jeg altså beskyldt for å måtte betale folk for å være grei. Hva sier dette om dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Havfruene skrev:

Kjære elefanter (med litt for mye hud). Jeg skjønner at dere tror at jeg er Anne Birth og dermed «straffer» meg. Dere har også trodd at jeg er mann. Og nå blir jeg altså beskyldt for å måtte betale folk for å være grei. Hva sier dette om dere?

Det sier vel mest at våre venner liker oss. 

Anonymkode: 065ba...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Havfruene skrev:

Kjære elefanter (med litt for mye hud). Jeg skjønner at dere tror at jeg er Anne Birth og dermed «straffer» meg. Dere har også trodd at jeg er mann. Og nå blir jeg altså beskyldt for å måtte betale folk for å være grei. Hva sier dette om dere?

Jeg aner ikke hvem «Anne Birth» er og heller ikke hvem du er, men jeg har lest trådene dine; og de består av like deler materialisme, stormannsgalskap og paranoia. Syns ikke det er noe som helst rart i at vennene dine ikke er særlig støttende overfor deg. Har nemlig liten tro på at de sitter igjen med så mye igjen for det vennskapet, de heller.

Kjøp en hund.

Anonymkode: ab054...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det sier vel mest at våre venner liker oss. 

Anonymkode: 065ba...770

Ja, det får en håpe at stemmer. Men tror du at du er lett å like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Havfruene skrev:

Ja, det får en håpe at stemmer. Men tror du at du er lett å like?

Lettere enn visse andre, tydeligvis 

Anonymkode: ab054...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg aner ikke hvem «Anne Birth» er og heller ikke hvem du er, men jeg har lest trådene dine; og de består av like deler materialisme, stormannsgalskap og paranoia. Syns ikke det er noe som helst rart i at vennene dine ikke er særlig støttende overfor deg. Har nemlig liten tro på at de sitter igjen med så mye igjen for det vennskapet, de heller.

Kjøp en hund.

Anonymkode: ab054...7dc

Gratulerer til deg som har et så dypt svar, til og med anbefaling om hundekjøp. Tror du at hunden vil like meg da? Jeg mener: dersom jeg skulle være stormannsgal, ha paranoia og være materialistisk, da kan jeg faktisk ikke ha hund. Men forklar meg gjerne hva du begrunner påstanden din med. Hvor kommer stormannsgalskapen inn i bildet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lettere enn visse andre, tydeligvis 

Anonymkode: ab054...7dc

Har du fått med deg at hun gjerne vil lunsje men jeg vil ikke. Har du lest hva jeg skrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Havfruene
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok fordi hun hater kvinner.

Anonymkode: 3b3d1...610

Det er leit dersom det skulle være fakta. Å hate andre gir ingen god dynamikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Heldigvis bryr mine venner seg om meg, og de setter pris på meg, så dette er ikke et kjent problem for meg, men bevares, tatt i betraktning hvordan du snakker til og om folk her inne, så skjønner jeg at folk ikke akkurat går ut av sitt gode skinn for å behage deg.

Dette

Anonymkode: 3cbd6...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk kutter jeg kontakten med. Folk som aldri viser interesse for meg, orker jeg ikke bruke min tid på. 

Anonymkode: 8a7ac...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Havfruene skrev:

👋👋👋👋

Hva er det du klapper for?

Anonymkode: 3cbd6...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sånne folk kutter jeg kontakten med. Folk som aldri viser interesse for meg, orker jeg ikke bruke min tid på. 

Anonymkode: 8a7ac...c13

Nei, og her foreslår de å betale for å få interesse. Trist dersom noen her inne betaler for slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Havfruene skrev:

Klapper for at den som skrev har venner.

Kjære deg, du er jo helt uten evne til lese siteringer

Anonymkode: 3cbd6...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjære deg, du er jo helt uten evne til lese siteringer

Anonymkode: 3cbd6...84e

Å, ville du jeg skulle ha klappet for den siste delen i innlegget? Her får du klapp for den også: 👋👋👋👋👋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Havfruene skrev:

Å, ville du jeg skulle ha klappet for den siste delen i innlegget? Her får du klapp for den også: 👋👋👋👋👋

Takk for at du bekrefter det jeg sa

Anonymkode: 3cbd6...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk for at du bekrefter det jeg sa

Anonymkode: 3cbd6...84e

Trenger du bekreftelser? Bekreftelsen gikk ut på at jeg har meninger som strider mot dine men det skjønte du kanskje ikke. Hsr du noensinne sittet i en sal med dårlig oppvisning fra eget barn, men måtte klappe for syns skyld? Vel, jeg gjorde det for deg. Så kan du synes at jeg er dårlig publikum fordi jeg klapper av høflighet og ikke nødvendigvis fordi jeg syntes at sangstemmen din var bra. De med den aller dårligste sangstemmen fortjener også klapping. Bare fordi de var modige, om intet annet. At du valgte å tolke klappen min som om du sang bra, og så tar du det opp i plenum, det var ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Havfruene skrev:

Trenger du bekreftelser? Bekreftelsen gikk ut på at jeg har meninger som strider mot dine men det skjønte du kanskje ikke. Hsr du noensinne sittet i en sal med dårlig oppvisning fra eget barn, men måtte klappe for syns skyld? Vel, jeg gjorde det for deg. Så kan du synes at jeg er dårlig publikum fordi jeg klapper av høflighet og ikke nødvendigvis fordi jeg syntes at sangstemmen din var bra. De med den aller dårligste sangstemmen fortjener også klapping. Bare fordi de var modige, om intet annet. At du valgte å tolke klappen min som om du sang bra, og så tar du det opp i plenum, det var ditt valg.

Du er noe for deg selv, det skal du ha 🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 3cbd6...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...