Gå til innhold

Altså. Pizza grandiosa, fy flate for noe møkk


tante grusom master of law

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Pashla skrev:

«Alle»...? 

Neida.

Alle som spiser Grandiosa da, hjelpes, her må det visst brukes teskje. 

Anonymkode: 9535b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sa da ikke at folk tvinger det i seg. Hvis folk synes at grandiosa er ok, så er det jo ikke så rart om de velger den som er på tibud vel, i stedet for å kjøpe en pizza som er dobbelt så dyr? Så ja, selvfølgelig er det mange som kjøper den fordi den er billig når den er på tilbud.Du høres ut som om jeg fornærmet deg personlig.

Anonymkode: 711aa...d9e

Jeg svarte ikke deg...

Anonymkode: 9535b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel ikke så raffinerte ganer, men vi elsker å lage og spise god mat når vi har tid. I hverdagen tyr  vi ofte til enkle løsninger og da tyr jeg helst til annen mat enn grandis. Det vare seg en annen frossen pizza, pølser eller kjøttboller med pasta og ketshup. Grandis er bare vondt. Lager da heller ostesmørbrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle som spiser Grandiosa da, hjelpes, her må det visst brukes teskje. 

Anonymkode: 9535b...b00

Hvis du skal få grandiosa i meg må du bruke både teskje og tvangstrøye, ja. 

Nei, hva skal man si? Etter denne fantastiske argumentasjonen må det jo tilsi at jeg tar feil i at grandisen smaker skit? Og at jeg skal love å ete den hver lørdag fra nå, eller hva er du egentlig ute etter? En mening blir ikke en sannhet fordi mange innehar samme mening, var innholdet i innlegget mitt, sliter du med å godta det resonnementet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg svarte ikke deg...

Anonymkode: 9535b...b00

Jeg så det nå, var litt kjapp der. Men du høres uansett ut som om du er persomlig fornærmet

Anonymkode: 711aa...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pashla skrev:

Hvis du skal få grandiosa i meg må du bruke både teskje og tvangstrøye, ja. 

Nei, hva skal man si? Etter denne fantastiske argumentasjonen må det jo tilsi at jeg tar feil i at grandisen smaker skit? Og at jeg skal love å ete den hver lørdag fra nå, eller hva er du egentlig ute etter? En mening blir ikke en sannhet fordi mange innehar samme mening, var innholdet i innlegget mitt, sliter du med å godta det resonnementet?

Hjelpes! Det virker jo som DU nekter å innse at mange folk liker grandis? Ingen tvinger vel deg til å spise det? Men hvorfor må de som liker grandis rakkes ned på? Det resonnementet ditt er jo usaklig? Smaken til folk er ulik så det er ingen sannhet der. Men ikke engang du kan jo benekte at mange folk liker grandis? Selv om også mange ikke liker det? Hva ER så veldig vanskelig med dette? 😳🙄

Anonymkode: 9535b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg så det nå, var litt kjapp der. Men du høres uansett ut som om du er persomlig fornærmet

Anonymkode: 711aa...d9e

Nei, hvorfor skulle jeg være det? Jeg spiser sjelden kjøpepizza, men jeg har jo ikke noe problem med å skjønne at mange folk liker grandis for det. Pashla sin argumentasjon er så bak mål at man blir jo helt matt...

Anonymkode: 9535b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa take away er en veldig veldig GOD frossen-pizza. 

 

Den BØR dere prøve! Ligner ikke i smak på den vanlige Grandiosa pizzaen! 

N a m 

Anonymkode: b29a4...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grandiosa take away er en veldig veldig GOD frossen-pizza. 

 

Den BØR dere prøve! Ligner ikke i smak på den vanlige Grandiosa pizzaen! 

N a m 

Anonymkode: b29a4...fe9

Tror jeg lever veldig godt i uvitenhet her altså.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønner såpass som at hvis mange mener en ting så er det mange som mener det? Selv om ikke akkurat du er enig. Du mener «alle andre» tar feil og du har rett? Når det gjelder smak er det jo ikke noe rett og galt. 

Anonymkode: 9535b...b00

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hjelpes! Det virker jo som DU nekter å innse at mange folk liker grandis? Ingen tvinger vel deg til å spise det? Men hvorfor må de som liker grandis rakkes ned på? Det resonnementet ditt er jo usaklig? Smaken til folk er ulik så det er ingen sannhet der. Men ikke engang du kan jo benekte at mange folk liker grandis? Selv om også mange ikke liker det? Hva ER så veldig vanskelig med dette? 😳🙄

Anonymkode: 9535b...b00

At livet ikke er langt nok til å spise Grandiosa, uansett hvor mange andre som spiser det. Hva handler dette korstoget ditt egentlig om?

Endret av Pashla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Tror jeg lever veldig godt i uvitenhet her altså.... 

Håper du ombestemmer deg en dag før den blir borte .. 😎

den er luftig og smaker godt. Er helt enig at orginalen er pjuk men TakeAwayen er den beste frossenpizzaen. (Mye bedre enn Peppes sin .... )

Anonymkode: b29a4...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Håper du ombestemmer deg en dag før den blir borte .. 😎

den er luftig og smaker godt. Er helt enig at orginalen er pjuk men TakeAwayen er den beste frossenpizzaen. (Mye bedre enn Peppes sin .... )

Anonymkode: b29a4...fe9

Tror jeg overlever det tapet ganske greit. 

At en pizza er bedre enn Peppes sin er jo ikke all verdens kunst, den er rimelig kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk får spise så mye Grandiosa de bare lyster. Virker som om noen er med i en grandiosa-religion der det er en stor synd å kritisere denne pizzaen. Noen tenner på alle pluggene hvis man våger å si et vondt ord om denne nasjonalskatten. Har vært i mange krangler om denne pizzaen, for jeg synes  ikke den er spesielt god.........Og da får jeg en lang utredning om dens fortreffelighet og smakfullhet, man må bare ha på litt ekstra skinke, kanskje litt pepperoni  og selvsagt ekstra ost, paprikaen må bort og så kan man ta på løk i stedet osv..............Men da er det jo ikke Grandiosa lengre.....Men joda det er det ,påstår de grandiosafrelste. Forstå det den som kan.

Anonymkode: 99f9b...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, tante grusom master of law skrev:

Vi har vel ikke så raffinerte ganer, men vi elsker å lage og spise god mat når vi har tid. I hverdagen tyr  vi ofte til enkle løsninger og da tyr jeg helst til annen mat enn grandis. Det vare seg en annen frossen pizza, pølser eller kjøttboller med pasta og ketshup. Grandis er bare vondt. Lager da heller ostesmørbrød.

Jeg vet ikke hvor desperat sulten jeg måtte vært før jeg hadde satt til livs en pølse. Jeg har også lært barna mine at man ikke sier æsj eller møkk om maten andre spiser selv om man ikke liker det selv.

Jeg liker å lage mat og å spise ute (alt fra det billige thai-stedet i nabolaget til Omakase og Statholdergaarden).

Jeg liker også pizza Grandiosa. Det er ingen stor opplevelse jeg tenker tilbake på, men det er heller ikke fiskeboller og mye annen hverdagsmat. Når voksne snakker ned Grandis får jeg litt samme følelsen som når barna i starten av barneskolen alle hater fisk, det er litt kjekkas.

Anonymkode: ccf2b...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2019 den 10.28, CherryC skrev:

Spiser Grandiosa ett par ganger i året og jeg synes det er helt Ok :) 

Samme her:)

 

Anonymkode: 15374...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fire sider med krangel om Grandiosa. 

Har påsken tatt på, eller?

Anonymkode: 6034f...fb5

Hehe, trodde jeg skulle få maks to svar på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa er helt ok om man har på litt ekstra ost, mais og pepper. Muligens også litt dressing. 

Anonymkode: 755a8...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent like godt som billigpølser med billiglompe og billigketsjup. Forresten, grandiose er faktisk litt betre. 

Anonymkode: 2b251...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...