Gå til innhold

Altså. Pizza grandiosa, fy flate for noe møkk


tante grusom master of law

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke så glad i den vanlige typen, men den med pepperoni syns jeg er kjempegod og foretrekker den fremfor stort sett alle andre frossenpizzaer. Grandiosa hjemmelaget syns jeg også er kjempegod! 

Anonymkode: a2e31...08f

Nå måtte jeg google grandiosa hjemmelaget, har ikke sett den. Den så jo god ut, men hvor mye ligner den på bildet tro

Anonymkode: 711aa...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå måtte jeg google grandiosa hjemmelaget, har ikke sett den. Den så jo god ut, men hvor mye ligner den på bildet tro

Anonymkode: 711aa...d9e

Faktisk overraskende lik! 😄 Bildene pleier å juge som fy, men den der er ganske lik seg selv.

Anonymkode: a2e31...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er det altså ikke, selv om det ser sånn ut i denne tråden, et tegn på en raffinert gane å åkke seg over Grandiosa og så postulere at en annen frossen pizza er mye bedre.  Ferdigpizza er uansett ikke en kulinarisk nytelse eller noe jeg ville servert hverken familie eller gjester, det er skrekkelig lite pizzagodt, men Grandis later i hvert fall ikke som noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Forøvrig er det altså ikke, selv om det ser sånn ut i denne tråden, et tegn på en raffinert gane å åkke seg over Grandiosa og så postulere at en annen frossen pizza er mye bedre.  Ferdigpizza er uansett ikke en kulinarisk nytelse eller noe jeg ville servert hverken familie eller gjester, det er skrekkelig lite pizzagodt, men Grandis later i hvert fall ikke som noe annet. 

Er det noen som har sagt at de har raffinert gane da, selv om de ikke liker grandiosa? Selvfølgelig kan man like andre frossen pizzaer selv om man ikke liker grandiosa

Anonymkode: 711aa...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er godt, og spiser det av og til. Det samme synes mange andre, siden det er Norges mest solgte pizza.

Anonymkode: 04171...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er godt, og spiser det av og til. Det samme synes mange andre, siden det er Norges mest solgte pizza.

Anonymkode: 04171...734

Ja, the bandwagon fallacy: hvis mange mener samme ting, må den være sann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pashla skrev:

Ja, the bandwagon fallacy: hvis mange mener samme ting, må den være sann.

Jeg tror ikke så mange hadde kjøpt den hvis ikke de syntes den var god. De kjøper den ikke bare fordi andre gjør det.

Anonymkode: 04171...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke så mange hadde kjøpt den hvis ikke de syntes den var god. De kjøper den ikke bare fordi andre gjør det.

Anonymkode: 04171...734

Mange kjøper den når den er på tilbud, ikke mange andre frossen pizzaer du får 4 (eller er det 5?) for 100 av

Anonymkode: 711aa...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Pashla skrev:

Livet er for kort til å spise Grandiosa

Du har jo snudd det helt opp ned 🙄 Livet er for kort til ikke å spise lettvinn og rask mat som Grandiosa en gang i blandt. Man har ofte mye bedre ting å bruke tida si på enn og stå over grytene altså. 

Anonymkode: 9535b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Pashla skrev:

Ja, the bandwagon fallacy: hvis mange mener samme ting, må den være sann.

Du skjønner såpass som at hvis mange mener en ting så er det mange som mener det? Selv om ikke akkurat du er enig. Du mener «alle andre» tar feil og du har rett? Når det gjelder smak er det jo ikke noe rett og galt. 

Anonymkode: 9535b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønner såpass som at hvis mange mener en ting så er det mange som mener det? Selv om ikke akkurat du er enig. Du mener «alle andre» tar feil og du har rett? Når det gjelder smak er det jo ikke noe rett og galt. 

Anonymkode: 9535b...b00

Du skjønner såpass som at det er irrelevant hvor mange som kjøper noe? Hvis det er billig nok, blir det vel solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har jo snudd det helt opp ned 🙄 Livet er for kort til ikke å spise lettvinn og rask mat som Grandiosa en gang i blandt. Man har ofte mye bedre ting å bruke tida si på enn og stå over grytene altså. 

Anonymkode: 9535b...b00

Nei, de som bruker tid over grytene får tifold igjen. Står i Bibelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Du skjønner såpass som at det er irrelevant hvor mange som kjøper noe? Hvis det er billig nok, blir det vel solgt.

Du tror folk kjøper grandis fordi det er billig? 😂 Og tvinger det i seg? 🙄 Den er ikke av de billigste kjøpepizzaene så det der var jo litt skivebom.

Anonymkode: 9535b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Nei, de som bruker tid over grytene får tifold igjen. Står i Bibelen.

Du er der ja... det forklarer jo endel. 

Anonymkode: 9535b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du tror folk kjøper grandis fordi det er billig? 😂 Og tvinger det i seg? 🙄 Den er ikke av de billigste kjøpepizzaene så det der var jo litt skivebom.

Anonymkode: 9535b...b00

Har vondt for å tro de kjøper den på grunn av smak eller næringsinnhold, så ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandis er vel greit nok. Ikke noe gourmetmåltid, men ok når minsten har allidrett kl 17, mellomste dans kl 18, og eldste turn kl 19. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pashla skrev:

Har vondt for å tro de kjøper den på grunn av smak eller næringsinnhold, så ja. 

Det finnes billigere frossenpizzaer enn Grandiosa. Så bare pris er det ikke. Og folk kjøper da ikke noe de synes smaker vondt, bare fordi det er billig. 

Anonymkode: 04171...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mia_73 skrev:

Mange ting som barn elsker smaker høgg. Grandiosa, Spaghetti a la Capri 🤮, fiskeboller. Noen frossenpizza går an å spise, vanlig Grandiosa er ikke en av dem.

Fiskeboller, hvordan kom de inn i bildet? Da har du ikke smakt dem i min karrisaus. Det er godt, det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pashla skrev:

Har vondt for å tro de kjøper den på grunn av smak eller næringsinnhold, så ja. 

At du har vondt for det er ganske åpenlyst ja😂 Hva tror du om folk? Alle er helt hjernedøde sauer som spiser noe de synes smaker dritt? 😳🙄

Anonymkode: 9535b...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandis funker som måltid etter sykdom hvis både gubben og jeg ligger for langflate til å finne på noe annet, og smaksløkene våre er midlertidig ute av drift. Ellers har jeg bedre ting å spise. Det som er litt skremmende er at toåringen vår eeeeeelsker grandis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At du har vondt for det er ganske åpenlyst ja😂 Hva tror du om folk? Alle er helt hjernedøde sauer som spiser noe de synes smaker dritt? 😳🙄

Anonymkode: 9535b...b00

«Alle»...? 

Neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tror folk kjøper grandis fordi det er billig? 😂 Og tvinger det i seg? 🙄 Den er ikke av de billigste kjøpepizzaene så det der var jo litt skivebom.

Anonymkode: 9535b...b00

Jeg sa da ikke at folk tvinger det i seg. Hvis folk synes at grandiosa er ok, så er det jo ikke så rart om de velger den som er på tibud vel, i stedet for å kjøpe en pizza som er dobbelt så dyr? Så ja, selvfølgelig er det mange som kjøper den fordi den er billig når den er på tilbud.Du høres ut som om jeg fornærmet deg personlig.

Anonymkode: 711aa...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...