Gå til innhold

Muligens rotet meg opp i feil fyr


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

«Han er ikke farlig for andre enn...»

Det er ikke meningen at han skal være farlig i det hele tatt. 

Anonymkode: a60cc...13f

Han har jo aldri gjort meg noe enda hvertfall. Han har sendt meg melding hver dag men bare helt hverdagsmelding. 

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Drittslenging kan fint droppe!

Anonymkode: 5e70e...325

Det er ikke drittslenging, det er min oppriktige mening. Jeg mener det er totalt forkastelig å ha sex med personer som er i forhold så lenge man vet at noen blir sveket (åpne forhold er selvsagt greit), og jeg synes det er fint at det biter deg i rompa. 

Nå tror jeg vel strengt tatt, basert på hvordan denne tråden utvikler seg, at du troller. 

Anonymkode: a36bd...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alle som er gift med bussjåfører som kjører skolebuss og nærmer seg 50 får noe å tygge på i kveld 😂

Anonymkode: f031a...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og alle som er gift med bussjåfører som kjører skolebuss og nærmer seg 50 får noe å tygge på i kveld 😂

Anonymkode: f031a...d26

Er ikke bare buss-sjofører som kjører elever til skolen,er andre yrker også :P

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke drittslenging, det er min oppriktige mening. Jeg mener det er totalt forkastelig å ha sex med personer som er i forhold så lenge man vet at noen blir sveket (åpne forhold er selvsagt greit), og jeg synes det er fint at det biter deg i rompa. 

Nå tror jeg vel strengt tatt, basert på hvordan denne tråden utvikler seg, at du troller. 

Anonymkode: a36bd...617

Men nå spurte jeg ikke om din mening om utroskap så hold det for deg selv.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men nå spurte jeg ikke om din mening om utroskap så hold det for deg selv.

Anonymkode: 5e70e...325

Nei, det gjør jeg helt som jeg vil med :)

Men altså, du troller. 

Anonymkode: a36bd...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bekymringsverdig. Ikke særlig voksen eller ansvarlig.

Anonymkode: 4c309...bba

Er det ikke en bra ting å droppe han??

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Taxisjåfør??

Anonymkode: 865ab...a64

Sa ikke at han ikke var buss-sjofør sa bare at det var flere alternativer. Taxi kjører også elever til skolen.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi kom hjem nå å vinduet er åpent,det var det ikke når vi dro idag tidlig.. Mye rart rart som skjer for tiden

Anonymkode: 5e70e...325

Om du er helt sikker på dette så bør du ta det til politiet.

Kanskje også sjekke om det er lagt inn overvåkingsutstyr i leiligheten, på dataen og slikt.

Anonymkode: 5ada2...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Om du er helt sikker på dette så bør du ta det til politiet.

Kanskje også sjekke om det er lagt inn overvåkingsutstyr i leiligheten, på dataen og slikt.

Anonymkode: 5ada2...8f4

Det er jeg 110 % sikker på. Lufter ikke om morgenen ettersom jeg er skikkelig frysepinne.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jeg 110 % sikker på. Lufter ikke om morgenen ettersom jeg er skikkelig frysepinne.

Anonymkode: 5e70e...325

Bra du er et troll, hvis ikke hadde du jo ikke kunnet sove hjemme i natt :)

Anonymkode: a36bd...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bra du er et troll, hvis ikke hadde du jo ikke kunnet sove hjemme i natt :)

Anonymkode: a36bd...617

Ja for jeg kan jo bare flytte på dagen med ett barn.. Er det han som har vært her så er det jo for å markere at han har vært der for å skremme meg. Ville han skade meh så hadde han kommet når han visste jeg var hjemme.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jeg 110 % sikker på. Lufter ikke om morgenen ettersom jeg er skikkelig frysepinne.

Anonymkode: 5e70e...325

Spør huseier om de har vært inne hos deg. Hvis ikke - diskuter dette med politiet. Kan være fyren "bare" har vært der for å vise deg at han kan. Men kan også være han har montert overvåkingsutstyr...

Er han villig til å bryte seg inn til deg, da har han allerede krysset en alvorlig grense, og det er trolig et forvarsel om at han kan skade deg. Å bryte loven såpass som å bryte seg inn, da har han mistet en del sperrer, og da er det kortere vei til å gjøre deg noe. Politiet!

Anonymkode: 5ada2...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne

Dette må du gjøre noe med! Kan jo være akkurat like ille om det ikke er eksen! Forstår virkelig ikke at du tar dette med så stor ro som det virker som du gjør "kan være at det var noen andre så jaja.."  At en person driver å står utenfor døren din om kvelden og ser seg nervøst rund.. Det at du oppdager at vinduet er åpen når du kommer hjem.. Eks eller ikke, dette må du gjøre noe med! 

Samtidig synes jeg måten du formulerer deg på virker litt spesielt. Er nesten så man skule tro du synes det er litt tiltrekkende at han kan være farlig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Marihønne skrev:

Dette må du gjøre noe med! Kan jo være akkurat like ille om det ikke er eksen! Forstår virkelig ikke at du tar dette med så stor ro som det virker som du gjør "kan være at det var noen andre så jaja.."  At en person driver å står utenfor døren din om kvelden og ser seg nervøst rund.. Det at du oppdager at vinduet er åpen når du kommer hjem.. Eks eller ikke, dette må du gjøre noe med! 

Samtidig synes jeg måten du formulerer deg på virker litt spesielt. Er nesten så man skule tro du synes det er litt tiltrekkende at han kan være farlig.  

Nei jeg syns ikke det er tiltrekkende at han kan være farlig. Skal høre med husverten om de har vært her inne idag,de har jo selvfølgelig nøkkel så det kan være.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja for jeg kan jo bare flytte på dagen med ett barn.. Er det han som har vært her så er det jo for å markere at han har vært der for å skremme meg. Ville han skade meh så hadde han kommet når han visste jeg var hjemme.

Anonymkode: 5e70e...325

Ja, for man kan jo bo i hus som en gærning har brutt seg inn i med et barn. Man tar ikke inn på hotell eller drar til venner eller familie eller til krisesenter. Heldigvis er du bare et troll, så dette er ikke en reell situasjon for et barn i natt. 

Anonymkode: a36bd...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, for man kan jo bo i hus som en gærning har brutt seg inn i med et barn. Man tar ikke inn på hotell eller drar til venner eller familie eller til krisesenter. Heldigvis er du bare et troll, så dette er ikke en reell situasjon for et barn i natt. 

Anonymkode: a36bd...617

Krisesenter fordi en jeg har hatt sex med har åpnet ett vindu i leiligheten min?? Det er overdrivelse! Selvsagt er det veldig ubehagelig at noen har vært her inne men vi trenger da virkelig ikke krisesenter! Det holder å kontakte politiet imorgen.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
41 minutes ago, Anonym bruker said:

Krisesenter fordi en jeg har hatt sex med har åpnet ett vindu i leiligheten min?? Det er overdrivelse! Selvsagt er det veldig ubehagelig at noen har vært her inne men vi trenger da virkelig ikke krisesenter! Det holder å kontakte politiet imorgen.

Anonymkode: 5e70e...325

Hadde det bare vært deg så, men du har faktisk et barn. JA krisesenter fordi han har åpnet et vindu i leiligheten din... ingen normale oppegående mennesker ville ha gjort noe sånt. Jeg gjentar INGEN friske mennesker hadde brutt seg inn hos noen fordi de dumpet dem.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke en bra ting å droppe han??

Anonymkode: 5e70e...325

Hvordan klarer du å vri om til det? 🤦🏼‍♀️ Uansvarlig hvis hu mener han er så farlig/stalker eller skummel, men likevel lar mannen være rundt barnet sitt istedenfor å melde bekymring. Rar dame, mest sannsynlig troll

Anonymkode: 4c309...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan klarer du å vri om til det? 🤦🏼‍♀️ Uansvarlig hvis hu mener han er så farlig/stalker eller skummel, men likevel lar mannen være rundt barnet sitt istedenfor å melde bekymring. Rar dame, mest sannsynlig troll

Anonymkode: 4c309...bba

Skal jeg melde bekymring til skolen pga flere episoder jeg ikke har bevis på at det er han som har gjort? 

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakket med husverten å de hadde ikke vært inne i leiligheten.

Anonymkode: 5e70e...325

Og hva tenker du gjøre nå?

Det kan være du har overvåkingsutstyr i leiligheten, han kan ha skaffet seg nøkler til leiligheten... og du tar det like rolig?

Har han tatt kontakt med deg igjen?

Anonymkode: 5ada2...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...