Gå til innhold

Muligens rotet meg opp i feil fyr


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har muligens rotet meg oppi feil fyr å ha sex med,han virker ganske sjalu seg og fant ut hvor jeg bodde uten å ha fortalt han det. Nå har vi holdt på med hverandre i 2 mnder å fikk høre noe av husverten som bekymret meg. Han sa igår hadde det vært en mann her som hadde ringt på flere ganger hos meg og banket på,å han hadde virket nervøs og fulgte hele tiden med på om de oppe såg han. Husverten hadde fått en ekkel følese av at noe var galt å spurte om dette er en mann jeg ikke ønsker kontakt med. Jeg var ikke hjemme på tidspunktet. Det kan nok stemme at det er han jeg holder på med for han er gift og derfor redd for å bli sett av de oppe. Jeg synes dette var ubehagelig å ønsker ikke at han skal komme her ubedt det kjenner jeg skremmer meg litt. Får litt stalker følese av fyren. Hadde dere tatt det opp med han det gjelder? Å hva skal jeg si? Skal kutte han ut men er redd for hvordan han kommer til å reagere..

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send ham en sms, da har du bevis for hva du har sagt.

"Jeg avslutter med dette forholdet vi har hatt, det er ikke riktig for meg å fortsette. Jeg ønsker ikke å ha mer kontakt med deg. Respekter dette og ikke ta kontakt med meg på noen som helst måte i fremtiden, hverken på telefon, sms, mail eller personlig. Ønsker deg alt godt for fremtiden."

Hvis han ikke respekterer dette, skriver du tilbake: "Jeg viser til min tidligere melding hvor jeg sier at det er slutt mellom oss og at jeg ikke ønsker noe mer kontakt med deg. Jeg ba deg også om å ikke ta kontakt med meg igjen, og jeg forventer at du respekterer dette. Du er gift, vi har ingen fremtid sammen, respekter dette! Hvis du ikke respekterer at jeg ikke ønsker mer kontakt med deg og fortsetter å kontakte med, da anser jeg det som trakassering, noe som er ulovlig."

Du sletter ham selvfølgelig på sosiale medier eller andre kanaler dere kommuniserer med hverandre på. Men ta vare på meldingene du sender hvor du ber ham ikke ta kontakt med deg. Om han fremdeles ikke gir seg går du til politet.

Anonymkode: 5ada2...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Send ham en sms, da har du bevis for hva du har sagt.

"Jeg avslutter med dette forholdet vi har hatt, det er ikke riktig for meg å fortsette. Jeg ønsker ikke å ha mer kontakt med deg. Respekter dette og ikke ta kontakt med meg på noen som helst måte i fremtiden, hverken på telefon, sms, mail eller personlig. Ønsker deg alt godt for fremtiden."

Hvis han ikke respekterer dette, skriver du tilbake: "Jeg viser til min tidligere melding hvor jeg sier at det er slutt mellom oss og at jeg ikke ønsker noe mer kontakt med deg. Jeg ba deg også om å ikke ta kontakt med meg igjen, og jeg forventer at du respekterer dette. Du er gift, vi har ingen fremtid sammen, respekter dette! Hvis du ikke respekterer at jeg ikke ønsker mer kontakt med deg og fortsetter å kontakte med, da anser jeg det som trakassering, noe som er ulovlig."

Du sletter ham selvfølgelig på sosiale medier eller andre kanaler dere kommuniserer med hverandre på. Men ta vare på meldingene du sender hvor du ber ham ikke ta kontakt med deg. Om han fremdeles ikke gir seg går du til politet.

Anonymkode: 5ada2...8f4

Vi har ikke hverandre på sosiale medier kun sms/samtale. Kan ikke slette nummeret hans pga jeg må ha kontakt med han proffesjonelt pga han har tilknyttning til skolen til sønnen min. Men takk for konkret forslag til hva jeg kan skrive,skal prøve det å se hvordan det går.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ikke hverandre på sosiale medier kun sms/samtale. Kan ikke slette nummeret hans pga jeg må ha kontakt med han proffesjonelt pga han har tilknyttning til skolen til sønnen min. Men takk for konkret forslag til hva jeg kan skrive,skal prøve det å se hvordan det går.

Anonymkode: 5e70e...325

Siden han viser stalker-tendenser så er det ekstremt viktig at du er kjempetydelig. Ikke gå inn i noen som helst diskusjoner med ham, bare gjenta - kontakten er avsluttet, ikke ta kontakt, trakassering er ulovlig. Og gå til politiet om han ikke respekterer det, hvis ikke risikerer du å ha ham etter deg mye lenger enn du takler.

Anonymkode: 5ada2...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Domenic skrev:

Støtter siste innlegg!

Takk det er nok lurt å følge de rådene ja :)

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig rotet med feil fyr?? Stalker eller ikke, en gift mann med tilknytning til din sønn og skolen hans, det er omtrent så feil fyr som det kan få blitt. Avslutt det raskt og kontant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, amandine skrev:

Mulig rotet med feil fyr?? Stalker eller ikke, en gift mann med tilknytning til din sønn og skolen hans, det er omtrent så feil fyr som det kan få blitt. Avslutt det raskt og kontant.

Ja skal defintivt avslutte dette;føler meg ikke lenger helt trygg på han. Gidder uansett ikke en mann som avlyser avtaler ofte og som itellegg er så sjalu.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja skal defintivt avslutte dette;føler meg ikke lenger helt trygg på han. Gidder uansett ikke en mann som avlyser avtaler ofte og som itellegg er så sjalu.

Anonymkode: 5e70e...325

Jeg har svart et par ganger over. Vær forberedt på at dette er en mann som kan bli svært ubehagelig og kanskje til og med truende. Han har vist at han har stalker-tendenser, og han er sjalu. Det er en svært dårlig kombinasjon. Når han i tillegg sitter i en yrkesmessig posisjon som gjør at han trolig har en del prestisje å tape om forholdet blir kjent, da kan han i tillegg bli en farlig mann.

Om han sier eller gjør noe som helst som får deg til å føle deg truet - kontakt politiet umiddelbart. Ikke slipp ham inn til deg. Og si gjerne fra til husverten din, at du ikke ønsker noe mer med den mannen denne så. Da har du også et vitne på at han har vært på døra di, og huseier vil være oppmerksom om han dukker opp igjen.

Anonymkode: 5ada2...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har svart et par ganger over. Vær forberedt på at dette er en mann som kan bli svært ubehagelig og kanskje til og med truende. Han har vist at han har stalker-tendenser, og han er sjalu. Det er en svært dårlig kombinasjon. Når han i tillegg sitter i en yrkesmessig posisjon som gjør at han trolig har en del prestisje å tape om forholdet blir kjent, da kan han i tillegg bli en farlig mann.

Om han sier eller gjør noe som helst som får deg til å føle deg truet - kontakt politiet umiddelbart. Ikke slipp ham inn til deg. Og si gjerne fra til husverten din, at du ikke ønsker noe mer med den mannen denne så. Da har du også et vitne på at han har vært på døra di, og huseier vil være oppmerksom om han dukker opp igjen.

Anonymkode: 5ada2...8f4

Jeg er fullt klar over at han nok kommer til å bli veldig ubehagelig når jeg kutter han ut,det er også en grunn til at jeg har utsatt det. Men etter episoden igår så må jeg bare få han ut av livet mitt. Han har bare en "bringe barna fra A til B stilling" så han har ikke så mye med skolen å gjøre,men det betyr at jeg av og til må kontakte han og omvendt.

Har allerede sagt ifra til husverten at jeg føler meg utrygg på denne personen og at jeg er redd han kan gjøre meg noe. De har sagt at de skal være oppmerksom på hvis han kommer tilbake.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er fullt klar over at han nok kommer til å bli veldig ubehagelig når jeg kutter han ut,det er også en grunn til at jeg har utsatt det. Men etter episoden igår så må jeg bare få han ut av livet mitt. Han har bare en "bringe barna fra A til B stilling" så han har ikke så mye med skolen å gjøre,men det betyr at jeg av og til må kontakte han og omvendt.

Har allerede sagt ifra til husverten at jeg føler meg utrygg på denne personen og at jeg er redd han kan gjøre meg noe. De har sagt at de skal være oppmerksom på hvis han kommer tilbake.

Anonymkode: 5e70e...325

Bra du har snakket med husverten.

Hvis han nå blir ubehagelig eller truende - gå til politiet! Og spør da også om råd om hvordan du skal forholde deg til det at han har den stillingen han har, som krever noe kontakt innimellom. Arbeidsgiver kan ev. også kontaktes, men det hadde jeg ikke gjort uten å ha snakket med politiet først!

Anonymkode: 5ada2...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bra du har snakket med husverten.

Hvis han nå blir ubehagelig eller truende - gå til politiet! Og spør da også om råd om hvordan du skal forholde deg til det at han har den stillingen han har, som krever noe kontakt innimellom. Arbeidsgiver kan ev. også kontaktes, men det hadde jeg ikke gjort uten å ha snakket med politiet først!

Anonymkode: 5ada2...8f4

Om han blir truende så ubehagelig så kommer jeg heller til å levere småen på skolen selv eller få hjelp av mamma noen dager så det er ikke krise. 

Skal kontakte politiet om han blir truende.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hjelp, dette hørtes lite trivelig ut.....! 😳

Anonymkode: aa659...e75

Nå vet jeg jo ikke helt sikkert om det var han som var her igår da,men er bare han jeg kan tenke meg at det kan være. 

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er med med enkelte folk? Roter rundt med en som er gift? Folk som deg gjør meg kvalm!!

Anonymkode: a7376...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten som han vet at jeg har tenkt å dumpe han nå,for får plutselig melding om at han tenkt på meg i hele dag osv. Ikke akkurat vanlig det,virker som han er redd for å miste meg nå.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du hadde meg helt til du sa at han var gift. Skuffet 😕

Anonymkode: 19a16...928

Vurderte å unngå å skrive at han var gift,men for å få frem at jeg var ganske sikker på at det var han så var det en viktig detalje. Hadde det vært er annen som var på døren her igår så hadde det vært rart han var nervøs å hele tiden fulgte med på husverten. Men når han er gift så gir det mening at han er nervøs for å bli sett hos meg.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sendt en mld om at jeg hadde funnet en ny og ville satse 100% på han. Samtidig takket for et hyggelig bekjentskap og ønsket han lykke til videre. Da gjør du deg selv enda mer utilgjengelig for han og det kan være enklere å få an til å gi slipp hvis han tror du er i forhold, enn om du er singel og "enklere å påvirke".

Anonymkode: f0a05...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo trygt ut for ungen din å måtte forholde seg til han etter alt dette da 🙈 Som man reder ligger mann....

Anonymkode: 6d020...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde sendt en mld om at jeg hadde funnet en ny og ville satse 100% på han. Samtidig takket for et hyggelig bekjentskap og ønsket han lykke til videre. Da gjør du deg selv enda mer utilgjengelig for han og det kan være enklere å få an til å gi slipp hvis han tror du er i forhold, enn om du er singel og "enklere å påvirke".

Anonymkode: f0a05...1f0

Dårligste råd jeg har lest... en sjalu, avvist stalker er verre enn kun en avvist stalker. Man risikerer at den sjalu fyren blir farlig.

Anonymkode: 4bbdb...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres jo trygt ut for ungen din å måtte forholde seg til han etter alt dette da 🙈 Som man reder ligger mann....

Anonymkode: 6d020...30f

Han har aldri gjort meg noe,men bare oppførselen som det igår som skremmer meg litt.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har aldri gjort meg noe,men bare oppførselen som det igår som skremmer meg litt.

Anonymkode: 5e70e...325

Dette må være tull. Du er så redd han at du gir husverten beskjed om å passe på for du er redd han gjør deg noe. Men du har ingen problemer med å overlate barnet ditt til han? Troll et annet sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...