Gå til innhold

Har dere disse på fb? De som spammer daglig med propaganda fra Resett, Document osv


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Isåfall, hva gjør dere? Jeg er så lei, men samtidig føler jeg at jeg må si dem imot - at rasismen og propagandaen deres ikke bør stå uimotsagt. 

Hvordan få stoppet folk fra å spre frykt og løgner?

Anonymkode: 12885...f18

Hadde noen som spredde svada fra radikal portal...., slettet drm til slutt. Vil ikke ha slike på vennelista mi.

 

 

 

Anonymkode: ee8ae...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er ingen  som skal ties ihjel, men dersom noen prøver å utelukkende og helt ukritisk  bygger sin argumentasjon på rykter, propaganda, konspirasjonsteorier ol., for så å blånekte for at de muligens tar feil, da orker man til slutt ikke å diskutere med dem engang. Om noen vil diskutere innvandringspolitikk, klimaendringer ol. og baserer sine argumenter på gode kilder, så stiller jeg gjerne opp. Jeg vil også gjerne presisere at ytringsfrihet er å kunne si imot blant annet styresettet til landet sitt uten å risikere å bli straffeforfulgt, det er ikke ytringsfrihet å spre hatefulle meninger som bygge oppunder polarisering og krenkende atferd. 

Anonymkode: 5b7c6...7cb

Jeg er enig i det du skriver, men det er mange som drar frem rasistkortet litt for fort med en gang man antyder at man er uenig i innvandringspolitikken. Jeg er ikke fanatisk høyrevridd, men ser på meg selv som en oppadgående person som er kritisk til fri flyt av åpne grenser og vil ha en streng innvandringspolitikk. Så da er jeg bare en person som skal slettes basert på dette grunnlaget? Synes mange på venstresiden blir sint og blokkerer alle som ikke har samme syn.. Jeg har mange venner med andre meninger, synes det er helt greit og kunne ikke tenkt å kuttet de ut pga det.

Anonymkode: d55f6...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig i det du skriver, men det er mange som drar frem rasistkortet litt for fort med en gang man antyder at man er uenig i innvandringspolitikken. Jeg er ikke fanatisk høyrevridd, men ser på meg selv som en oppadgående person som er kritisk til fri flyt av åpne grenser og vil ha en streng innvandringspolitikk. Så da er jeg bare en person som skal slettes basert på dette grunnlaget? Synes mange på venstresiden blir sint og blokkerer alle som ikke har samme syn.. Jeg har mange venner med andre meninger, synes det er helt greit og kunne ikke tenkt å kuttet de ut pga det.

Anonymkode: d55f6...c3b

Vi har en svært streng innvandringspolitikk i Norge.

Flyktninger og reelle asylsøkere er vi nødt til å ta imot, vi har undertegnet internasjonale konvensjoner som forplikter oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig i det du skriver, men det er mange som drar frem rasistkortet litt for fort med en gang man antyder at man er uenig i innvandringspolitikken. Jeg er ikke fanatisk høyrevridd, men ser på meg selv som en oppadgående person som er kritisk til fri flyt av åpne grenser og vil ha en streng innvandringspolitikk. Så da er jeg bare en person som skal slettes basert på dette grunnlaget? Synes mange på venstresiden blir sint og blokkerer alle som ikke har samme syn.. Jeg har mange venner med andre meninger, synes det er helt greit og kunne ikke tenkt å kuttet de ut pga det.

Anonymkode: d55f6...c3b

Men da bruker du sikkert ikke Resett og Dokument som kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig i det du skriver, men det er mange som drar frem rasistkortet litt for fort med en gang man antyder at man er uenig i innvandringspolitikken. Jeg er ikke fanatisk høyrevridd, men ser på meg selv som en oppadgående person som er kritisk til fri flyt av åpne grenser og vil ha en streng innvandringspolitikk. Så da er jeg bare en person som skal slettes basert på dette grunnlaget? Synes mange på venstresiden blir sint og blokkerer alle som ikke har samme syn.. Jeg har mange venner med andre meninger, synes det er helt greit og kunne ikke tenkt å kuttet de ut pga det.

Anonymkode: d55f6...c3b

Da er du neppe en av de vi snakker om i denne tråden. Jeg har en svoger som mener mye det samme som deg, men han begrunner synet sitt på en god og relevant måte, og da er det helt greit, jeg sletter ikke ham selv om vi er uenige her. Jeg synes ikke han er rasistisk heller. De jeg og HI snakker om er de som linker til rasistiske holdninger basert på propaganda og liknende.

Anonymkode: 5b7c6...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har respekt for mennesker med en annen mening, tar gjerne en god diskusjon og prøver ikke å prakke på mitt syn på de som har andre meninger.  Men de på venstresiden mener de har rett, og de som mener noe annet skal boikottes og fjernes. Hva skjer med ytringsfriheten i Norge når den ene siden skal ties ihjel?

Anonymkode: d55f6...c3b

Ytringsfrihet er ikke å bli hørt. Ingen har «krav» på et publikum. Sier man dumme ting, fortjener man å ignoreres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at altfor mange deler og kommenterer helt ukritisk uten å sjekke hverken fakta eller kilder

Anonymkode: 1a4d8...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har respekt for mennesker med en annen mening, tar gjerne en god diskusjon og prøver ikke å prakke på mitt syn på de som har andre meninger.  Men de på venstresiden mener de har rett, og de som mener noe annet skal boikottes og fjernes. Hva skjer med ytringsfriheten i Norge når den ene siden skal ties ihjel?

Anonymkode: d55f6...c3b

Det er det som foregår her på dette forumet. Pashla får godt betalt for å lede korstoget..

Anonymkode: 76dcf...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig i det du skriver, men det er mange som drar frem rasistkortet litt for fort med en gang man antyder at man er uenig i innvandringspolitikken. Jeg er ikke fanatisk høyrevridd, men ser på meg selv som en oppadgående person som er kritisk til fri flyt av åpne grenser og vil ha en streng innvandringspolitikk. Så da er jeg bare en person som skal slettes basert på dette grunnlaget? Synes mange på venstresiden blir sint og blokkerer alle som ikke har samme syn.. Jeg har mange venner med andre meninger, synes det er helt greit og kunne ikke tenkt å kuttet de ut pga det.

Anonymkode: d55f6...c3b

Du er en oppadgående person? Oppadgående? Jaja.

Anonymkode: cc1c9...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er det som foregår her på dette forumet. Pashla får godt betalt for å lede korstoget..

Anonymkode: 76dcf...94c

Ja, jøss. Jeg er styrtrik nå, for idiotene finnes i hopetall... de bare merker det ikke selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig i det du skriver, men det er mange som drar frem rasistkortet litt for fort med en gang man antyder at man er uenig i innvandringspolitikken. Jeg er ikke fanatisk høyrevridd, men ser på meg selv som en oppadgående person som er kritisk til fri flyt av åpne grenser og vil ha en streng innvandringspolitikk. Så da er jeg bare en person som skal slettes basert på dette grunnlaget? Synes mange på venstresiden blir sint og blokkerer alle som ikke har samme syn.. Jeg har mange venner med andre meninger, synes det er helt greit og kunne ikke tenkt å kuttet de ut pga det.

Anonymkode: d55f6...c3b

Men hvem er det som vil ha fri flyt av åpne grenser (hva betyr det egentlig?) og en slapp innvandringspolitikk? 

Anonymkode: 8428d...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvem er det som vil ha fri flyt av åpne grenser (hva betyr det egentlig?) og en slapp innvandringspolitikk? 

Anonymkode: 8428d...d18

Ingen vil ha «fri flyt av åpne grenser», hva nå de måtte bety. Antar hun mener «fri fly av folk gjennom åpne grenser». Og det er det jo ingen partier på Stortinget som stemmer for. Norge har hatt et bredt fundert innvandringsforlik siden 1970-tallet. 

Men hvis man ikke har noe konkret å ta andre for, så dikter man opp noe tull og påstår at det er dét den andre mener. Kalles stråmannsargumentasjon. Utbredt, men ganske trøttende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...