Gå til innhold

Jeg skal kjøre en strekning med påsketrafikk. Vil køene begynne i morgen tidlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller blir det søndag ettermiddag og mandag? Lurer på å kjøre i kveld. Satt fast i den køen for et par år siden og turen var evig lang.

Anonymkode: 61cd7...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På generelt grunnlag vil jeg si at køene ikke begynner om morgenen 1. påskedag, i hvert fall ikke når det er så fint vær.

Anonymkode: d7667...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok greit å kjøre i morgen tidlig, men det kan nok være lurt å kjøre vanlig "arbeidsdagstidlig" i stedet for i 10-11-tida. 

Anonymkode: 066a5...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord for Oslo er det kø både første og andre. Slik været er nå kan det slå begge veier. Folk drar første da de har full værepott alt og vil benytte siste dagen hjemme og ordne til ute. Eller de vil nyte siste dag til fulle. 

Jeg bor ikke langt unna E6 nord for Gardermoen og holder meg alltid unna om jeg kan disse dagene. 

Anonymkode: 686bd...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så pent vær nå så tror de fleste utsetter til mandag ettermiddag

Anonymkode: 8958a...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det blir mye kø! 

Vi orket ikke tanken på kø fra Gol til Asker. Langt nok fra før med to små barn i baksetet.

Så vi dro i går kveld. Nydelig vær hjemme og godt med et par dager her også☀️

Anonymkode: ee9f0...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kø blir det nok uansett. Vi tar det med ro og skal pakke/vaske hytta. Drar fra Geilo i ettermiddag og beregner kø. Bedre å sitte i kø i dag enn i morgen. Da har vi en dag hjemme før hverdagen starter og da tåler jeg å sitte i kø i dag og har mer tolmodighet med små barn. Vi får stoppe litt opp underveis for pølser, kaffe og boller. Så blir det en tur i seg selv 😊

Anonymkode: a4e7a...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag morgen før lunch er det ikke kø hvis du reiser eks 8.30. Venter du til ettermiddagen på søndag eller mandag tror jeg det er raskere å ta beina fatt😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...